Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleertjes, kleine maat kopen?

+21
bolus26
joyce0606
Supertalentje
Shopaholic
Slakje
Fortissimo
Tiara
Pien
MamaDaan
Laced
Parisienne
Lejow
Annie24
M-G
Annemie
Paper Crown
Maudy
Sun88
Limburg85
Liadan
Caroow
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kleertjes, kleine maat kopen? - Pagina 2 Empty Re: Kleertjes, kleine maat kopen?

Bericht  Supertalentje wo 30 jan 2013 - 7:47

Pippa schreef:
Supertalentje schreef:Trouwens, behalve op zondag kun je overal babykleding kopen. Op zondag was bij ons in het ziekenhuis ook een kledingwinkel open. Op zich hoef je wat dat betreft niet bang te zijn dan je straks van de eerste 3 weken foto's hebt van een baby die verzuipt in zn kleding Wink

Ligt eraan waar je woont natuurlijk, want heel veel grote steden zijn gewoon open op zondag, en dan kan iemand nog steeds shoppen!
Hier was die zondag Utrecht toevallig niet open Laughing Op maandag wel weer alles, dus is goed gekomen. En als ik het niet kon halen dan had ik het besteld via internet, meeste is de volgende dag of na 2 dagen binnen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleertjes, kleine maat kopen? - Pagina 2 Empty Re: Kleertjes, kleine maat kopen?

Bericht  bolus26 wo 30 jan 2013 - 11:46

onze dochter kwam met 37 weken en heeft 6 a 7 weken maat 50 gedragen. dus zou zeker maat 50 kopen! maatje 44 hadden wij niet,wel 2 maatje 50 die klein vielen. ik moest dan wel de mouwen wat omslaan.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blue flower wo 30 jan 2013 - 11:50

Bij ons zeiden ze steeds, koop maar niet teveel 56 kleertjes want dat gaat hij niet lang passen.. Dus 50 had ik helemaal niet in huis. Bleek na zijn geboorte 56 toch echt te groot was, kon in mijn schoonzus alsnog op pad sturen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade wo 30 jan 2013 - 21:37

Ik zou denk ik ook 1 pakje 44 kopen, en dan hopen dat het niet nodig is! Ik zou het wel leuk vinden als ze een passend setje zou dragen. De rest kan altijd bij gekocht worden.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Muppetje wo 30 jan 2013 - 21:52

Ik had maar heel weinig in 50. Zijn eerste pakje verzoop hij in...
toen we de oma's belden om te vertellen dat ie er was hebben we gevraagd om kleertjes mee te nemen, dat vonden ze natuurlijk alleen maar leuk. Dus s avonds kwam mijn moeder met kleertjes in 44 en mn schoonouders met kleertjes in 50 smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 21:54

Ik heb 2 setjes maat 44, maar aangezien ik uiteindelijk 35+6 gehaald heb had ik die uit mijn tas gehaald. Kinderen waren ook groot/zwaar voor zwangerschapsduur en tweeling, dacht ze niet nodig te hebben.

Maar uiteindelijk hebben ze het nog een tijdje gedragen. Ze waren 2495 en 2895 en 47 cm lang

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 31 jan 2013 - 8:40

Onze baby werd ook klein geschat, maar ik heb vantevoren geen maatje 44 gehaald. Toevallig moest hij gelijk in de couveuse (wat we op voorhand niet wisten) dus we hadden niet gelijk kleertjes nodig. Voor een volgende zal ik zeker maatje 44 meenemen. Hier draagt hij overigens nog steeds maatje 44, dus maar goed dat we nog een paar setjes gekocht hebben na de bevalling.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: