Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Tamm: leuk he als je vriend zo enthousiast is! Ik kan daar ook echt van genieten!
Tegenvaller dus van je laminaat, balen maar wel fijn dat je het mag ruilen.
Lejow: mooie ticker hoor! kunnen we het allemaal in de gaten houden bij je! Hihi.
Studiebol: sow jou vriend werkt wel veel zeg! Vind hij dat zelf ook fijn? Of is het dat het echt moet. Mijn beste vriendin waar ik ook mee werk die weet het wel van ons. Die is zelf ook zwanger dus daar klets je dan wel over. Maar verder weet niemand het. Wij denken net als jou als het zover is vertellen we het iedereen!
Over een half uurtje begint mijn weekend gelukkig ook!
Vanavond als het goed is de stad in voor carnaval. Ja waar ik woon is het ook de weken ervoor dik feest in de stad
Jullie nog plannen? Nou ik ga maar eens even opruimen in de winkel.
Lejow: mooie ticker hoor! kunnen we het allemaal in de gaten houden bij je! Hihi.
Studiebol: sow jou vriend werkt wel veel zeg! Vind hij dat zelf ook fijn? Of is het dat het echt moet. Mijn beste vriendin waar ik ook mee werk die weet het wel van ons. Die is zelf ook zwanger dus daar klets je dan wel over. Maar verder weet niemand het. Wij denken net als jou als het zover is vertellen we het iedereen!
Vanavond als het goed is de stad in voor carnaval. Ja waar ik woon is het ook de weken ervoor dik feest in de stad
Gast- Gast
Mensen die hier komen weten het uiteraard maar daar bespreek ik het verder niet echt mee. Verder weten wat vriendinnen in het buitenland het en mijn beste vriend omdat we samen op reis gaan en hij wel rekening daar mee moet houden dat het zou kunnen dat... Vind het niet meer dan fair dat hij weet wat er in mijn leven speelt, zeker als we samen een reis plannen. Ik heb bij hun overigens niet het idee dat ze constant zullen vragen. Het zullen toch ook wel de eerste mensen zijn die het te horen krijgen als het zo ver is, dat weten ze.
Gast- Gast
Puggle schreef:Tamm: leuk he als je vriend zo enthousiast is! Ik kan daar ook echt van genieten!
Als hij werkt zit hij toch in het buitenland, hij maakt dan meestal dagen van 12 uur en dat snap ik wel wat moet je anders daar doen in je eentje, meestal zit hij niet echt op een plek waar je ff de omgeving kan gaan bekijken! Ik heb er dus niet echt last van dat hij zoveel werkt in een week.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ Lejow ; beterschap nog even! Ik snap wat je bedoeld, ben vandaag gelukkig weer een stuk beter, maar gisteren toen ik zo misselijk was ben ik toch naar de Ikea gegaan (stenen keukenblad bestellen), dacht dat het wel ging, maar ik liep de deur binnen en had het idee dat ik naar de wc kon rennen! Alleen daarna ging het wel weer dus toch afgemaakt! Was wel bijna rechtsomkeerd gegaan hehe. Mooie ticker heb je hoor, ook zo lekker meisjemeisje!
@ Puggle ; bij mij weten mensen dat we heel graag kinderen willen, bijna niemand weet dat we ook echt met anticonceptie zijn gestopt, mijn schoonmoeder ook niet hoor! Mijn zus, paar van mijn collega's en mijn beste vriendin weten het puur omdat ik er ook over wil praten als het niet zo snel gaat. Ik ben zo'n kletskous!
@ Studiebol ; ik werk 30 uur in de week, verdeeld over 4 dagen, mijn vriend 40 uur verdeeld over 5 dagen. Mochten we een kindje krijgen dan ga ik 24 uur werken in 3 dagen, hopelijk elke maandag/dinsdag/woensdag.
@ Puggle ; bij mij weten mensen dat we heel graag kinderen willen, bijna niemand weet dat we ook echt met anticonceptie zijn gestopt, mijn schoonmoeder ook niet hoor! Mijn zus, paar van mijn collega's en mijn beste vriendin weten het puur omdat ik er ook over wil praten als het niet zo snel gaat. Ik ben zo'n kletskous!
@ Studiebol ; ik werk 30 uur in de week, verdeeld over 4 dagen, mijn vriend 40 uur verdeeld over 5 dagen. Mochten we een kindje krijgen dan ga ik 24 uur werken in 3 dagen, hopelijk elke maandag/dinsdag/woensdag.
Gast- Gast
studiebol schreef:Puggle schreef:Tamm: leuk he als je vriend zo enthousiast is! Ik kan daar ook echt van genieten!
Als hij werkt zit hij toch in het buitenland, hij maakt dan meestal dagen van 12 uur en dat snap ik wel wat moet je anders daar doen in je eentje, meestal zit hij niet echt op een plek waar je ff de omgeving kan gaan bekijken! Ik heb er dus niet echt last van dat hij zoveel werkt in een week.
Oh ja dat scheelt idd. En logisch dat hij daar dan veel werkt wat moet je daar anders idd. Ik ben weer op de hoogte
Gast- Gast
Tamm: haha dus jij bent zo'n kletskous ja nou niks mis mee toch. Als jij het fijn vind om er lekker over te praten is daar niks mis mee!
Bij ons verder echt niemand het, onze familie en moeders denkt volgens mij zelfs dat we geen kinderen willen. Dat merken we wel eens. Ach des te groter de verrassing als het zover is
Bij ons verder echt niemand het, onze familie en moeders denkt volgens mij zelfs dat we geen kinderen willen. Dat merken we wel eens. Ach des te groter de verrassing als het zover is
Gast- Gast
Serieus, Puggle?
De eerste keer dat mijn zusjes vriendje er was dacht hij dat mijn jongste nichtje (2) MIJN dochter was ..
Toen ik dat tegen mijn moeder vertelde, zei ze ; Maar dat is toch niet zo raar? Dat kan tóch! hehe
Onze familie is helemaal into kindjes, zo werken mijn schoonzus en ik in de kinderopvang, heeft mijn schoonmoeder jarenlang opgepast, en hebben mijn moeder en zus samen een kinderkledingwinkel .. we worden er hier mee doodgegooid haha
De eerste keer dat mijn zusjes vriendje er was dacht hij dat mijn jongste nichtje (2) MIJN dochter was ..
Toen ik dat tegen mijn moeder vertelde, zei ze ; Maar dat is toch niet zo raar? Dat kan tóch! hehe
Onze familie is helemaal into kindjes, zo werken mijn schoonzus en ik in de kinderopvang, heeft mijn schoonmoeder jarenlang opgepast, en hebben mijn moeder en zus samen een kinderkledingwinkel .. we worden er hier mee doodgegooid haha
Gast- Gast
Mijn schoonouders hebben tijdens de kerst gezegd dat we vooral maar niet aan kinderen moesten beginnen... Tja.. wat we daar nou mee moeten..
Mijn vader wil wel graag opa worden, mijn moeder vind het ook wel leuk denk ik maar die laat zich er nog niet echt over uit.
Ik denk dat in onze kringen mensen eerder denken dat mijn zus aan kinderen begint. Maar zij gaat eerst trouwen, ik denk dat ze er daarna wel voor gaan hoor... maar ik denk dat mensen denken dat wij er niet voor gaan ivm het werk van mijn vriend.
Mijn vader wil wel graag opa worden, mijn moeder vind het ook wel leuk denk ik maar die laat zich er nog niet echt over uit.
Ik denk dat in onze kringen mensen eerder denken dat mijn zus aan kinderen begint. Maar zij gaat eerst trouwen, ik denk dat ze er daarna wel voor gaan hoor... maar ik denk dat mensen denken dat wij er niet voor gaan ivm het werk van mijn vriend.
studiebol- Ratel
tamm86 schreef:Serieus, Puggle?
Ja echt waar. Mijn moeder wilde eigelijk geen kindje en was dan ook 35 toen ze zwanger was van mij. Toen is ze ook volledig ingestort en heeft ze depressies gekregen. Daar is ze nu wel vanaf maar ze is nooit echt meer zichzeld geworden en van de midicijnen afgekomen helaas.ze is uiteraard wel blij met me hoor
Ik heb ook altijd gedacht dat ik niet wist of ik wel een kindje wilde, maar gelukkig is dat gevoel de laatste 2 jaar veranderd. Maar ik praat er niet echt over en mijn moeder denkt nu denk ik nog steeds dat ik geen kindje wil. Ze heeft ook best vaak laten merken dat ze het niet helemaal ziet zitten als ik een kind krijg omdat ze bang is dat ik dan hetzelfde mee ga maken! Ik ga hier eigelijk nooit echt op in.
Al weet ik wel zeker dat ze uiteindelijk wel heel blij is als het zover is. Ze is namelijk wel gek op kinderen. Maar goed die zijn natuurljk niet van mij... Ach we zullen zien.
Maar wat super leuk dat jullie familie zo. Van de kinderen is! Echt wel heel fijn voor je en zeker dat je er dan samen zo leuk over kan praten!
Gast- Gast
Hallo lieve meiden,
Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik afgelopen vrijdag een extra echo gehad waarop alleen nog een vruchtzakje/dooierzakje was te zien. Gistermiddag kreeg ik pijn in mijn rug en buikpijn, bruine bloedverlies bleef en werd wat meer.
Afgelopen nacht ging ik naar de wc en toen heb ik veel bloed en slijm verloren waar ook een of ander zakje bijzat. Vanochtend contact gehad met de verloskundige. En ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad
Heb nu nog steeds af en toe wat bloedverlies en lichte buikpijn.
Moet morgen bellen voor een echo en dan gaan ze kijken of het echt over is en of alles weg is.
Wat is dit moeilijk, ben zo verdrietig!!
Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik afgelopen vrijdag een extra echo gehad waarop alleen nog een vruchtzakje/dooierzakje was te zien. Gistermiddag kreeg ik pijn in mijn rug en buikpijn, bruine bloedverlies bleef en werd wat meer.
Afgelopen nacht ging ik naar de wc en toen heb ik veel bloed en slijm verloren waar ook een of ander zakje bijzat. Vanochtend contact gehad met de verloskundige. En ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad
Heb nu nog steeds af en toe wat bloedverlies en lichte buikpijn.
Moet morgen bellen voor een echo en dan gaan ze kijken of het echt over is en of alles weg is.
Wat is dit moeilijk, ben zo verdrietig!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jeetje Amber, wat verschrikkelijk naar, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik denk aan je. Knuf
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jeetje amber, wat een naar nieuws
Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd!
Ik hoop dat de echo jullie morgen uitsluitsel kan geven...
Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd!
Ik hoop dat de echo jullie morgen uitsluitsel kan geven...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oooh amber wat een rot nieuws zeg! Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt! Heel veel sterkte de komende tijd!
studiebol- Ratel
Jeetje Amber.. Wat naar zeg.. Bah.
Sterkte!
@ All, ik lees wel mee maar heb het op het moment erg druk met werk en het ene feestje na he andere dus ik reageer ik wat minder. Maar ik ben er wel
Sterkte!
@ All, ik lees wel mee maar heb het op het moment erg druk met werk en het ene feestje na he andere dus ik reageer ik wat minder. Maar ik ben er wel
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Jeetje Amber wat naar nieuws! Ik wens je veel sterkte en dat morgen meer duidelijk wordt.
Zal aan je denken!
Zal aan je denken!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Even een vraagje waar ik vandaag zat over na te denken, van welke slaapkamer maken jullie de babykamer?
Wij hebben boven 3 slaapkamers, op een slapen wij dus, de andere zit aan de voorkant van het huis, en de 3e aan de achterkant en grenst aan de badkamer.
Die aan de voorkant van het huis staan de minste spullen in en is dus het snelst op te ruimen, wat heel praktisch is en ik weet dat mijn vriend daar voorstander van is Die aan de achterkant daar staat een hele grote kast in en het logeerbed, dat laatst is nog wel te verplaatsen, de kast moeten we echt uitelkaar gaan halen(waar mijn vriend echt niet blij van word )
Ik had altijd een beetje een voorkeur voor de kamer aan de achterkant, lekke me handig hoor je de herrie van de straat minder. Maar nu zit ik me te bedenken dat we echt niet in een gehorige straat wonen(het is een hofje) dus dat is geen reden meer. En volgens mij zijn ze in oppervlakte wel even groot...
Tja waar ja al wel niet na denkt op een zondagmiddag Maar hebben jullie daar al over nagedacht of is het bij jullie gewoon vanzelfsprekend welke kamer het word?
Wij hebben boven 3 slaapkamers, op een slapen wij dus, de andere zit aan de voorkant van het huis, en de 3e aan de achterkant en grenst aan de badkamer.
Die aan de voorkant van het huis staan de minste spullen in en is dus het snelst op te ruimen, wat heel praktisch is en ik weet dat mijn vriend daar voorstander van is Die aan de achterkant daar staat een hele grote kast in en het logeerbed, dat laatst is nog wel te verplaatsen, de kast moeten we echt uitelkaar gaan halen(waar mijn vriend echt niet blij van word )
Ik had altijd een beetje een voorkeur voor de kamer aan de achterkant, lekke me handig hoor je de herrie van de straat minder. Maar nu zit ik me te bedenken dat we echt niet in een gehorige straat wonen(het is een hofje) dus dat is geen reden meer. En volgens mij zijn ze in oppervlakte wel even groot...
Tja waar ja al wel niet na denkt op een zondagmiddag Maar hebben jullie daar al over nagedacht of is het bij jullie gewoon vanzelfsprekend welke kamer het word?
studiebol- Ratel
Sterkte Amber!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha!
Wij wisten al welke kamer het zou worden toen we het huis kochte. De kleinste kamer wordt de babykamer. Wij hebben ook 3 slaapkamers op de 1e verdieping. In de andere kamer staan onze kledingkasten en logeerbed, Die kamer vinden wij te groot voor een babykamer.
Iedereen die bij ons komt en de kleine kamer ziet vraagt of zegt: ohh dat wordt vast de babykamer.
En in de kleinstekamer staan nu niet zoveel, dus dat is voor straks ook wel makkelijk.
Bij ons weten trouwens mijn ouders, zussen en een paar nichten en mijn beste vriendin dat we voor een kindje gaan. Ik ben daar heel open in en ook omdat iedereen weet dat ik gek op kinderen ben. Ook een goeie vriend van mijn vriend weet het en zijn vriendin, met hun zijn we close en hun hebben ook een babywens. Dan praat je sneller over dat soort dingen.
Gisteren nog een lang gesprek gehad met mijn vriend over baby's, echt leuk om te horen hoe hij erover denkt. En nu er wel over wilt praten voorheen vond hij dat maar irritant als ik erover begon maar nu komt het ook steeds dichterbij. Vind ik erg leuk altijd!
Wij wisten al welke kamer het zou worden toen we het huis kochte. De kleinste kamer wordt de babykamer. Wij hebben ook 3 slaapkamers op de 1e verdieping. In de andere kamer staan onze kledingkasten en logeerbed, Die kamer vinden wij te groot voor een babykamer.
Iedereen die bij ons komt en de kleine kamer ziet vraagt of zegt: ohh dat wordt vast de babykamer.
En in de kleinstekamer staan nu niet zoveel, dus dat is voor straks ook wel makkelijk.
Bij ons weten trouwens mijn ouders, zussen en een paar nichten en mijn beste vriendin dat we voor een kindje gaan. Ik ben daar heel open in en ook omdat iedereen weet dat ik gek op kinderen ben. Ook een goeie vriend van mijn vriend weet het en zijn vriendin, met hun zijn we close en hun hebben ook een babywens. Dan praat je sneller over dat soort dingen.
Gisteren nog een lang gesprek gehad met mijn vriend over baby's, echt leuk om te horen hoe hij erover denkt. En nu er wel over wilt praten voorheen vond hij dat maar irritant als ik erover begon maar nu komt het ook steeds dichterbij. Vind ik erg leuk altijd!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Haha!
Bij ons is het precies hetzelfde verhaal!
We zijn nu aan het klussen, en we noemen het ook al 'babykamer' inderdaad!
Iedereen weet het bij ons ook al dat dat ooit de babykamer wordt haha
Lieve Amberr, wat een vervelend nieuws!
Het is nooit leuk als zoiets gebeurd!
Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte, zoiets heb je helaas niet in de hand!
Ik heb tot op heden nog geen bloed gezien hier, (al voel ik me een beetje hypocriet dat ik hierover vertel nu Amberr net dat slechte nieuws heeft gehad ..) heb nog steeds een hoge temperatuur sochtends .. Wel vanochtend een test gedaan, (2/3 dagen voor NOD) en nog negatief .. denk dat wij naar de volgende ronde mogen Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan test ik weer.
Gast- Gast
Amber veel sterkte toegewenst!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Amber veel sterkte toegewenst!
Dankjewel meiden!
floor jij ook bedankt, zie in je onderschrift staan dat jij ook een miskraam hebt gehad? Pas geleden?
Jij ook veel sterkte!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
smooch schreef:Haha!
En in de kleinstekamer staan nu niet zoveel, dus dat is voor straks ook wel makkelijk.Bij ons weten trouwens mijn ouders, zussen en een paar nichten en mijn beste vriendin dat we voor een kindje gaan. Ik ben daar heel open in en ook omdat iedereen weet dat ik gek op kinderen ben. Ook een goeie vriend van mijn vriend weet het en zijn vriendin, met hun zijn we close en hun hebben ook een babywens. Dan praat je sneller over dat soort dingen.
Wij hebben op de ene kamer een muur oranje gemaakt op de andere kamer een muur paars. toen zei iedereen ook meteen dat word vast de babykamer... mijn vriend heeft het buurjongentje(met een hele erge roddeltante van een moeder) zelfs wijs gemaakt dat we voor oranje hadden gekozen omdat we nog niet wisten wat het zou worden Maar goed ik ga mocht het zover zijn de kamer echt wel veranderen.. denk dat ik dat oranje wel wel weg zou halen. Hebben jullie al ideeen over de babykamer?
studiebol- Ratel
Ja ik weet heel erg goed hoe ik de babykamer wil hebben!
We weten nog niet of we het wel of niet willen weten, maar ik denk dat er zilveren of roze of turkooise metallic sterren op de muur komen, gepaintbrushed zeg maar voor de rest gewoon witte meubels met zilver
We weten nog niet of we het wel of niet willen weten, maar ik denk dat er zilveren of roze of turkooise metallic sterren op de muur komen, gepaintbrushed zeg maar voor de rest gewoon witte meubels met zilver
Gast- Gast
wij hebben ook 3 slaapkamers en de kleinste kamer word dan ook de babykamer, al schelen onze 2 kleine slaapkamers niet heel veel. wij hebben ook al wel een idee hoe hij het moet gaan worden qua kleur. maar goed we willen daar pas echt serieus over gaan denken mocht het zover zijn. eerst maar eens ongesteld worden en zwanger
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: