Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber: fijn dat het iets beter gaat, hoop dat je je steeds weer wat beter gaat voelen en het goed kan verwerken. fijn dat je zulke fijne collega's hebt!
studiebol: nou toch fijn 2 uur erbij is wel te doen, en je werkt het toch lekker in je loon
tamm: hoe staat het ermee? ben benieuwd...
chocolate: fijn dat je je wat beter voelt!
zo de visite was erg gezellig, lekker gespeeld met de kleine. sow en die kon druk zijn haha maar wel heel schattig!
studiebol: nou toch fijn 2 uur erbij is wel te doen, en je werkt het toch lekker in je loon
tamm: hoe staat het ermee? ben benieuwd...
chocolate: fijn dat je je wat beter voelt!
zo de visite was erg gezellig, lekker gespeeld met de kleine. sow en die kon druk zijn haha maar wel heel schattig!
Gast- Gast
@ Tamm; Wij zijn nieuwsgierig!!!
@ Amber; Hoe gaat t met je? Lief dat ze op je werk zo met je zijn begaan! Hier zijn de krampjes weer helemaal weggezakt en nog geen ongesteldheid te bekennen (maar dat kan nog komen natuurlijk)
@ Studiebol; 2 uurtjes meer is ook wel mooi.
@ puggle; fijn dat je een lekkere vrije dag hebt gehad!
Ik kreeg vanmorgen te horen dat m'n autootje rijp is voor de sloop Dus moet op zoek naar een nieuwe (dag spaarcentjes)
@ Amber; Hoe gaat t met je? Lief dat ze op je werk zo met je zijn begaan! Hier zijn de krampjes weer helemaal weggezakt en nog geen ongesteldheid te bekennen (maar dat kan nog komen natuurlijk)
@ Studiebol; 2 uurtjes meer is ook wel mooi.
@ puggle; fijn dat je een lekkere vrije dag hebt gehad!
Ik kreeg vanmorgen te horen dat m'n autootje rijp is voor de sloop Dus moet op zoek naar een nieuwe (dag spaarcentjes)
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Spannend pitbullgup! Hopelijk blijft het weg.
Tamm hoe staat het ermee?
Jee het is hier rustig zeg. Iedereen druk bezig?
Tamm hoe staat het ermee?
Jee het is hier rustig zeg. Iedereen druk bezig?
Gast- Gast
Ik had gisteren al gereageerd, maar het forum doet heel raar bij mij!
Ben uiteindelijk toch ongesteld geworden, niet heel hevig gelukkig.
Nu kunnen we lekker flink aan de drank met carnaval, en hoef ik mn buik niet in te houden of smoesjes te verzinnen haha
Ben ondertussen druk bezig met ons nieuwe huis en de carnavalsoutfits, vandaag ben ik naar de Primark geweest voor spul
Sorry dat ik niet zo heel druk reageer, maar 9 van de 10 keer heb ik weinig te melden, en ik wil er niet al te veel mee bezig zijn!
Al gaan we er deze ronde wel écht voor! Heb vriend dan ook de opdracht gegeven vanaf volgende week 2 weken van zichzelf af te blijven hahaha
Komt goed!
Alle vruchtbaarheid wederom toegewenst!
Ennnnn @ mamavan2 ben benieuwddddd!
PS ; als ik zwanger was, had ik het van de daken geschreeuwd hoor dus hadden jullie het zeker al geweten! Maar jullie zijn wel héél lief! Geniet van het mooie weer!
Ben uiteindelijk toch ongesteld geworden, niet heel hevig gelukkig.
Nu kunnen we lekker flink aan de drank met carnaval, en hoef ik mn buik niet in te houden of smoesjes te verzinnen haha
Ben ondertussen druk bezig met ons nieuwe huis en de carnavalsoutfits, vandaag ben ik naar de Primark geweest voor spul
Sorry dat ik niet zo heel druk reageer, maar 9 van de 10 keer heb ik weinig te melden, en ik wil er niet al te veel mee bezig zijn!
Al gaan we er deze ronde wel écht voor! Heb vriend dan ook de opdracht gegeven vanaf volgende week 2 weken van zichzelf af te blijven hahaha
Komt goed!
Alle vruchtbaarheid wederom toegewenst!
Ennnnn @ mamavan2 ben benieuwddddd!
PS ; als ik zwanger was, had ik het van de daken geschreeuwd hoor dus hadden jullie het zeker al geweten! Maar jullie zijn wel héél lief! Geniet van het mooie weer!
Gast- Gast
Hallo meiden,
Hoe is het hier?
@ Tamm, zie dat je ongesteld bent geworden. Teleurgesteld? Je kunt in ieder geval mooi feesten met Carnaval :-)
@ pitbull, bij jou blijft het nog spannend zie ik. En wat balen van je auto.. daar gaan inderdaad je spaarcenten. Weet je al wat voor auto je wilt?
Vanochtend weer 3 uurtjes gewerkt. Ging goed. Morgen ben ik vrij en wil vanaf maandag weer hele dagen gaan werken, benieuwd hoe dat gaat.
Moet zeggen het gaat vandaag goed met me, hopelijk blijft het zo.
Het vloeien is ook bijna gestopt, dus dat is mooi. Wil van het weekend even een testje doen om te kijken of al het HCG al uit mijn lichaam is.
Hoe is het hier?
@ Tamm, zie dat je ongesteld bent geworden. Teleurgesteld? Je kunt in ieder geval mooi feesten met Carnaval :-)
@ pitbull, bij jou blijft het nog spannend zie ik. En wat balen van je auto.. daar gaan inderdaad je spaarcenten. Weet je al wat voor auto je wilt?
Vanochtend weer 3 uurtjes gewerkt. Ging goed. Morgen ben ik vrij en wil vanaf maandag weer hele dagen gaan werken, benieuwd hoe dat gaat.
Het vloeien is ook bijna gestopt, dus dat is mooi. Wil van het weekend even een testje doen om te kijken of al het HCG al uit mijn lichaam is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer dat je ongesteld bent geworden Tamm.
Amber, wat fijn dat het redelijk goed met je gaat.
Chocolate, hoe is het nu met jou?
Amber, wat fijn dat het redelijk goed met je gaat.
Chocolate, hoe is het nu met jou?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
amber22 schreef:Hallo meiden,
Hoe is het hier?
Amberr wat fijn dat het goed met je gaat!
Het is vreselijk dat het gebeurd, maar gelukkig ben je niet de enige waar het bij gebeurd,
Natuurlijk was ik wel een beetje teleurgesteld, maar had het ook wel verwacht, een onderbuikgevoel en het feit dat we er nog niet vol voor waren gegaan ..
Heb net voor het eerst in mijn leven Zumba gedaan, leuk dat het was! Ik voelde me wel echt een joopie, want ik bakte er niks van, maar dat deerde niet!
Gast- Gast
tamm86 schreef:amber22 schreef:Hallo meiden,
Hoe is het hier?
Amberr wat fijn dat het goed met je gaat!
Het is vreselijk dat het gebeurd, maar gelukkig ben je niet de enige waar het bij gebeurd,
Natuurlijk was ik wel een beetje teleurgesteld, maar had het ook wel verwacht, een onderbuikgevoel en het feit dat we er nog niet vol voor waren gegaan ..
Heb net voor het eerst in mijn leven Zumba gedaan, leuk dat het was! Ik voelde me wel echt een joopie, want ik bakte er niks van, maar dat deerde niet!
Het ging vandaag inderdaad heel goed. Maar heb net een flink huilbui gehad. Voel me op dit moment erg verdrietig en vind het zo oneerlijk dat dit ons is overkomen.
Amber-- Ratel
tamm: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nieuwe ronde nieuwe kansen :-)
amber: af en toe een huilbui geeft niks hoor, gewoon alles er goed uitgooien dan kun je het in ieder geval goed verwerken. maar ik kan me voorstellen dat je er een oneerlijk gevoel bij krijgt!
pitbullgup: hoe gaat tie bij jou?
amber: af en toe een huilbui geeft niks hoor, gewoon alles er goed uitgooien dan kun je het in ieder geval goed verwerken. maar ik kan me voorstellen dat je er een oneerlijk gevoel bij krijgt!
pitbullgup: hoe gaat tie bij jou?
Gast- Gast
Fijne dag vandaag meiden. Nog maar eentje, dan is het weer weekend!
Ik heb mn ticker trouwens even weg gehaald, hij deed enorm raar, kreeg ineens een complete webpagina in mn onderschrift....
Ik heb mn ticker trouwens even weg gehaald, hij deed enorm raar, kreeg ineens een complete webpagina in mn onderschrift....
Muppetje- Ratel
Ik fiets er even een nuchtige opmerking is.
Natuurlijk is het rot als je een heel vroege miskraam krijgt, maar houd in je achterhoofd dat er dan waarschijnlijk iets mis was met het vruchtje. Stel je voor dat de zwangerschap had doorgezet, dan had je bij de 20 weken echo misschien zelf een beslissing moeten maken omdat het kindje buiten de baarmoeder waarschijnlijk niet of nauwelijks levensvatbaar zou zijn.
Desalniettemin blijft het natuurlijk een nare ervaring om mee te maken, maar het is waarschijnlijk niet zo dat dit vruchtje, als het was blijven zitten, een gezonde baby was geworden.
Natuurlijk is het rot als je een heel vroege miskraam krijgt, maar houd in je achterhoofd dat er dan waarschijnlijk iets mis was met het vruchtje. Stel je voor dat de zwangerschap had doorgezet, dan had je bij de 20 weken echo misschien zelf een beslissing moeten maken omdat het kindje buiten de baarmoeder waarschijnlijk niet of nauwelijks levensvatbaar zou zijn.
Desalniettemin blijft het natuurlijk een nare ervaring om mee te maken, maar het is waarschijnlijk niet zo dat dit vruchtje, als het was blijven zitten, een gezonde baby was geworden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
@ Tamm; Jammer dat je ongesteld bent geworden Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hoe gaan jullie verkleed met de carnaval? hahaha moet wel lanchen met "joopie" als je de pasjes door hebt gaat t de volgende keer meteen een stuk beter!
@ Amber; Ik had een fiat seicento en wil weer een mooi klein boodschapenwagentje (we hebben ook nog een stationwagen) Fijn dat het werken goed ging en heel begrijpelijk dat je nog heel verdrietig bent . Maar aan de andere kant moet je het maar proberen zo te zien dat er dan toch iets mis is geweest en de natuur jullie daar op deze manier voor behoed.
@ Puggle; gisteren ineens een heeeeel klein beetje oud bloedverlies gehad. Dat kan betekenen dat m'n ongi er aan komt, maar stiekem hoop dat t een innestelingsbloeding is (10-11 dagen na ei-sprong namelijk). We wachten het maar rustig af.
@ Muppetje; Jij ook fijn weekend!
En voor de rest natuurlijk ook een fijn weekend! Ik heb een druk weekend voor de boeg dus zal niet veel hier te vinden zijn.
edit; zie dat TGR me net voor is
Hoe gaan jullie verkleed met de carnaval? hahaha moet wel lanchen met "joopie" als je de pasjes door hebt gaat t de volgende keer meteen een stuk beter!
@ Amber; Ik had een fiat seicento en wil weer een mooi klein boodschapenwagentje (we hebben ook nog een stationwagen) Fijn dat het werken goed ging en heel begrijpelijk dat je nog heel verdrietig bent . Maar aan de andere kant moet je het maar proberen zo te zien dat er dan toch iets mis is geweest en de natuur jullie daar op deze manier voor behoed.
@ Puggle; gisteren ineens een heeeeel klein beetje oud bloedverlies gehad. Dat kan betekenen dat m'n ongi er aan komt, maar stiekem hoop dat t een innestelingsbloeding is (10-11 dagen na ei-sprong namelijk). We wachten het maar rustig af.
@ Muppetje; Jij ook fijn weekend!
En voor de rest natuurlijk ook een fijn weekend! Ik heb een druk weekend voor de boeg dus zal niet veel hier te vinden zijn.
edit; zie dat TGR me net voor is
pitbullgup- Prater
He Meiden,
Had gister gewoon even een heel zwak moment haha..
@ TGR, je hebt helemaal gelijk hoor en waardeer je berichtje ook echt. Besef ook dat ik blij moe zijn dat het uit zichzelf is gekomen en mijn lichaam het zelf heeft gedaan. En het komt nog wel, ben nu 27 dus nog jong genoeg. Ben vanmorgen ook weer positief wakker geworden.
@ Pitbull, jij ook bedankt voor je berichtje.
Meiden
@ pitbull, dat zijn inderdaad leuke kleine auto's, hopelijk vind je weer snel een andere.
@ Muppetje, keek vanochtend even op mijn telefoon op deze site en inderdaad kwam steeds een heel groot plaatje voorbij maar dat was dus jou ticker.
Ik heb al weekend, lekker uitrusten!
Heb trouwens vanochtend even een test gedaan om te kijken of het HCG al uit mijn lichaam is, en er zat nog heeel licht een streepje, wel fijn dat het bijna weg is.
Had gister gewoon even een heel zwak moment haha..
@ TGR, je hebt helemaal gelijk hoor en waardeer je berichtje ook echt. Besef ook dat ik blij moe zijn dat het uit zichzelf is gekomen en mijn lichaam het zelf heeft gedaan. En het komt nog wel, ben nu 27 dus nog jong genoeg. Ben vanmorgen ook weer positief wakker geworden.
@ Pitbull, jij ook bedankt voor je berichtje.
Meiden
@ pitbull, dat zijn inderdaad leuke kleine auto's, hopelijk vind je weer snel een andere.
@ Muppetje, keek vanochtend even op mijn telefoon op deze site en inderdaad kwam steeds een heel groot plaatje voorbij maar dat was dus jou ticker.
Ik heb al weekend, lekker uitrusten!
Heb trouwens vanochtend even een test gedaan om te kijken of het HCG al uit mijn lichaam is, en er zat nog heeel licht een streepje, wel fijn dat het bijna weg is.
Amber-- Ratel
Pitbullgup: ben benieuwd! Wie weet is het idd van de innesteling, zou echt super zijn!
Amber: fijn dat het je weer wat positiever wakker werd! Gaat helemaal goed komen hoor
Fijn weekend alvast iedereen!
Amber: fijn dat het je weer wat positiever wakker werd! Gaat helemaal goed komen hoor
Fijn weekend alvast iedereen!
Gast- Gast
Even een ego berichtje: ik ben ongesteld geworden... merk wel dat ik dit vele malen minder erg vind dan een negatieve zwangerschapstest. Op naar de volgende ronde!
Cyclus is wel weer wat korter
pitbullgup- Prater
Jammer Pbg
Muppetje- Ratel
Jammer PGB.... een voordeel je cyclus is korter dus misschien zet dat dan nu wel door.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
pitbullgup schreef:Even een ego berichtje: ik ben ongesteld geworden... merk wel dat ik dit vele malen minder erg vind dan een negatieve zwangerschapstest. Op naar de volgende ronde!
Hey, balen dat je ongesteld bent geworden. Fijn dat je niet zo teleurgesteld bent. Het is wel mooi dat je cyclus korter geworden is.
@ de rest, hoe is het met jullie? Ook lekker van het weekend aan het genieten?
Met mij gaat het goed!
Amber-- Ratel
Amber: fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat!
pbg: nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Balen van je auto. Heb je al een nieuwe op het oog?
Tamm: haha relaxt dat je nu kunt drinken met carnaval
Chocolate: oeh jij bent uitgerekend op mijn trouwdag. Ben je straks wel hoogzwanger in de zomer! Kun je een beetje tegen hitte?
Muppetje: misschien doet je ticker het niet meer omdat de website veranderd is? Dan klopt de link niet meer.
Studiebol: heb je al bedacht welke kamer de babykamer wordt? Qua gehorigheid zou ik me niet druk maken, kinderen wennen snel aan geluiden als ze die van jongs af aan horen. Mijn kraamhulp ging zelfs stofzuigen onder de wieg terwijl Tomas sliep, zodat hij kon wennen aan harde geluiden tijdens het slapen.
Happy: klinkt leuk: van het ene feestje naar het andere
Puggle: hoe is het met jou? Ben veel berichtjes van jou tegengekomen tijdens het teruglezen, maar dat waren vooral reacties op anderen. Sociaal type ben jij hoor!
Ik ben weer een beetje op aan het krabbelen uit het dipje (ivm mijn stage die stopgezet is). Woensdag heb ik een sollicitatiegesprek voor een leuke klantenservice baan. Even heel ander werk dan ik eerder gedaan heb. Ik hoop dat ik aangenomen wordt!
Verder lijkt het erop dat we alsnog rond mei 2011 voor een tweede zullen gaan. Dus ik blijf hier gewoon meekletsen denk ik! Vind het sowieso leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Al zou het wel leuk zijn als er wat meer positieve zwangerschapstesten langskomen binnenkort!
*strooit wat vruchtbaarheid rond*
pbg: nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Balen van je auto. Heb je al een nieuwe op het oog?
Tamm: haha relaxt dat je nu kunt drinken met carnaval
Chocolate: oeh jij bent uitgerekend op mijn trouwdag. Ben je straks wel hoogzwanger in de zomer! Kun je een beetje tegen hitte?
Muppetje: misschien doet je ticker het niet meer omdat de website veranderd is? Dan klopt de link niet meer.
Studiebol: heb je al bedacht welke kamer de babykamer wordt? Qua gehorigheid zou ik me niet druk maken, kinderen wennen snel aan geluiden als ze die van jongs af aan horen. Mijn kraamhulp ging zelfs stofzuigen onder de wieg terwijl Tomas sliep, zodat hij kon wennen aan harde geluiden tijdens het slapen.
Happy: klinkt leuk: van het ene feestje naar het andere
Puggle: hoe is het met jou? Ben veel berichtjes van jou tegengekomen tijdens het teruglezen, maar dat waren vooral reacties op anderen. Sociaal type ben jij hoor!
Ik ben weer een beetje op aan het krabbelen uit het dipje (ivm mijn stage die stopgezet is). Woensdag heb ik een sollicitatiegesprek voor een leuke klantenservice baan. Even heel ander werk dan ik eerder gedaan heb. Ik hoop dat ik aangenomen wordt!
Verder lijkt het erop dat we alsnog rond mei 2011 voor een tweede zullen gaan. Dus ik blijf hier gewoon meekletsen denk ik! Vind het sowieso leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Al zou het wel leuk zijn als er wat meer positieve zwangerschapstesten langskomen binnenkort!
*strooit wat vruchtbaarheid rond*
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
filoria: ja met mij gaat het goed hoor. ik heb niet zo heel veel nieuws dus vandaar mijn reacties op de andere en ik probeer idd ook sociaal te zijn helaas nog steeds niet ongesteld, heb wel al 3 dagen pijn in mijn onderbuik en donderdag echt steken en 's avonds had ik aardig wat afscheiding, wat ik nooit echt eerder heb gezien dus misschien een eisprong dacht ik en anders hoop ik dat de buikpijn een teken is en dat het doorzet. ik zit nu op dag 71 en ben het heel erg beu aan het worden! ik wacht nu nog 2 weken, omdat dit misschien mijn ei was en is er dan nog niks ga ik naar de dokter. zow je bent op de hoogte haha en ik ben weer even gelucht
ik ga voor je duimen dat je aangenomen word hoor! is idd wat anders maar misschien wel goed om even iets anders te doen! veel succes spannend dat jullie er nog steeds voor gaan in mei, erg leuk!
Gast- Gast
amber: wat fijn zeg dat het weer wat beter met je gaat!! geniet lekker van je weekend
Gast- Gast
hoe is het eigelijk met de rest? nog spannende ontwikkelingen bij iemand?
Gast- Gast
Snoes schreef:Misschien mag ik me hier dit jaar alsnog bij aansluiten . Eerst zouden we in 2011 voor een kindje gaan, maar omdat ik eind vorig jaar had besloten dat ik nog een opleiding wilde volgen vanaf september 2011, zouden we dit een jaar uitstellen, tot eind 2012. Maar vandaag had ik infodag van de opleiding, en mijn enthousiasme is heel sterk gedaald. Dus als ik beslis de opleiding niet te volgen, gaan wij er waarschijnlijk dit jaar nog wel voor.
Oww, dit vind ik leuk om te lezen
Gast- Gast
Puggle schreef:amber: wat fijn zeg dat het weer wat beter met je gaat!! geniet lekker van je weekend
Thanx, ben ook blij dat ik me wat beter voel :-)
Hoop zo voor je dat dit dan misschien toch je eisprong is en je dan maximaal over 2 weken ongesteld word.
@ Filoria, fijn dat jij je ook wat beter voelt. Zou mooi zijn als je de baan krijgt, ik duim voor je!!
en van mij mag je gezellig mee blijven kletsen hoor, dit topic heet voor voor een kindje in 2011 en mei 2011 is dat ook
Amber-- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: