Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te kleine kleertjes

+15
Tania
Slakje
Purpleflower
Pien
Novalee
Annie24
Filoria
Flip Fluitketel
Wennes
koNijntje
CCC
Liadan
SarahKey
ekjir@M
Lejow
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Te kleine kleertjes

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 5:51

B groeit zo langzamerhand uit maatje 50 Cry. Dit vind ik echt niet grappig, want ik heb zoveel leuke kleertjes in die maat!
Toen ze uit 44 groeide vond ik dat helemaal niet erg, ik was die kleertjes zo zat en kon niet wachten tot ze haar mooie meiden kleren aan mocht.

Alleen nu zit ik in twijfel wat te doen met de kleertjes.
Alle maatje 44 kleertjes (op een paar pakjes na, om te bewaren), heb ik gedoneerd aan het ziekenhuis, omdat ik zo blij was dat ze voor ons rompertjes hadden toen B eindelijk kleertjes aan mocht (wij hadden er zelf maar 2 in maatje 44), dat ik dit ook graag voor andere ouders wilde.

Maar nu de maatje 50.
Zal ik het bewaren? Mocht er in de toekomst toch nog een tweede komen kunnen we het daarvoor gebruiken. Maar wat als het een jongetje is? En sowieso, mocht het aan de orde komen, is het pas over 3/4 jaar en dan is shoppen ook wel weer leuk..
Of zal ik het gewoon verkopen? Maja.. het is zo leuk allemaal!

Pffff, wat hebben jullie gedaan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:54

Ik zou de leukste dingen bewaren, die je aan iets speciaals doen herinneren of waarvan je het leuk/gaaf zou vinden dat een eventueel tweede kind het zou kunnen dragen. De rest zou ik verkopen of weggeven aan een goede vriendin , of iemand die het goed kan gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:56

De leukste dingen bewaren en de rest verkopen/weg geven aan bijv vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:58

Ik heb bij de 1e alles bewaard, en zodra ons zoontje was geboren heb ik een boel verkocht of weggedaan. Als het een meisje was geweest had ze ws. nog wel veel van zus aangehad.

Van ons zoontje heb ik ook alles pas weggedaan nadat de tweeling geboren was, omdat we toen ook de geslachten niet van tevoren wisten.

Rompers heb ik eigenlijk allemaal neutraal, dus die heb ik nog van de oudste, die zoontje en de meiden ook aan hebben gehad.

Van de meiden heb ik al wel veel opgeruimd en weggedaan, omdat wel vast niet nog een meisjestweeling krijgen.Te kleine kleertjes 394967

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je de kleertjes over 3-4 jaar niet meer leuk vindt, hier zat er 1.5 jaar tussen dus dat had makkelijk gekunt. Lastig dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 6:01

Nee, het heeft niet met leuk vinden te maken, maar met shoppen! Dat vind ik leuk whahaha

Ja, misschien dat ik dat maar doe dan ja, maar dan nog.. Welk pakje kies ik dan om te bewaren whaha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 6:04

Ik ben der uit.. niet meuten, gewoon doen.
Als Chococupcake bevallen is ga ik bij haar op kraambezoek en neem ik een tas met kleertjes mee, kan het nu nog niet over mijn hart verkrijgen om het definitief weg te doen, maar dit is een mooie tussenstap haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  ekjir@M wo 16 mei 2012 - 6:10

ik heb van m'n zoon alle kleine kleertjes bewaard en alleen maat 74/80 weggegeven aan familie die het niet zo rui, hadden en ik heb er eigenlijk soms best spijt van. Toen had ik het idee van de volgende is een meisje dus neem maar mee maar ik wil nog wel graag een 3e...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  SarahKey wo 16 mei 2012 - 6:19

Ik bewaar tot nu toe alles nog. Voor wie weet in de toekomst. als we weer een jongen mogen krijgen hoeven we weinig te kopen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Liadan wo 16 mei 2012 - 6:21

Ik heb in eerste instantie alle kleertjes van onze dochter bewaard, ik kon ze niet wegdoen. 2 jaar later heb ik het uitgezocht en het een en ander weggedaan, maar ook nog wel veel bewaard. Voor onze zoon heb ik al wel een deel weggedaan en ook weer een deel bewaard.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  CCC wo 16 mei 2012 - 6:29

Lejow schreef:Ik ben der uit.. niet meuten, gewoon doen.
Als Chococupcake bevallen is ga ik bij haar op kraambezoek en neem ik een tas met kleertjes mee, kan het nu nog niet over mijn hart verkrijgen om het definitief weg te doen, maar dit is een mooie tussenstap haha Very Happy

Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:38

Ik heb bij H. alles bewaard wat nog mooi was voor een tweede.
(Omdat we er van overtuigd waren dat we alleen meisjes konden maken Te kleine kleertjes 394967 )

Toen bleek dat de tweede een jongen werd heb ik alles nagekeken en wat dingetjes voor de poppen eruit gehaald en de rest op MP gezet. Het meeste daarvan is verkocht en een deel heb ik aan mijn zusje gegeven voor als het zover is.

Van A. heb ik zijn eerste pakje bewaard en de rest gaat MP op zodra hij uit de maat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  koNijntje wo 16 mei 2012 - 6:49

hier ligt alles in een doos.. vind het zonde om weg te doen en er zijn best wat kleertjes bij die ik een 2e kindje (jongetje) weer aan zou trekken!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Wennes wo 16 mei 2012 - 6:50

Ik heb van B alles bewaard, omdat ik het niet weg kon doen.
Nu we weer een jongen mogen verwachten ben ik blij dat ik alles bewaard heb. Ik heb laatst de doos met maat 50-56 uitgezocht en gekeken wat er niet goed meer was of ik niet leuk meer vond. Wat niet goed meer was heb ik weg gegooid en wat ik niet meer leuk vond is naar de kledingcontainer of op mp.
Ik vind het juist erg leuk dat ik straks onze tweede zoon weer de leuke kleertjes aan mag geven!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Flip Fluitketel wo 16 mei 2012 - 6:55

Ik heb tot nu toe alles bewaard en staat in dozen op zolder. Als de zwangerschap goed mag verlopen, ga ik in de loop der tijd alles uitzoeken wat ik nog leuk vind als het een meisje is. En mocht het een jongen zijn dan ga ik het proberen te verkopen of geef het weg.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Filoria wo 16 mei 2012 - 6:57

Alles bewaard. Ik ben nogal van het hergebruiken. Als de tweede een meisje wordt krijgt ze gewoon Tomas' oude kleertjes aan, en dan lekker met een knalroze jasje er bovenop als we naar buiten gaan. Ziet ze er toch meisjesachtig uit smile

Voor verjaardagen en feestjes zou ik wel wat leuke jurkjes kopen. Maar thuis kruipt/speelt/ravot het toch het beste in een broekje. En ik denk niet dat ze er minder van wordt om rond te lopen in een t-shirt met een auto erop. Een t-shirt is een t-shirt hoor!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Annie24 wo 16 mei 2012 - 7:05

Alles gaat hier op mp of als het versleten is de kliko in. Ik heb alleen Y. zijn pakjes in 44 bewaard en 1 noppies vestjr in maat 50. Maar hier blijft het ook bij 1 kindje, vandaar.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Novalee wo 16 mei 2012 - 7:23

Als je in de toekomst nog een kindje wilt en je twijfelt nu dan zou ik het nu nog niet wegdoen of verkopen. Het eet geen brood en wie weet krijg je spijt. Wegdoen kan altijd nog, ook over 3 of 4 jaar.

Ik heb alles bewaard, ook kleertjes die ik N. toch niet aan heb gedaan om wat voor reden dan ook. Wie weet gebruik ik het een volgende keer wel en anders kan het dan altijd nog weg.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Pien wo 16 mei 2012 - 7:26

chococupcake schreef:
Lejow schreef:Ik ben der uit.. niet meuten, gewoon doen.
Als Chococupcake bevallen is ga ik bij haar op kraambezoek en neem ik een tas met kleertjes mee, kan het nu nog niet over mijn hart verkrijgen om het definitief weg te doen, maar dit is een mooie tussenstap haha Very Happy

Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781



Whahaha!!! EN CCC heeft nog niet genoeg kleertjes? VOlgens mij puilt haar kast uit!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Lejow wo 16 mei 2012 - 7:29

Maar CCC is gewoon lief :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Pien wo 16 mei 2012 - 7:34

Hahaha Lejow! Dat geloof ik....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  CCC wo 16 mei 2012 - 7:37

Pien schreef:
chococupcake schreef:
Lejow schreef:Ik ben der uit.. niet meuten, gewoon doen.
Als Chococupcake bevallen is ga ik bij haar op kraambezoek en neem ik een tas met kleertjes mee, kan het nu nog niet over mijn hart verkrijgen om het definitief weg te doen, maar dit is een mooie tussenstap haha Very Happy

Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781 Te kleine kleertjes 281626781



Whahaha!!! EN CCC heeft nog niet genoeg kleertjes? VOlgens mij puilt haar kast uit!!

CCC heeft nog lang niet genoeg kleertjes hahaha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Purpleflower wo 16 mei 2012 - 8:36

Ik heb het eerste setje bewaard.

En van de broekjes en shirtjes die ze in maat 50-56 het meeste aan had.. ja ja nu komt ie...
alles in vierkantjes van ongeveer 8 x 8 cm geknipt... en aan elkaar genaait als kussentje...


De overige kleertjes heb ik verkocht
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Pien wo 16 mei 2012 - 8:44

Wat een leuk idee purpleflower!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Slakje wo 16 mei 2012 - 8:46

Ik denk dat je het beter kan weggeven. Er zijn zoveel jonge moeders of gezinnen die het niet zo breed hebben die het dan supergoedkoop (50cent) kunnen kopen zodat zij hun kleintje ook leuk kunnen kleden.

Ik geef al de te kleine kleertjes aan een vriendin die eind augustus bevalt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:49

ik bewaar de mooiste setjes en die gaan we van beide kinderen inlijsten en op de overloop aan de muur hangen. De rest verkoop ik, alles wat ik niet verkoop bewaar ik voor mijn zusje (in de hoop dat het niet al te lang gaat duren nerd , anders gaat het naar andere vrienden die kindjes krijgen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te kleine kleertjes Empty Re: Te kleine kleertjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum