Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 5 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  smooch zo 13 feb 2011 - 7:41

Bij ons is de kamer wit, dus kan nog alle kanten op. Maar ik heb zeker al ideeen. Ik vind zilver heel mooi. En we willen graag weten wat het word omdat het gewoon makkelijk is.
Ik begin nu ook te twijfelen om geen standaard kamertje te nemen, de laatste tijd kijk ik veel op mp. Daar staan een hoop leuke commodes en kasten. Losse meubels vind ik ook erg leuk en dat je er dan zelf wat van maakt. Zachte kleuren vind ik ook erg mooi, ik heb al een hoop plaatjes opgeslagen smile
Maar dat heb ik met alles hor, als ik iets leuk zie sla ik het op, wie weet komt het nog van pas.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol zo 13 feb 2011 - 7:54

Het nadeel van mij is, is dat ik zoveel leuk vind! Dus ik ben gewoon al wat om me heen aan het kijken. Ik vind grijs of zilver ook heel erg leuk en dat dan met wat kleur lijkt me erg gaaf. Maar ik heb laatst ook al een heel leuk behangetje gezien... dat worden nog moeilijke keuze's..

Mijn vriend heeft altijd geroepen dat hij wil weten wat het word, ik wist het nooit zo goed maar denk dat ik het ook wel wil weten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Muppetje zo 13 feb 2011 - 20:10

Wij hebben boven ook 3 kamers, twee zijn even groot (best groot) en eentje is kleiner. Bij ons wordt een van de grote kamers de kinderkamer. Misschien is de kamer wat groot, maar ik vind m zo knus en leuk ervoor (de kamer heeft aan een kant vanaf ongeveer je middel een schuin dak).

Ik weet al wel hoe ik de kamer zou willen, maar daar heeft manlief natuurlijk ook wat in te zeggen Wink. Eerst maar eens kijken or het lukt en wat het wordt...

Amber, hoe voel je je meis, wanneer kan je terecht bij de verloskundige?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 13 feb 2011 - 20:54

Muppetje schreef:Wij hebben boven ook 3 kamers, twee zijn even groot (best groot) en eentje is kleiner. Bij ons wordt een van de grote kamers de kinderkamer. Misschien is de kamer wat groot, maar ik vind m zo knus en leuk ervoor (de kamer heeft aan een kant vanaf ongeveer je middel een schuin dak).

Ik weet al wel hoe ik de kamer zou willen, maar daar heeft manlief natuurlijk ook wat in te zeggen Wink. Eerst maar eens kijken or het lukt en wat het wordt...

Voel me zo verdrietig... Cry Cry
Heb ook sinds gisteren buikkrampen en nog steeds bloedverlies. Moet om 13.45 bij de verloskundige zijn!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje zo 13 feb 2011 - 21:29

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Wij hebben boven ook 3 kamers, twee zijn even groot (best groot) en eentje is kleiner. Bij ons wordt een van de grote kamers de kinderkamer. Misschien is de kamer wat groot, maar ik vind m zo knus en leuk ervoor (de kamer heeft aan een kant vanaf ongeveer je middel een schuin dak).

Voel me zo verdrietig... Cry Cry
Heb ook sinds gisteren buikkrampen en nog steeds bloedverlies. Moet om 13.45 bij de verloskundige zijn!

Sterkte ik denk aan je hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 23:33

Veel sterkte amber!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup zo 13 feb 2011 - 23:38

@ Filoria; fijn dat je meteen de onderzoeken in gaat. Vind het echt knap hoe goed jij overal achteraan gaat hug
@ Tamm; zal er een foto van maken. Jullie helemaal blij er mee?
Hopelijk morgen een positieve test in je hand.... spannend
@ Studiebol; Heerlijk Mexico! Zijn wij in september geweest met onze huwelijksreis echt genieten.
- Bij ons weten een paar vrienden het, m'n schoonouders en een nichtje/vriendin. Maar die vragen er echt niet constant naar maar dat had ik al verwacht en daarom ook het aan deze personen verteld.
- Wij hebben maar 2 grote slaapkamer en 1 kleintje dus bij ons is het logisch dat de babykamer op de andere grote slaapkamer komt aan de voorkant van het huis.
@ Amber; wat naar, denk aan je:hug: Rustig aan doen
@ Puggle; Heb je al iets leuks en feestelijks gezien om aan te trekken op de trouwdag?
@ Lejow; Hopelijk knap je snel op!

Ik heb nog steeds last van mijn bekken Rolling Eyes Verder druk weekend gehad en nog het 3,5 week oude zoontje van een nicht op de arm gehad... heerlijk I love you

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 ma 14 feb 2011 - 1:49

Sterkte Amber!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 2:31

Hallo lieve meiden,

Ik ben er weer. Heb een complete miskraam gehad. Mijn lichaam heeft het gelukkig zelf opgeruimd (zoals ze dat zo mooi zeggen) hoef dus geen gekke pillen te nemen of gecurreteerd te worden. Mijn baarmoeder zag er goed uit.
Het is nog steeds een klap voor me, maar merk wel nu ik de echo heb gehad dat ik het iets af kan sluiten. We gaan er vol goede moed weer tegen aan. Volgens de verloskundige mag ik meteen deze maand weer beginnen. Ik moet dit als mijn menstruatie zien en kan dan over 2-3 weken alweer een eisprong hebben.

Meiden bedankt voor al jullie reacties, heeft me echt goed gedaan!
We gaan vol goede moed weer verder!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup ma 14 feb 2011 - 2:36

@ Amber; Wat naar... hug Maar opzich wel positief dat je lichaam alles goed heeft opgeruimd en jullie meteen weer aan de gang kunnen. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer. Rustig aan doe he
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  smooch ma 14 feb 2011 - 2:39

pitbullgup schreef:@ Amber; Wat naar... hug Maar opzich wel positief dat je lichaam alles goed heeft opgeruimd en jullie meteen weer aan de gang kunnen. Hopelijk is het net zo snel raak als de vorige keer. Rustig aan doe he

Inderdaad! hug
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Floor ma 14 feb 2011 - 2:43

amber22 schreef:
Floor schreef:Amber veel sterkte toegewenst!

Dankjewel meiden!

floor jij ook bedankt, zie in je onderschrift staan dat jij ook een miskraam hebt gehad? Pas geleden?
Jij ook veel sterkte!

Dank je. Ik heb begin januari een miskraam gehad. Sinds vandaag ben ik weer ongesteld en begint er dus eindelijk (hopelijk) weer een normale cyclus.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 2:48

Floor schreef:
amber22 schreef:
Floor schreef:Amber veel sterkte toegewenst!

Dankjewel meiden!

floor jij ook bedankt, zie in je onderschrift staan dat jij ook een miskraam hebt gehad? Pas geleden?
Jij ook veel sterkte!

Dank je. Ik heb begin januari een miskraam gehad. Sinds vandaag ben ik weer ongesteld en begint er dus eindelijk (hopelijk) weer een normale cyclus.

Jij ook veel sterkte de komende tijd!!! Hopelijk komt er voor jou weer een mooie cyclus aan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 4:17

Oh ik zie dat het alweer een week geleden is dat ik gereageerd heb :shock:
Ik heb veel aan m'n hoofd gehad en stress. Ik zal er hieronder meer over vertellen.,

@ Amber: Wat een vreselijk naar nieuws. hug
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat moet dit vreselijk moeilijk zijn. Ik denk aan je!

@ Muppetje: Mooi jurkje! Ook helemaal mijn smaak Very Happy
Oh ik lees dat je ze nu binnen hebt. Wat fijn!!

@ Filoria: Wat een naar nieuws hug
Ik ga straks ook nog even je topic lezen.
Moeilijk is dat he om zo'n beslissing te nemen. Geeft altijd wel wat stress. Ik kan me je gevoel erbij heel goed voorstellen. Hopelijk kun je de stress een beetje van je afzetten hug
Ja tegen het solliciteren opzien is heel herkenbaar. Succes!
Ja zwanger zijn is heel leuk Laughing
Ach het is voor een goed doel! Ik probeer om niet te veel te zeuren haha.

@ Puggle: Oh dat is ook wel weer zo, maar het zou wel fijn zijn als je eens snel ongesteld zou worden. Dan weet je iig waar je aan toe bent!
Wat fijn dat je woensdag wel vrij hebt gehad!
Ben ook wel erg nieuwsgierig naar jullie, maar vind de anonimiteit ook wel erg fijn Wink
Oh wat leuk dat jullie al snel gaan trouwen Very Happy
Wij hebben het ook klein gehouden. We vonden het veel leuker om het met onze naaste familie en vrienden te vieren. Was ook heel erg leuk!
Ah ik vind woezel en pip ook zo lief. Moet me nu ook echt inhouden haha.
Als je eenmaal zwanger bent vind je moeder het ook hartstikke leuk. Volgens mij vinden alle ouders het leuk om opa en oma te worden smile

@ Pitbullgup: Dat kan natuurlijk nooit kwaad Wink
Zou idd wel een heel leuk verjaardagscadeau voor je man zijn! Er wordt geduimd!
Hopelijk trekken de krampjes snel weg!
Ah dat lijkt me zo ontzettend moeilijk om dan al een babykamer in huis te hebben en dan later erachter komen dat je geen kinderen kunt krijgen. Maar een paar kleine spullen kunnen geen kwaad Wink Al begrijp ik het heel goed.
Wij zijn trouwens ook al naar babykamers gaan kijken, maar wachten er ook nog heel even mee.
Het geeft wat rust nu ik daar al niet meer aan hoef te denken.
Ja ik probeer zoveel mogelijk toe te geven aan de moeheid. Is soms wel moeilijk haha.

@ Studiebol: Wat fijn dat je een regelmatige cyclus hebt!
Kan me wel voorstellen dat het even wennen is als hij weer weg gaat. Oh gelukkig heb je de komende tijd leuke dingen in het vooruitzicht!
Fijn dat je een leuke bikini hebt kunnen vinden.
Man en ik werken allebei. Hij werkt 40 uur per week en studeert daarnaast ook nog, gaat nog 2 avonden naar school. Ik werk nu ook nog fulltime, maar wil na mijn verlof 2 dagen gaan werken.
We hebben boven 2 slaapkamers en beneden ook nog één waar wij slapen. We kunnen beneden nog een slaapkamer erbij maken, en dat gaan we ook doen. Is niet zo heel veel werk gelukkig. Vond dat toch wel het meest praktisch.

@ Tamm: Mooie keuken! Ben ook wel heel benieuwd naar het eindresultaat smile
Balen van het laminaat, maar wel fijn dat je het kunt ruilen.
Inmiddels al iets van bloed te bekennen? Hopelijk blijft het weg! Spannend!
Wat vervelend van je oor- en buikpijn . Hopelijk is de buikpijn een goed teken Wink
Ah wat ontzettend lief van je vriend I love you

@ Bo: Wat ontzettend lief van je vriend! Very Happy
Wat leuk dat jullie het huis kunnen kopen. Spannend!!

@ Lejow: Wat een geld idd! Maar gelukkig hebben jullie nog wat geld achter de hand.
Fijn dat je zo'n korte cyclus hebt gehad! Hopelijk blijft het zo, dat zou wel heel fijn zijn!

@ Smooch: Wat fijn dat je moeder een vaste dag wil oppassen!
Hopelijk krijg je snel een regelmatige cyclus.
Wij doen ook niet echt aan valentijnsdag. Spreken het iig niet af. Soms koop ik wel eens wat en/of hij. Maar vaker gaan we spontaan iets leuks doen.
Ik heb nog geen idee welke dagen ik na mijn verlof ga werken en dan kan ik geen vaste dagen opgeven. Baal daar wel van, maar het is even niet anders.

@ All: Vader, vriendin en oma reageerden echt heel leuk en enthousiast Very Happy
Ze hadden het natuurlijk vrijwel meteen door haha. Toen mijn oma de cakejes zag zei ze meteen: “of er is een kindje geboren of er komt er nog één” Laughing
Vader moest nog even aan het idee wennen om opa te worden, wel op een positieve manier haha.
En verder heb ik op dit moment heel veel stress. Ik heb de ene huilbui na de andere.
Hopelijk is alles goed met de uk...ik voel me zo schuldig..
Af en toe ook best wel last van buikpijn. Ik zal blij zijn als ik over 2 weken de 12 weken echo heb.
Ook al naar het ziekenhuis gebeld. Voor de zekerheid wilden ze een kweek afnemen om toch te controleren of ik niet een blaasontsteking heb, maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in. We zullen het zien..
Gelukkig vind ik veel steun bij mijn moeder en beste vriendin. Helaas wonen ze niet in de buurt, maar bellen is ook al heel fijn!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 4:24

Amber: wat ontzetten jammer zeg! Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven en kunnen jullie weer goed de volgende ronde in! Nogmaals veel sterkte hug

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 4:31

Puggle schreef:Amber: wat ontzetten jammer zeg! Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven en kunnen jullie weer goed de volgende ronde in! Nogmaals veel sterkte hug

Dankjewel lief van je hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 4:40

@ Amber: Wat een vreselijk naar nieuws. hug
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat moet dit vreselijk moeilijk zijn. Ik denk aan je!

@ All: Vader, vriendin en oma reageerden echt heel leuk en enthousiast Very Happy
Ze hadden het natuurlijk vrijwel meteen door haha. Toen mijn oma de cakejes zag zei ze meteen: “of er is een kindje geboren of er komt er nog één” Laughing
Vader moest nog even aan het idee wennen om opa te worden, wel op een positieve manier haha.
En verder heb ik op dit moment heel veel stress. Ik heb de ene huilbui na de andere.
Af en toe ook best wel last van buikpijn. Ik zal blij zijn als ik over 2 weken de 12 weken echo heb.
Ook al naar het ziekenhuis gebeld. Voor de zekerheid wilden ze een kweek afnemen om toch te controleren of ik niet een blaasontsteking heb, maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in. We zullen het zien..
Gelukkig vind ik veel steun bij mijn moeder en beste vriendin. Helaas wonen ze niet in de buurt, maar bellen is ook al heel fijn![/quote]

................................................................................................................................................................................................

Hallo, je bent er weer! Maakte me al een beetje zorgen omdat je zolang niet gereageerd had. Had je al een PM gestuurd.

Ja ik heb echt rotdagen gehad. Maar probeer positief te blijven en hopelijk is het snel weer raak!

Wat leuk dat ze zo leuk reageerden Very Happy

En meid toch wat vervelend dat je zo onzeker bent en buikpijn hebt? Gewoon buikpijn kan ook te maken hebben met de groei van je baarmoeder! Misschien is dat het?
Doe rustig aan en hopelijk heb je snel weer een goede echo.

@ de rest, zal ik vandaag ook maar wat goed nieuws melden. Ik ga 1 april trouwen, en nee het is geen grapje haha!
Wij hebben altijd gezegd dat we wouden gaan trouwen zodra we zwanger waren, dus tja dat hebben we toen geregeld. We kunnen het nu nog afzeggen maar dat doen we niet. We kunnen wel wat leuke dingen gebruiken de komende tijd.
We gaan eigenlijk op ongeveer dezelfde manier trouwen als Puggle, klein alleen met onze ouders en broer/zus en daarna lekker uit eten. Heb van het weekend al een leuk jurkje gekocht en voor mijn vriend word het een leuke nette broek met leuk jasje of zoiets. Gaan volgende week al in ondertrouw!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 4:54

Wat een leuk nieuws amber! En volgende week in ondertrouw wat spannend! Lekker klein maar fijn toch, ik hou daar ook van. Niet teveel poespas en toch een mooie dag! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 4:54

amber22 schreef:@ Amber: Wat een vreselijk naar nieuws. hug

Gelukkig vind ik veel steun bij mijn moeder en beste vriendin. Helaas wonen ze niet in de buurt, maar bellen is ook al heel fijn!

................................................................................................................................................................................................

Hallo, je bent er weer! Maakte me al een beetje zorgen omdat je zolang niet gereageerd had. Had je al een PM gestuurd.

Ja ik heb echt rotdagen gehad. Maar probeer positief te blijven en hopelijk is het snel weer raak!

En meid toch wat vervelend dat je zo onzeker bent en buikpijn hebt? Gewoon buikpijn kan ook te maken hebben met de groei van je baarmoeder! Misschien is dat het?

@ de rest, zal ik vandaag ook maar wat goed nieuws melden. Ik ga 1 april trouwen, en nee het is geen grapje haha!
Wij hebben altijd gezegd dat we wouden gaan trouwen zodra we zwanger waren, dus tja dat hebben we toen geregeld. We kunnen het nu nog afzeggen maar dat doen we niet. We kunnen wel wat leuke dingen gebruiken de komende tijd.
We gaan eigenlijk op ongeveer dezelfde manier trouwen als Puggle, klein alleen met onze ouders en broer/zus en daarna lekker uit eten. Heb van het weekend al een leuk jurkje gekocht en voor mijn vriend word het een leuke nette broek met leuk jasje of zoiets. Gaan volgende week al in ondertrouw![/quote]

-------------------------------------------------------------------------------

Doe rustig aan en denk alsjeblieft aan jezelf! Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven.
Ik duim voor je dat het weer heel snel raak is en je straks op je bruiloft weer zwanger bent.
Ik vind het een beetje vreemd om je te feliciteren na dit nare nieuws. Mag ik dat wel doen? Dan feliciteer ik je namelijk!

Oh maak je alsjeblieft geen zorgen! Komt allemaal wel weer goed. Had je pm nog niet gezien, ben een beetje verstrooid Embarassed
Ja het kan ook gewoon van de groei zijn. Laten we maar van het positieve uitgaan smile
Dankjewel voor je lieve berichtje hug

Laatst aangepast door chocolate op ma 14 feb 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 4:55

Oh quote is een beetje misgegaan. Hopelijk is het een beetje duidelijk haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Amber- ma 14 feb 2011 - 5:01

chocolate schreef:
amber22 schreef:@ Amber: Wat een vreselijk naar nieuws. hug

We gaan eigenlijk op ongeveer dezelfde manier trouwen als Puggle, klein alleen met onze ouders en broer/zus en daarna lekker uit eten. Heb van het weekend al een leuk jurkje gekocht en voor mijn vriend word het een leuke nette broek met leuk jasje of zoiets. Gaan volgende week al in ondertrouw!

-------------------------------------------------------------------------------

Doe rustig aan en denk alsjeblieft aan jezelf! Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven.
Ik duim voor je dat het weer heel snel raak is en je straks op je bruiloft weer zwanger bent.
Ik vind het een beetje vreemd om je te feliciteren na dit nare nieuws. Mag ik dat wel doen? Dan feliciteer ik je namelijk!

Oh maak je alsjeblieft geen zorgen! Komt allemaal wel weer goed. Had je pm nog niet gezien, ben een beetje verstrooid Embarassed
Ja het kan ook gewoon van de groei zijn. Laten we maar van het positieve uitgaan smile
Dankjewel voor je lieve berichtje hug

[/quote]
.........................................................................................................................................

Je mag me feliciteren hoor. Is inderdaad wel gek, maar weet wat je bedoeld.
Jij ook bedankt voor je berichtje, je bent lief hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 5:07

Dan feliciteer ik je nogmaals!! Very Happy
Het lijkt me niet makkelijk allemaal. Geniet ervan, voor je het weet is het weer voorbij!
Oh wat lief. Jij bent ook ontzettend lief hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje ma 14 feb 2011 - 5:17

Amber, toch ook gefeliciteerd dan meis, t is toch heel leuk nieuws, geniet er samen lekker van.
Doe verder lekker rustig aan en geef t een plekje, knuf.

Chocolate, leuk dat je er ook weer eens bent!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate ma 14 feb 2011 - 5:21

Muppetje schreef:Amber, toch ook gefeliciteerd dan meis, t is toch heel leuk nieuws, geniet er samen lekker van.
Doe verder lekker rustig aan en geef t een plekje, knuf.

Chocolate, leuk dat je er ook weer eens bent!

Ik zal proberen wat vaker te posten haha. Moet even weer de energie ervoor vinden smile
Hoe gaat het met jou?
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol ma 14 feb 2011 - 6:48

Amber wat een naar bericht, heel veel sterkte. Snap dat zo'n echo wel fijn is dan weet je echt meteen waar je aan toe bent en hoe het er voor staat!
Aan de andere kant natuurlijk ook leuk nieuws! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Chocolate, ben je zo gespannen omdat je bang bent dat er iets mis is met je zwangerschap? Ik hoop voor je dat die 2 weken snel voorbij zijn en dat je dan een goede ehco hebt!

@PBG balen datje zo'n last hebt van je bekken. WEet je ook hoe dat komt? of je heb je dat anders nooit?

Ik heb vandaag op het werk aangegeven dat ik toch niet meer uren wil, ik moest dat voor een jaar aangaan. Ik heb aangegeven dat ik dat een te lange periode vind omdat ik niet weet hoe het jaar er uit ziet enzo. Toen later kwam er een collega naar mij toe, en ze zei ik denk dat ik wel weet waarom je het niet wil maar denk niet dat de rest dat door had hoor! Nou ja ik heb haar vermoedens min of meer wel bevestigd maar er verder niet zoveel over gezegd. Ze snapte de keus wel heel goed.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: