Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Wij gaan er dus vanaf deze maand ook voor, maar ergens hoop ik gewoon dat het ff 2 maandjes duurt dat ik zwanger ben, kunnen we wat langer aan het idee wennen, ik vind het gewoon soms best eng/spannend!
Volgens mij app had ik gisteren ongesteld moeten worden dat is niet gebeurd, ach dan hoop ik maar vandaag! Wel een beetje een verrot moment want ik vier volop carnaval
Dames ik wens jullie een heel fijn weekend, en tot volgende week want ik denk niet dat ik dit weekend aan internetten toe kom!
Volgens mij app had ik gisteren ongesteld moeten worden dat is niet gebeurd, ach dan hoop ik maar vandaag! Wel een beetje een verrot moment want ik vier volop carnaval
Dames ik wens jullie een heel fijn weekend, en tot volgende week want ik denk niet dat ik dit weekend aan internetten toe kom!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo Meiden,
@ Majo, geeft toch niets dat je niet zoveel schrijft. Komt inderdaad over een tijd wel.
Eeen cyclus van 34 dagen is inderdaad netjes. Wat leuk dat jullie een huis hebben gekocht :-)
@ Chocolate, voel me wel goed. Lichte buikkrampjes af en toe, wat moe. Merk wel dat ik me weer anders voel, eigenlijk net zoals voor de vorige zwangerschap. Maar misschien reageert mijn lichaam door de miskraam wel gewoon heftiger op een aankomende menstruatie. We zien het volgende week wel. Maar het zou toch wel echt heel erg leuk zijn haha. En anders gaan we de maand daarna er gewoon weer voor. Ben al lang blij dat mijn cyclus na de miskraam zoals het er nu naar uitziet gewoon normaal is.
En jij moet nu lekker gaan genieten he!!!
@ Tamm, helemaal klaar voor het Carnaval
Fijn dat het gedoe over het condoom, de flauwe grapjes bedoel ik dan haha uit de wereld zijn. Ben benieuwd hoe je de komende 2 weken gaat voelen en misschien mag jij over een tijdje ook wel positief testen, zou toch leuk zijn!
@ Puggle, balen dat je nog niet ongesteld bent. Merk je al wat dat het eraan zit te komen?
@ Zusje van bert, het is inderdaad eng haha. Toen ik meteen de eerste ronde zwanger was wist ik echt niet wat me gebeurde, maar het went snel :-)
@ Studiebol, spannend dat je nog niet ongesteld bent. Hoeveelste dag zit je nu? Merk je iets qua klachten?
Heel veel plezier dit weekend!!
@ Majo, geeft toch niets dat je niet zoveel schrijft. Komt inderdaad over een tijd wel.
Eeen cyclus van 34 dagen is inderdaad netjes. Wat leuk dat jullie een huis hebben gekocht :-)
@ Chocolate, voel me wel goed. Lichte buikkrampjes af en toe, wat moe. Merk wel dat ik me weer anders voel, eigenlijk net zoals voor de vorige zwangerschap. Maar misschien reageert mijn lichaam door de miskraam wel gewoon heftiger op een aankomende menstruatie. We zien het volgende week wel. Maar het zou toch wel echt heel erg leuk zijn haha. En anders gaan we de maand daarna er gewoon weer voor. Ben al lang blij dat mijn cyclus na de miskraam zoals het er nu naar uitziet gewoon normaal is.
En jij moet nu lekker gaan genieten he!!!
@ Tamm, helemaal klaar voor het Carnaval
Fijn dat het gedoe over het condoom, de flauwe grapjes bedoel ik dan haha uit de wereld zijn. Ben benieuwd hoe je de komende 2 weken gaat voelen en misschien mag jij over een tijdje ook wel positief testen, zou toch leuk zijn!
@ Puggle, balen dat je nog niet ongesteld bent. Merk je al wat dat het eraan zit te komen?
@ Zusje van bert, het is inderdaad eng haha. Toen ik meteen de eerste ronde zwanger was wist ik echt niet wat me gebeurde, maar het went snel :-)
@ Studiebol, spannend dat je nog niet ongesteld bent. Hoeveelste dag zit je nu? Merk je iets qua klachten?
Heel veel plezier dit weekend!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Amber, ik merk niks maar ik kan ook eigenlijk niet zwanger zijn, mijn vriend is afgelopen maand weinig thuis geweest en we hebben het(bijna) altijd veilig gedaan. We zouden er vanaf dat we op vakantie gaan volgende week er voor gaan. Ik denk dat mijn menstruatie gewoon en dagje op zich laat wachten! Ik weet het ook niet!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wiehhh, ik heb vakantie!!! Lekker een weekje helemaal niets, heerlijk!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Wiehhh, ik heb vakantie!!! Lekker een weekje helemaal niets, heerlijk!
Lekker!! Gingen jullie nog weg? Hoe is het verder? Nog klachten?
@ Studiebol, dan lijkt me het inderdaad onmogelijk haha, afwachten wanneer je dan ongesteld wordt.
Amber-- Ratel
Ja, we gaan van maandag tot vrijdag naar Texel.
Voel me nog steeds raar ja, steken links onder,algeheel gerommel, beetje misselijk en gespannen borsten en verschrikkelijk moe (maar dat heb ik wel vaker, haha), maar kan net zo goed pms zijn....
Kreeg wel van n collega te horen dat mn gezicht er anders uit ziet, ook zo'n gekke opmerking.
We zien het wel. Momenteel heb ik vooral heel erg zin om lekker weg te gaan!
Voel me nog steeds raar ja, steken links onder,algeheel gerommel, beetje misselijk en gespannen borsten en verschrikkelijk moe (maar dat heb ik wel vaker, haha), maar kan net zo goed pms zijn....
Kreeg wel van n collega te horen dat mn gezicht er anders uit ziet, ook zo'n gekke opmerking.
We zien het wel. Momenteel heb ik vooral heel erg zin om lekker weg te gaan!
Muppetje- Ratel
Muppetje: lekker vakantie!! Ga er lekker van genieten en hopelijk heb je goed nieuws na je vakantie ik moet morgen nog werken en dan ook lekker vrij t/m woensdag.
Studiebol: spannend dat jullie er deze maand voor gaan! Ik begrijp dat je het een beetje eng vind, dat heb ik ook! Het is ook niet niks he.
Amber: nou ben benieuwd hoor bij jou, wat de reden is van je klachten hoop echt op goed nieuws en anders weer een nieuwe ronde! Wanneer moet je ongesteld worden?
Studiebol: spannend dat jullie er deze maand voor gaan! Ik begrijp dat je het een beetje eng vind, dat heb ik ook! Het is ook niet niks he.
Amber: nou ben benieuwd hoor bij jou, wat de reden is van je klachten hoop echt op goed nieuws en anders weer een nieuwe ronde! Wanneer moet je ongesteld worden?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje: lekker vakantie!! Ga er lekker van genieten en hopelijk heb je goed nieuws na je vakantie ik moet morgen nog werken en dan ook lekker vrij t/m woensdag.
Moet als mijn cyclus weer normaal is over ongeveer 6-9 dagen ongesteld worden. Ben echt benieuwd.
Hoe is het met jou? Nog niet ongesteld? Voel je het al aankomen of helemaal niet?
Amber-- Ratel
Spannd! Hopen dat je weer een mooie cyclus hebt of zwanger bent natuurlijks
Tja of ik iets merk, moeilijk te zeggen. Heb wel wat last in mijn buik af en toe maar goed dat heb ik de afgelopen 3 maanden wel vaker het idee gehad dat er wat kwam en toen is er ook niks gebeurt helaas.
Maar goed door de pillen zou het wel moeten komen! Ik ben nu 4 dagen verder en het kon een weekje duren zei de dokter we zullen zien.
Tja of ik iets merk, moeilijk te zeggen. Heb wel wat last in mijn buik af en toe maar goed dat heb ik de afgelopen 3 maanden wel vaker het idee gehad dat er wat kwam en toen is er ook niks gebeurt helaas.
Maar goed door de pillen zou het wel moeten komen! Ik ben nu 4 dagen verder en het kon een weekje duren zei de dokter we zullen zien.
Gast- Gast
Puggle schreef:Spannd! Hopen dat je weer een mooie cyclus hebt of zwanger bent natuurlijks
Balen zeg dat je nog niet ongesteld bent, hoop echt voor je dat het snel komt en je daarna een mooie cyclus hebt.
Met mij gaat het goed. Vind het echt spannend. Voel echt weer de steekjes in mij buik (net zoals de vorige keer) en de moeheid. Maar besef ook heel goed dat het ook niet zo kan zijn. Maar kan echt niet wachten tot volgende week en ik zekerheid heb.
Amber-- Ratel
Oh echt zo spannend voor je! Ga hard voor je duimen hoor en voor mezelf haha. Dat we allebei goed nieuws mogen hebben
Gast- Gast
Puggle schreef:Oh echt zo spannend voor je! Ga hard voor je duimen hoor en voor mezelf haha. Dat we allebei goed nieuws mogen hebben
Dankjewel! Ik duim ook voor jou!
Amber-- Ratel
Ha dames, ben ik weer ff!
Dag 1 van carnaval zit er alweer op voor ons ; heb me prima vermaakt!
Dagen duren dan ook erg lang, en we worden ook een daggie ouder, dus lagen om 12 uur alweer in bed haha
Voor de rest hier geen nieuws, veel liefs voor Puggle en dr (hopelijk doorzettende) menstruatie!
Dag 1 van carnaval zit er alweer op voor ons ; heb me prima vermaakt!
Dagen duren dan ook erg lang, en we worden ook een daggie ouder, dus lagen om 12 uur alweer in bed haha
Voor de rest hier geen nieuws, veel liefs voor Puggle en dr (hopelijk doorzettende) menstruatie!
Gast- Gast
Ik heb afgelopen donderdag mn laatste pil ingenomen.
Mijn vriend heeft van de week al condooms aangeschaft.
Nog even tot aan juli en dan mogen wij ook beginnen, het gaat nu echt snel.
We praten er ook veel over ik merk nu dat mijn vriend er ook veel meer mee bezig is en vragen enzo stelt, erg leuk.
Muppetje > fijne vakantie.
Puggle> ik hoop dat je snel ongesteld mag worden...
Tamm & studiebol > veel plezier met carnavallen!
Amber> nog even volhouden, hoop voor je dat het raak is!
Mijn vriend heeft van de week al condooms aangeschaft.
Nog even tot aan juli en dan mogen wij ook beginnen, het gaat nu echt snel.
We praten er ook veel over ik merk nu dat mijn vriend er ook veel meer mee bezig is en vragen enzo stelt, erg leuk.
Muppetje > fijne vakantie.
Puggle> ik hoop dat je snel ongesteld mag worden...
Tamm & studiebol > veel plezier met carnavallen!
Amber> nog even volhouden, hoop voor je dat het raak is!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
@ Tamm: Spannend!! Dat je over 2 weken maar positief mag testen
Leuk dat de eerste dag je goed is bevallen! Veel plezier nog voor de rest van de week!
@ Puggle: Dat jij maar heel snel ongesteld wordt! Zou toch wel heel fijn zijn nu he.
@ Studiebol: Leuk dat jullie er nu ook voor gaan Je weet het natuurlijk maar nooit he
Het kan ook gewoon idd een dag later zijn.
@ Amber: Fijn dat je je nu goed voelt
Het lijkt me ook een hele geruststelling dat je cyclus waarschijnlijk weer normaal is.
Het is toch wel spannend nu je je weer zo voelt! Ja het zou hartstikke leuk zijn
Er wordt hier heel hard geduimd. Het is je zo ontzettend gegund!
Dank je wel! Echt heel lief
Het wordt ondertussen ook wel tijd he
@ Muppetje: Geniet van je vakantie!
Wat vervelend dat je je nog steeds zo raar voelt. Hopelijk is het snel over
Die opmerking kreeg ik dus ook van een collega toen ik nog niet positief getest had haha. Dus wie weet! Ik ben echt heel benieuwd!
@ Smooch: Spannend! Leuk dat je vriend zo betrokken is
@ All: Hier nog steeds weinig nieuws. Er wordt een begin gemaakt met het verbouwen van de babykamer. Er moet nog best wel wat gebeuren, maar dat gaat wel op tijd lukken.
Verder ben ik ineens flink aan het shoppen geslagen Ik zie veel te veel leuke dingen en die kan ik gewoon niet laten liggen. Het wordt dus tijd dat de babykamer af komt, kan ik alles ook opbergen!
Leuk dat de eerste dag je goed is bevallen! Veel plezier nog voor de rest van de week!
@ Puggle: Dat jij maar heel snel ongesteld wordt! Zou toch wel heel fijn zijn nu he.
@ Studiebol: Leuk dat jullie er nu ook voor gaan Je weet het natuurlijk maar nooit he
Het kan ook gewoon idd een dag later zijn.
@ Amber: Fijn dat je je nu goed voelt
Het lijkt me ook een hele geruststelling dat je cyclus waarschijnlijk weer normaal is.
Het is toch wel spannend nu je je weer zo voelt! Ja het zou hartstikke leuk zijn
Er wordt hier heel hard geduimd. Het is je zo ontzettend gegund!
Dank je wel! Echt heel lief
Het wordt ondertussen ook wel tijd he
@ Muppetje: Geniet van je vakantie!
Wat vervelend dat je je nog steeds zo raar voelt. Hopelijk is het snel over
Die opmerking kreeg ik dus ook van een collega toen ik nog niet positief getest had haha. Dus wie weet! Ik ben echt heel benieuwd!
@ Smooch: Spannend! Leuk dat je vriend zo betrokken is
@ All: Hier nog steeds weinig nieuws. Er wordt een begin gemaakt met het verbouwen van de babykamer. Er moet nog best wel wat gebeuren, maar dat gaat wel op tijd lukken.
Verder ben ik ineens flink aan het shoppen geslagen Ik zie veel te veel leuke dingen en die kan ik gewoon niet laten liggen. Het wordt dus tijd dat de babykamer af komt, kan ik alles ook opbergen!
Laatst aangepast door chocolate op zo 6 maa 2011 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ennnn ongesteld, 24 dagen dit keer, wederom netjes
Dus terug 3 maanden aan de pil, en daarna er zo goed als zeker voor gaan
Dus terug 3 maanden aan de pil, en daarna er zo goed als zeker voor gaan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kan serieus gewoon niet tellen...
25 april tot 2 mei gaan we op vakantie, als ik de ene keer tel heb ik precies mijn stopweek die week, als ik de andere keer tel weer niet. Ondertussen heb ik het al 100 keer gedaan en word ik steeds waziger van mezelf hahaha.
Wie helpt me?
Vanavond, 6 maart, eerste pil....
25 april tot 2 mei gaan we op vakantie, als ik de ene keer tel heb ik precies mijn stopweek die week, als ik de andere keer tel weer niet. Ondertussen heb ik het al 100 keer gedaan en word ik steeds waziger van mezelf hahaha.
Wie helpt me?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, dan heb je precies je stopweek.... Een strip dooslikken dan maar?
Muppetje- Ratel
Lejow schreef:Ik kan serieus gewoon niet tellen...
Wie helpt me?
Fijn dat je cyclus zo mooi snel regelmatig is geworden, dan kun je met een gerust gevoel weer een tijdje de pil slikken.
Hoelang is een stopweek ook alweer? Haha slik al zolang geen pil meer. Rond de 7/8 dagen toch. Dan kom ik uit dan 24 of 25 april je stopweek begint.
Laatst aangepast door amber22 op zo 6 maa 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Ja, dan heb je precies je stopweek.... Een strip dooslikken dan maar?
Of een week doorslikken. Licht eraan wat voor pil je slikt. Is het gewoon een microgynon dan kun je 1 week doorslikken. Als je drie fase pil hebt kan dat dacht ik ook en dan moet je de laatste tabletten van de strip slikken, staat wel in de bijsluiter.
Amber-- Ratel
Amber, hoe issie bij jou?
Muppetje- Ratel
Volgens mij begint je stopweek op 23 april Lejow!
Hoe is het verder met iedereen? Ik moet eigenlijk even bij gaan lezen, maar het is zo veel
Klets de laatste tijd niet zoveel in dit topic, omdat we nog niet zeker weten wanneer we nou voor een tweede gaan. Ik heb gezegd dat ik wat mij betreft morgen na de dokter ga om mijn spiraaltje te laten weghalen. Manlief lijkt dat gevoelsmatig ook wel wat, maar toch twijfelt hij nog over de timing. (ivm mijn onafgemaakte opleiding, maar ook omdat hij de laatste tijd veel last heeft van vermoeidheid en maagklachten)
Het zou me niks verbazen als hij vanavond zegt: maak maar een afspraak. Maar het zou net zo goed kunnen dat hij nog weken blijft twijfelen. En mijn eierstokken rammelen maar door ondertussen! *rammel rammel*
Hoe is het verder met iedereen? Ik moet eigenlijk even bij gaan lezen, maar het is zo veel
Klets de laatste tijd niet zoveel in dit topic, omdat we nog niet zeker weten wanneer we nou voor een tweede gaan. Ik heb gezegd dat ik wat mij betreft morgen na de dokter ga om mijn spiraaltje te laten weghalen. Manlief lijkt dat gevoelsmatig ook wel wat, maar toch twijfelt hij nog over de timing. (ivm mijn onafgemaakte opleiding, maar ook omdat hij de laatste tijd veel last heeft van vermoeidheid en maagklachten)
Het zou me niks verbazen als hij vanavond zegt: maak maar een afspraak. Maar het zou net zo goed kunnen dat hij nog weken blijft twijfelen. En mijn eierstokken rammelen maar door ondertussen! *rammel rammel*
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Tamm, Fijne dagen nog!!
@ Smooch, wat spannend dat je de laatste pil hebt genomen, komt nu wel dichtbij. Hopelijk krijg je een regelmatige cyclus. Wij hebben er vanaf het begin ook veel over gepraat. echt fijn!
Dankjewel!
@ Chocolate, je bent altijd zo lief met je reacties, doet me goed!! Moet nog een weekje wachten. Vrijdag eerst lekker naar Londen en ben ik maandag nog niet ongesteld dan ga ik testen.
Wat leuk dat jullie met de babykamer bezig zijn en dan je al van alles aan het kopen bent, lijkt me echt zo leuk!!
@ Muppetje, Met mij gaat het goed. Ben wel erg moe en de kleine steekje in mijn onderbuik blijven. Echt spannend. Hoe voel jij je?
@ Smooch, wat spannend dat je de laatste pil hebt genomen, komt nu wel dichtbij. Hopelijk krijg je een regelmatige cyclus. Wij hebben er vanaf het begin ook veel over gepraat. echt fijn!
Dankjewel!
@ Chocolate, je bent altijd zo lief met je reacties, doet me goed!! Moet nog een weekje wachten. Vrijdag eerst lekker naar Londen en ben ik maandag nog niet ongesteld dan ga ik testen.
Wat leuk dat jullie met de babykamer bezig zijn en dan je al van alles aan het kopen bent, lijkt me echt zo leuk!!
@ Muppetje, Met mij gaat het goed. Ben wel erg moe en de kleine steekje in mijn onderbuik blijven. Echt spannend. Hoe voel jij je?
Amber-- Ratel
Inderdaad spannend! Hoe lijkt het je om zo snel alweer zwanger te zijn?amber22 schreef: Met mij gaat het goed. Ben wel erg moe en de kleine steekje in mijn onderbuik blijven. Echt spannend.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Beetje hetzelfde nog steeds, steekjes in mn onderbuik ook nog steeds. En af en toe een beetje ongesteldheidskrampen, maar dat zou nog wat vroeg zijn, moet immers woensdag pas ongesteld worden.
Muppetje- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: