Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 6 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje ma 14 feb 2011 - 6:55

chocolate schreef:
Muppetje schreef:Amber, toch ook gefeliciteerd dan meis, t is toch heel leuk nieuws, geniet er samen lekker van.
Doe verder lekker rustig aan en geef t een plekje, knuf.

Chocolate, leuk dat je er ook weer eens bent!

Ik zal proberen wat vaker te posten haha. Moet even weer de energie ervoor vinden smile
Hoe gaat het met jou?

Ja lekker hoor, rustig aan, weinig boeiends te vertellen hier, bijna jarig Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:36

Leuk! Wanneer ben je jarig?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 14 feb 2011 - 7:37

Zondag

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:20

en hoe jong word je? Wink veel plezier alvast.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:37

Amberr, hoe sneu het ook is ; ik wil je veel sterkte wensen en ook ontzettend feliciteren!
Het is een beetje dubbel maar helaas ..

Chocolate ; probeer je alsjeblieft niet te druk te maken, je hoort het vanzelf als er wat mis is. Je moet er wel van genieten, straks mis je alle leuke weken!

Hier nog geen bloed te zien, toch heb ik geen goede hoop voor deze ronde .. het lijkt me ontzettend raar als het zo is, ik denk dat ik morgen ongesteld wordt, dan ben ik wel heel stipt qua cyclus Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:38

pitbullgup: nee nog niks gevonden. ben eigelijk ook nog niet gaan kijken hoor! heb wel een beetje een idee maar wacht nog tot alle voorjaarskleren en schoenen er zijn smile wat vervelend dat je nog steeds pijn hebt zeg, dat gaat ook maar niet over he. leuk dat je met een kleintje heb gekroeld,altijd leuk he!

floor: fijn dat je ongesteld bent geworden! op naar de volgende ronde nu veel succes smile

chocolate: ja ik hoop ook dat ik het snel word heb vandaag wel heel de dag steken in mijn onderbuik gehad dus ja wie weet een teken. ik vind de anonimiteit ook wel fijn hoor. je kan toch lekker kletsen en je hard luchten Wink
oh jullie hebben je huwelijk ook lekker klein gevierd dus! ik heb der echt zin in.
wat vervelend dat je je zo druk maakt! hopelijk kun je snel gaan genieten hoor. wel heel fijn dat je familie zo enthousiast reageerde heel leuk :-)

studiebol: nou goeie keus dan toch om niet meer uren te pakken. als dat prettig voor je is zou ik het lekker zo laten. zeker met het oog op de toekomst dan he smile

verder weinig nieuws hier. een gezellig weekend gehad! en vandaag al heel de dag steken en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. wie weet zet het eindelijk door! ga er maar niet teveel van uit maar toch.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:39

nou je weet het niet tamm. een beetje hopen kan geen kwaad en anders heb je gewoon weer een mooie cyclus voor de volgende ronde Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 14 feb 2011 - 8:44

Hopelijk komt er eindelijk wat aan Puggle, zou fijn zijn.

Ik word 27 alweer, en ik ben nog niet eens gewend aan 26, vergis me ook vaak, haha

Tamm, misschien toch nog, en anders nette cyclus inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:53

ja ik hoop het ook bedankt smile
mooie leeftijd toch! gaat wel hard op een gegeven moment vind ik hoor. als je de 25 hebt aangetikt.
ben 26 geworden maar vind het toch ineens oud haha.

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 10:08

Ben om alles even te vergeten lekker een wijntje aan het drinken, sinds eind december heb ik geen alcohol meer gehad en pfff wat komt dat wijntje aan haha!
Moet zeggen dat het redelijk met me gaat, heb momenten dat de tranen wel komen maar heb ook zin om er weer voor te gaan, en hopelijk is het ons snel weer gegund!

@ Puggle, bij steps heb je erg leuke jurkjes!

@ Tamm, dankje! ben benieuwd of het bij jou raak is, zou het kunnen?

@ de rest die ik vergeten ben, dankje voor jullie reacties!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:17

niks mis mee toch! jij hebt wel een wijntje verdient, lekker even ontspannen op je gemak smile
bedankt voor de tip van de jurkjes. maar ik heb al wel een beetje een idee. ik ben gek van edc van esprit dus ik denk dat het daar een leuk setje van gaat worden!

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 10:18

Puggle schreef:niks mis mee toch! jij hebt wel een wijntje verdient, lekker even ontspannen op je gemak smile
bedankt voor de tip van de jurkjes. maar ik heb al wel een beetje een idee. ik ben gek van edc van esprit dus ik denk dat het daar een leuk setje van gaat worden!

Dankje!!

esprit is ook erg leuk smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 14 feb 2011 - 20:52

@ Chocolate; Fijn dat je familie leuk reageerde Very Happy Hoop dat je buikpijn snel weg is
@ Floor; Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden heb je toch meer duidelijkheid. Succes deze ronde
@ Amber; Gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijk! En groot gelijk dat je een lekkere borrel neemt. Vind het knap hoe je er mee om gaat!
@ Studiebol; Ik ben in lichte vorm hypermobiel dus heb ik af en toe wel eens last van maar als ik mezelf dan loskraak is het over (en anders wel na een paar dagen) en nu blijft die zeurderige pijn aanhouden. Dus waar het nu vandaag komt????? hopelijk weet ik dat over 2 weken Wink Goed dt je aan gegeven hebt dat je niet meer wilt gaan werken anders kom je straks weer in de knoei....
@ Tamm; Spannend...duim voor je!
@ Puggle; Nou hoop voor je dat je ongi wordt kunnen jullie lekker aan de slag voor de volgende ronde!

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 21:31

@ Studiebol: Ik had dat voor een jaar ook wel erg lang gevonden. En nu heb je voorlopig ook nog wat meer tijd voor jezelf. Kan ook heel fijn zijn smile
Het staat er een beetje onduidelijk zie ik nu haha. Nee ik ben niet gespannen omdat ik bang ben dat er iets aan de hand is. Er zijn andere problemen waardoor ik veel stress heb. En doordat ik die stress heb ben ik bang dat dat invloed heeft op mijn zwangerschap.
Nog even 2 weken geduld hebben pfff...Niet mijn sterkste kant nu haha.

@ Muppetje: Oh dat is ook heerlijk, even rustig aan doen! Leuk dat je bijna jarig bent! Heb je nog plannen?
Dat vergissen is heel herkenbaar haha.

@ Tamm: Geen bloed is alleen maar positief smile Spannend!!
En het is ook heel raar om dat 2de streepje te zien verschijnen, maar ook heel bijzonder.
Dank je wel voor je lieve woorden hug
Je hebt helemaal gelijk. Ben alleen een enorme piekeraar. Moet daar echt eens mee ophouden!

@ Puggle: Leuk dat je een fijn weekend hebt gehad smile
Hopelijk zet het snel door, het klinkt iig hoopvol!
Ja ik vind het hier erg gezellig met jullie!
Geniet ervan! We vonden het heel gezellig.
Het was heel leuk om te zien hoe ze reageerden smile
Denk dat ik het na de 12 weken echo ook op mijn werk ga vertellen.
Ja het gaat hard he. Ben nu 25, maar word in april 26 en zie er eerlijk gezegd wel tegenop Embarassed

@ Amber: Gewoon genieten van een wijntje smile
En als je je kl*te voelt gewoon aan toegeven!
Natuurlijk is het jullie gegund! Dat je op je bruiloft maar weer zwanger bent!

@ Pitbullgup: Het was echt heel leuk om te zien hoe ze reageerden smile
Dank je wel! De buikpijn heeft nu plaats gemaakt voor een gigantische misselijkheid. Ik begrijp mijn lichaam niet meer haha.

@ All: Ik voel me nog zieker dan ik me al voelde. Dacht gisterochtend nog dat ik me beter begon te voelen. Daar schrok ik wel even van, maar dat zou nu natuurlijk wel kunnen.
Verkeerd gedacht...na het avondeten van gisteravond voelde ik me ineens heel slecht. Het eten wilde maar niet zakken en dus zat ik met een volle maag enorm misselijk en beroerd te zijn. Ik ben rustig rechtop gaan liggen, maar dat hielp ook niet echt. Uiteindelijk rond 9 uur leek het iets beter te gaan.
Man kwam rond 10 uur thuis en ik besloot toen om naar bed te gaan. Ik was eigenlijk al veel te moe. Ik dronk nog wat slokjes water en toen ging het mis..Ik moest als een gek naar het toilet rennen en heb flink overgegeven. Sinds gisteren ben ik weer kotsmisselijk. Ook heb ik het idee wat koorts te hebben (kan de thermometer niet vinden grrr). Maar weer even het ziekenhuis gebeld en ik mag paracetamol nemen. Ik doe het niet van harte, maar koorts is slechter dan paracetamol en doen we dat dus maar.
Ik begrijp er nu even helemaal niks meer van haha Rolling Eyes
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 22:41

Sad heb het toch wel heel moeilijk. Mijn gevoelens zijn zo wisselend. Ene moment heel positief en dan denk ik komt allemaal wel goed. En nog geen minuut later rollen de tranen weer over mijn wangen en vind ik het zo oneerlijk.. Sad
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:51

Ha meiden!
Hier nog geen bloed te zien, ook geen echte ongesteldheidskrampen, en uitgerekend vandaag ben ik vergeten een inlegkruisje in te doen .. nou ja kan ik mezelf ook niet gek maken hehe! Vandaag is wel echt officieel mijn NOD en ik weet dat ik 2 weken geleden mijn eisprong heb gehad, kan het in principe dus elk moment verwachten smile vanochtend ook even mijn temp opgenomen, en hij was wel wat lager dan gisteren dus denk dat het er gewoon wat langer over doet om door te zetten! Wel gek, vorige maand had ik 3/4 dagen van tevoren oud bloed/afscheiding en nu helemaal niks tot halverwege de NOD-dag zelf .. godsamme!

@ Chocolate ; klote dat je je zo ziek voelt! Heel veel beterschap en een dikke knuffel!

@ Amberr ; voor jou hetzelfde, ik heb erg met je te doen, het lijkt me oprecht vreselijk en wens je dan ook alle geluk toe!

@ Puggle ; ik hoop voor jou dat die stomme menstruatie nu eens heeeeeel snel door gaat zetten, dan kan je tenminste ook weer lekker met ons meestressen over eisprongen en komende nod's haha

Ik ga gauw weer werken, doe het hier ff stiekem hihi

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:58

Amber, ik lees nu pas wat er allemaal is gebeurd. Wat ontzettend erg voor je! Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 23:05

@ Amber: Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen hug
Ook ik leef enorm met je mee. Dit is ook niet eerlijk. Nogmaals hug

@ Tamm: Dank je wel hug
Het kan natuurlijk dat het er wat langer over doet, maar het zou ook nog kunnen dat je toch gewoon zwanger bent! Het wordt nu wel erg spannend. Idd wel vreemd dat er nu nog helemaal niks te zien is. Lijkt me heel frustrerend idd!
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Ik moet zometeen nog even naar de supermarkt, maar heb echt helemaal geen energie ervoor. Nou ja misschien doet het me wel goed smile
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:06

Pitbullgup: dankjewel Very Happy hopen dat je pijn snel minder word. Spannend nog 2 weken!

Tamm: hoe gaat tie daar? Al iets bekend Wink

Chocolate: ik hoop het ook! Al is het gevoel in mijn buik weer een stuk minder nu helaas. Ik had het ook ben vorige maand 26 geworden is ineens wel anders voor je gevoel, dus begrijp wat je bedoelt! Wat ontzettend vervelend dat je je zo ziek voelt zeg dat is echt niet leuk! hug

Vandaag ben ik aan het werk en morgen lekker vrij! Ga even op de koffie bij mijn vriendin en haar kleine van 1,5 altijd leuk! Jullie nog plannen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:07

Sterkte amber!

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 23:13

Puggle schreef:Pitbullgup: dankjewel Very Happy hopen dat je pijn snel minder word. Spannend nog 2 weken!

Chocolate: ik hoop het ook! Al is het gevoel in mijn buik weer een stuk minder nu helaas. Ik had het ook ben vorige maand 26 geworden is ineens wel anders voor je gevoel, dus begrijp wat je bedoelt! Wat ontzettend vervelend dat je je zo ziek voelt zeg dat is echt niet leuk! hug

Vandaag ben ik aan het werk en morgen lekker vrij! Ga even op de koffie bij mijn vriendin en haar kleine van 1,5 altijd leuk! Jullie nog plannen?

Oh wat fijn dat je morgen een vrije dag hebt! En klinkt idd leuk smile
Wat vreemd dat het gevoel ineens weg is. Misschien dat het gewoon nog door moet zetten? Ik hoop iig dat het dat snel gaat doen. Het zou toch wel heel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent!
Ja van 25 naar 26 is ineens zo anders! En eigenlijk helemaal niet oud, maar het klinkt gewoon meteen zo anders...
Dank je wel hug
Ach het zal er wel bij horen haha. Ik hoopte dat het, nu ik tegen de 12 weken aanzit, wat minder zou worden, maar het tegendeel is het geval haha.
Hier nog geen plannen. Ik vrees dat het bank hangen wordt haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:02

Amber: ach meis toch! Het is ook zo ontzettend jammer, lijkt me echt een akelig gevoel! Hoop dat je je snel beter gaat voelen! En je snel weer zwanger bent, nogmaals veel sterkte hug

Tamm: spannend zeg! Zou wel heel leuk zijn! Werk ze nog. Ja ik hoop ook dat het snel komt bedankt!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 15 feb 2011 - 0:05

@ Amber; hug Heel begrijpelijk... het is toch iets heel ingrijpends en dat heeft gewoon tijd nodig voordat het een plekje heeft.
@ tamm; Nou maar hopen dat je 9 maanden geen inlegkruisjes meer nodig hebt laughcry
@ puggle; Misschien zijn die steekjes van gisteren wel nav je ei-sprong geweest?
Heerlijk een vrije dag! Ben gelukkig met carnaval een paar dagen vrij ben ik echt aan toe!
@ Chocolate; misselijk is niet fijn maar wel een teken dat t daar binnen allemaal flink aan het groeien is!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:06

chocolate schreef:
Puggle schreef:Pitbullgup: dankjewel Very Happy hopen dat je pijn snel minder word. Spannend nog 2 weken!

Oh wat fijn dat je morgen een vrije dag hebt! En klinkt idd leuk smile
Wat vreemd dat het gevoel ineens weg is. Misschien dat het gewoon nog door moet zetten? Ik hoop iig dat het dat snel gaat doen. Het zou toch wel heel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent!
Ja van 25 naar 26 is ineens zo anders! En eigenlijk helemaal niet oud, maar het klinkt gewoon meteen zo anders...
Dank je wel hug
Ach het zal er wel bij horen haha. Ik hoopte dat het, nu ik tegen de 12 weken aanzit, wat minder zou worden, maar het tegendeel is het geval haha.
Hier nog geen plannen. Ik vrees dat het bank hangen wordt haha.

Ja ik hoop het ook! Ja klinkt gelijk heel oud he, haha terwijl dat helemaal niet zo is. Maar het gevoel is zo. Jammer dat het bankhangen word! Zou fijn zijn als je je snel beter voelt, je moet juist lekker genieten van deze tijd. Al is dat moeilijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:08

pitbullgup schreef:@ Amber; hug Heel begrijpelijk... het is toch iets heel ingrijpends en dat heeft gewoon tijd nodig voordat het een plekje heeft.
@ tamm; Nou maar hopen dat je 9 maanden geen inlegkruisjes meer nodig hebt laughcry
@ puggle; Misschien zijn die steekjes van gisteren wel nav je ei-sprong geweest?
Heerlijk een vrije dag! Ben gelukkig met carnaval een paar dagen vrij ben ik echt aan toe!
@ Chocolate; misselijk is niet fijn maar wel een teken dat t daar binnen allemaal flink aan het groeien is!

Ja dat kan ook nog ja dan heb ik een late eisprong. Het voelde echt als krampen steken in mijn onderbuik, vreemd!
Lekker vrij met carnaval. Ga je ook carnavallen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: