Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Dank jullie wel allemaal! Ik vind het zelf ook erg spannend! Mijn man is bang dat ik heel snel zwanger ben, dan kan hij niet eens 5x in de week seks hebben, hahahaha.
Amber, ik zie dat jullie volgende maand trouwen! Snel al, superleuk! Hopelijk ben je ook snel weer zwanger!
Lejow, nog een dagje geduld! Morgen ga ik naar de huisarts (zoals je inmiddels weet).
Amber, ik zie dat jullie volgende maand trouwen! Snel al, superleuk! Hopelijk ben je ook snel weer zwanger!
Lejow, nog een dagje geduld! Morgen ga ik naar de huisarts (zoals je inmiddels weet).
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dank jullie wel allemaal! Ik vind het zelf ook erg spannend! Mijn man is bang dat ik heel snel zwanger ben, dan kan hij niet eens 5x in de week seks hebben, hahahaha.
Haha die mannen ook
Ik vind het echt leuk voor je.. Ben benieuwd hoe snel je zwanger bent. Was je van de eerste ook snel zwanger?
Inderdaad nog maar een paar weekjes en we gaan trouwen! Gaat snel. Ja zou echt leuk zijn als ik weer zwanger ben. Heb nog steeds klachten, maar durf nog niet te hopen. We zullen het zien!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ik duim voor je!
Bij de eerste was ik na 2 maanden zwanger ofzo, dus ook best snel. Ik hoop in ieder geval voor de zomer zwanger te zijn!
Leuk, trouwen! Ik zou het echt elke week willen doen Hebben jullie alles ervoor uit de kast getrokken of dat niet?
Bij de eerste was ik na 2 maanden zwanger ofzo, dus ook best snel. Ik hoop in ieder geval voor de zomer zwanger te zijn!
Leuk, trouwen! Ik zou het echt elke week willen doen Hebben jullie alles ervoor uit de kast getrokken of dat niet?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik duim voor je!
Dankjewel!
Dan was je bij de eerste ook snel zwanger. Zou leuk zijn als dat nu weer zo is.
We houden het klein. Er is alleen familie bij en daarna met de familie uiteten. Heb ook geen trouwjurk maar een ander leuk jurkje. Heb er wel zin in!
Amber-- Ratel
Tuurlijk heb je er zin in! Leuk, een besloten bruiloft! Scheelt ook in de kosten, haha. Wat heb je voor jurkje? Of vertel je dat na 1 april? Leuke datum ook om te trouwen
Ik hoop ook snel weer zwanger te zijn, vind het ook wel weer erg spannend nu, hoor!
Ik hoop ook snel weer zwanger te zijn, vind het ook wel weer erg spannend nu, hoor!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Tuurlijk heb je er zin in! Leuk, een besloten bruiloft! Scheelt ook in de kosten, haha. Wat heb je voor jurkje? Of vertel je dat na 1 april? Leuke datum ook om te trouwen
Scheelt zeker in de kosten! Heb een jurkje bij de steps gekocht, kleuren zijn groen/blauw/paarsachtig haha beetje lastig uit te leggen, maar erg mooi!
ja leuk he die datum haha...
Kan me voorstellen dat je het spannend vind, heel begrijpelijk!
Amber-- Ratel
Steps heeft altijd leuke jurkjes! Je zal er vast leuk uitzien op jullie dag! Ik vind het inderdaad een leuke datum, net zoiets als vrijdag de 13de ofzo
Morgen het gesprek met de huisarts, ik ben echt benieuwd wat hij zegt. Waarschijnlijk iets als: 'veel plezier' ofzo, haha.
Morgen het gesprek met de huisarts, ik ben echt benieuwd wat hij zegt. Waarschijnlijk iets als: 'veel plezier' ofzo, haha.
Gast- Gast
Hazeletje en Alex leuk dat jullie voor een 2e gaan!
Lejow fijn dat je nu weer ongesteld bent geworden. En ook fijn dat jullie een besluit hebben kunnen nemen! nog ff 3 maandjes wachten en dan gaan jullie er als nog voor!
Puggle fijn dat je ongesteld bent geworden! Je bent er vast nog nooit zo blij mee geweest
Ik heb er weer een weekend feesten op zitten, wat een gezellig carnaval hebben we gehad! Had toch zaterdag wel ff wat stress ik moest donderdag ongesteld worden, volgens mijn app dan maar ik had zelf ook ff geteld en dat klopte wel, maar ik was het dus zaterdag nog steeds niet, terwijl ik het sinds ik met de pil gestopt ben wel echt op de dag af kon voorspellen. Dus toen dacht ik ineens shit straks ben ik zwanger zit ik hier zwaar aan de zuip. Maar goed toen mezelf er van overtuigd dat het gewoon niet kon omdat mijn vriend echt amper thuis is geweest.. en toen werd ik gelukkig zondag ongesteld, kon ik gewoon door gaan met wijn zuipen :D
Lejow fijn dat je nu weer ongesteld bent geworden. En ook fijn dat jullie een besluit hebben kunnen nemen! nog ff 3 maandjes wachten en dan gaan jullie er als nog voor!
Puggle fijn dat je ongesteld bent geworden! Je bent er vast nog nooit zo blij mee geweest
Ik heb er weer een weekend feesten op zitten, wat een gezellig carnaval hebben we gehad! Had toch zaterdag wel ff wat stress ik moest donderdag ongesteld worden, volgens mijn app dan maar ik had zelf ook ff geteld en dat klopte wel, maar ik was het dus zaterdag nog steeds niet, terwijl ik het sinds ik met de pil gestopt ben wel echt op de dag af kon voorspellen. Dus toen dacht ik ineens shit straks ben ik zwanger zit ik hier zwaar aan de zuip. Maar goed toen mezelf er van overtuigd dat het gewoon niet kon omdat mijn vriend echt amper thuis is geweest.. en toen werd ik gelukkig zondag ongesteld, kon ik gewoon door gaan met wijn zuipen :D
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@ Studiebol: De eerste weken kan er niks gebeuren hoor (ik meen 6 weken).
Dus als het zo geweest was, geen man overboord haha.
Maar ik snap je wel! Ik maakte me ook enorm druk om die dingen
Morgen moet ik naar mijn internist.
Hopelijk mag ik stoppen met mijn infuus. Ook wil ik weten of er nieuwe onderzoeken zijn geweest.
Kan wel het e.e.a. op internet vinden maar hoor het liever van haar wat de eventuele risico's zijn van mijn medicatie i.c.m. infuus.
Of dat er misshcien helemaal geen risico's meer zijn.
Oh Alex! Jullie ook! Leuk leuk leuk!!!
En spannend weer haha.
Dus als het zo geweest was, geen man overboord haha.
Maar ik snap je wel! Ik maakte me ook enorm druk om die dingen
Morgen moet ik naar mijn internist.
Hopelijk mag ik stoppen met mijn infuus. Ook wil ik weten of er nieuwe onderzoeken zijn geweest.
Kan wel het e.e.a. op internet vinden maar hoor het liever van haar wat de eventuele risico's zijn van mijn medicatie i.c.m. infuus.
Of dat er misshcien helemaal geen risico's meer zijn.
Oh Alex! Jullie ook! Leuk leuk leuk!!!
En spannend weer haha.
Gast- Gast
Hazeltje & Alex ; wat leuk! 2de leg kindjes ; gezellig! Mooie leeftijd ook van jullie dochters om voor een 2de te gaan ..
Studiebol ; ik zit midden in mijn cyclus, meen een dag of 4/5 na mijn ei .. ik heb me er niet door tegen laten houden, de kans is aanwezig dat ik zwanger (aan het worden) ben, maar de kans is een stuk groter dat het deze maand weer mis is, dus ik heb lekker apfelkorn en malibu-cola gedronken .. Nu doe ik dat niet meer hoor, maar er zijn 4 dagen in het jaar dat ik drink/rook, en dat is oud & nieuw en 3 dagen nonstop met carnaval ..
Bij ons zit het feest er ook weer op, het is weer zo snel gegaan! 3 dagen leef ik in een heel klein wereldje, puur onze vriendengroep. Daar staan we mee op, gaan we mee naar bed (bij wijze van ) .. Heb weer 450 foto's gemaakt in 3 dagen tijd! Mét mn nieuwe camera, die ik alvast heb gekregen voor mijn verjaardag volgende week!
Studiebol ; ik zit midden in mijn cyclus, meen een dag of 4/5 na mijn ei .. ik heb me er niet door tegen laten houden, de kans is aanwezig dat ik zwanger (aan het worden) ben, maar de kans is een stuk groter dat het deze maand weer mis is, dus ik heb lekker apfelkorn en malibu-cola gedronken .. Nu doe ik dat niet meer hoor, maar er zijn 4 dagen in het jaar dat ik drink/rook, en dat is oud & nieuw en 3 dagen nonstop met carnaval ..
Bij ons zit het feest er ook weer op, het is weer zo snel gegaan! 3 dagen leef ik in een heel klein wereldje, puur onze vriendengroep. Daar staan we mee op, gaan we mee naar bed (bij wijze van ) .. Heb weer 450 foto's gemaakt in 3 dagen tijd! Mét mn nieuwe camera, die ik alvast heb gekregen voor mijn verjaardag volgende week!
Gast- Gast
Hazeletje, whaha ik moest er wel even om lachen
Hazeltje morgen weten we allebei meer! Ik zal duimen voor je!
Hazeltje morgen weten we allebei meer! Ik zal duimen voor je!
Gast- Gast
Ooh, ik zie het nu ook hahaha.
Wel een leuke naam voor als deze niet meer leuk is
Ja, inderdaad!
Hopelijk pakt het voor ons beide positief uit
Wel een leuke naam voor als deze niet meer leuk is
Ja, inderdaad!
Hopelijk pakt het voor ons beide positief uit
Gast- Gast
studiebol: jaaa ik ben echt nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid, het werd ook wel tijd na 12 weken het is ook goed aanwezig!
fijn dat je zo'n gezellige carnval hebt gehad! misschien kwam het daarom bij jou wat later door het feesten
hazeltje en alex: veel succes morgen bij de dokter! spannend ook voor jullie hoor een 2de kindje.
tamm: jij ook een leuke carnaval gehad dus! met een hoop fotos haha. nu kon je nog lekker drinken toch! misschien volgende carnaval niet meer
amber: hoe gaat tie? nog steeds dezelfde klachtjes?
vandaag lekker een middagje met mijn vriend weesten shoppen in rotterdam, was erg gezellig weer leuke dingetjes geshopt
fijn dat je zo'n gezellige carnval hebt gehad! misschien kwam het daarom bij jou wat later door het feesten
hazeltje en alex: veel succes morgen bij de dokter! spannend ook voor jullie hoor een 2de kindje.
tamm: jij ook een leuke carnaval gehad dus! met een hoop fotos haha. nu kon je nog lekker drinken toch! misschien volgende carnaval niet meer
vandaag lekker een middagje met mijn vriend weesten shoppen in rotterdam, was erg gezellig weer leuke dingetjes geshopt
Gast- Gast
alex: even een vraagje hoe krijg jij die 2 tickers zo leuk naast elkaar? ze zien er smaller uit ook.
Gast- Gast
Ik had al wel een keer ergens gelezen dat het de eerste 6 weken nog niet heel veel kwaad kon als je dan dronk.. maar toch het voelde niet goed, raar eigenlijk he? Ik zei ook tegen mezelf dat als ik volgende week ongesteld moest worden ik er helemaal niet zo mee bezig zou zijn... ach ja rare gedachtes van mij ook af en toe! Gelukkig ben ik gewoon ongesteld worden.. en als het nu voorbij is gaan we er voor! Heel spannend!
@puggle wat heb je allemaal gekocht?
@puggle wat heb je allemaal gekocht?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik drink nooit, dus dat scheelt
Oh man, de wens wordt echt weer vuriger en vuriger, zeker nu ik weet dat we er als het geld er is definitief voor gaan. Kan het dan ook weer niet laten om weer belachelijk hard te sparen...
Oh man, de wens wordt echt weer vuriger en vuriger, zeker nu ik weet dat we er als het geld er is definitief voor gaan. Kan het dan ook weer niet laten om weer belachelijk hard te sparen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ohh wat spannend he vind je niet? wij gaan er ook voor als mijn ongesteldheid over is
ik heb een leuke sjaal gekocht voor het betere weer straks en een nieuwe legging met rokje en een armband.
en mijn vriend nog wat dingen voor zijn hobby!
ik heb een leuke sjaal gekocht voor het betere weer straks en een nieuwe legging met rokje en een armband.
en mijn vriend nog wat dingen voor zijn hobby!
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik drink nooit, dus dat scheelt
haha nog even dan he erg leuk als het zover is voor jullie!
Gast- Gast
Puggle schreef:
Hallo,
Ja heb nog steeds dezelfde klachten, steeds lichte steekjes onder in mijn buik, met name links en dat eigenlijk nu al een kleine week. Verder vlagen van moeheid. Pff vind weer zo spannend!
Klinkt leuk het shoppen!! :-)
@ Tamm, goed om te lezen dat je carnaval leuk was. Jij zit ook alweer bijna aan het eind van je cyclus, gaat snel. Ben benieuwd
@ Alex, haha dat zou een leuke reactie van hem zijn, in ieder geval veel succes!
@ Hazeltje, jij ook succes bij de internist! Mag ik vragen waar je een infuus voor gebruikt?
@ Studiebol, kan me voorstellen dat het alcohol drinken toch niet prettig voelde. Heb ook ooit eens gelezen dat het de eerste weken niet zo erg is maar toch doen ik het ook niet. Je hebt in ieder geval lekker gefeest!
Komende maand gaat het dus voor jullie ook echt beginnen!
@ Lejow, nog even flink door sparen en voor je het weet is het een paar maand verder en mogen jullie er ook voor gaan.
Amber-- Ratel
Spannend Amber! Maar aan je ticker te zien duurt het niet heel lang meer voor je mag testen
Ik heb de ziekte van Crohn.
Andere medicatie helpt bij mij helaas niet meer na een opvlamming.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Spannend Amber! Maar aan je ticker te zien duurt het niet heel lang meer voor je mag testen
Nee klopt. Maar ga vrijdag voor 4 dagen naar Londen en wil pas gaan testen als ik weer thuis ben (als ik dan nog niet ongesteld ben), dus nog een weekje wachten! Wachten duurt lang haha!
Wat vervelend dat je de ziekte van Crohn hebt. Ben je redelijk klachtenvrij met de infusen?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Hazeltje schreef:Spannend Amber! Maar aan je ticker te zien duurt het niet heel lang meer voor je mag testen
Nee klopt. Maar ga vrijdag voor 4 dagen naar Londen en wil pas gaan testen als ik weer thuis ben (als ik dan nog niet ongesteld ben), dus nog een weekje wachten! Wachten duurt lang haha!
Wat vervelend dat je de ziekte van Crohn hebt. Ben je redelijk klachtenvrij met de infusen?
Oh hahaha. Dat is dan inderdaad nog even wat langer wachten
Ja, dan heb ik nergens last van. Bij Hayley is het ook goed gegaan, 6 maanden vooraf aan de zwangerschap en de zwangerschap zelf. Maar door al het gedoe rondom Hayley haar gezondheid en i.c.m. een bevalling is het weer op komen spelen.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:amber22 schreef:Hazeltje schreef:Spannend Amber! Maar aan je ticker te zien duurt het niet heel lang meer voor je mag testen
Oh hahaha. Dat is dan inderdaad nog even wat langer wachten
Ja, dan heb ik nergens last van. Bij Hayley is het ook goed gegaan, 6 maanden vooraf aan de zwangerschap en de zwangerschap zelf. Maar door al het gedoe rondom Hayley haar gezondheid en i.c.m. een bevalling is het weer op komen spelen.
Wel spannend dan. Hoop dat je goed nieuws krijgt en jullie er gewoon weer voor kunnen gaan!
Amber-- Ratel
amber: kan me voorstellen dat wachten moeilijk is, vond het zelf ook lastig om maar te wachten 3 maanden lang. maar hopelijk word je geduld beloont en heb je goed nieuws! zou echt wat zijn als je weer zwanger bent :-)
hazeltje: wat vervelend dat je crown hebt. hoop idd dat je goed nieuws krijgt! ervaar je daar veel klachten mee dat je dat hebt?
hazeltje: wat vervelend dat je crown hebt. hoop idd dat je goed nieuws krijgt! ervaar je daar veel klachten mee dat je dat hebt?
Gast- Gast
Puggle schreef:amber: kan me voorstellen dat wachten moeilijk is, vond het zelf ook lastig om maar te wachten 3 maanden lang. maar hopelijk word je geduld beloont en heb je goed nieuws! zou echt wat zijn als je weer zwanger bent :-)
Ja pff.. zou toch echt bizar zijn maar ook echt zo leuk!!! He bah kan eigenlijk niet wachten!!
Amber-- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: