Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen vadertype is.
En ik wil echt onzettend graag kinderen dus ik weet nog niet of ik mijn wens opzij moet gaan zetten of dat er ooit nog kinderen komen.
Ik moet hier toch even op reageren. Ik heb dit ook gehad met mijn ex, ik hield super veel van hem (en ergens diep vanbinnen, nog steeds!) Maar ik weet dat mijn kinderwens zo groot is, ik wil in mijn toekomst kinderen, niet nu maar over 5 of misschien 10 jaar?.
Ik denk dat dit iets is wat parten gaat spelen. Denk er alsjeblieft goed overna, want je hebt hiervoor niet eeuwig de tijd! ALs je over 5 jaar besluit bij hem weg te gaan omdat je toch kinderen wilt, dan nog een andere partner moet leren kennen, je toch wel een tijdje wacht, en misschien lukt het niet meteen? dan ben je misschien te oud om zwanger te raken?
Ga je gevoel (en verstand) achterna wat betreft dit punt.
sterkte meis!
Gast- Gast
Ik vraag me inderdaad ook af of hij daarmee bedoelt dat hij ook echt geen kinderen wil. Voor mij zou dat namelijk weleens doorslaggevend kunnen zijn.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Dolores schreef:Maar, geen vadertype zijn, of geen kinderen willen zijn wel twee dingen.
Mijn partner is ook niet het type van kinderen, maar ik heb wel direct gezegd dat een definitief nee, voor mij een definitief nee tegen de relatie is, ik wil niet investeren in iemand die zéker weet dat het nooit zal gebeuren. Hoewel ik ze dus helemaal niet echt wil op dit moment ofzo, het gaat meer om dat de mogelijkheden wel moeten mogen bestaan.
+1
+1
Hoe gaat die zich trouwens voor de rest opstellen tegenover jou?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dolores schreef:Dan is er niet eens een discussiepunt, LP.
Dan doe jij als baas alles wat je kunt, een hond is een beest. Ze zal zich nu een houding hebben aangemeten van 'ik laat me nooit meer zomaar aanvallen, dan bijt ik dus eerst'
Dat is ook wat ik haar probeer duidelijk te maken maar toch geeft ze me het gevoel dat ik geen goed baasje ben
Moezie- Kletskop
Misschien is het tijd haar duidelijk te maken dat zij een slechte vriendin is op deze manier?
En anders stuur je gewoon je hond op dr af
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar, geen vadertype zijn, of geen kinderen willen zijn wel twee dingen.
Mijn partner is ook niet het type van kinderen, maar ik heb wel direct gezegd dat een definitief nee, voor mij een definitief nee tegen de relatie is, ik wil niet investeren in iemand die zéker weet dat het nooit zal gebeuren. Hoewel ik ze dus helemaal niet echt wil op dit moment ofzo, het gaat meer om dat de mogelijkheden wel moeten mogen bestaan.
Hij weet ook niet of hij ze wel wilt.
En dat zijn wel belangrijke dingen waar ik nog steeds over na moet denken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Misschien is het tijd haar duidelijk te maken dat zij een slechte vriendin is op deze manier?
Gast- Gast
Heb je tegen haar gezegd dat het jou kwetst dat ze jou het gevoel geeft dat ze het allemaal beter weet en jij een slecht baasje bent?
Gast- Gast
Jade schreef:Jordana schreef:Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen vadertype is.
En ik wil echt onzettend graag kinderen dus ik weet nog niet of ik mijn wens opzij moet gaan zetten of dat er ooit nog kinderen komen.
Ik moet hier toch even op reageren. Ik heb dit ook gehad met mijn ex, ik hield super veel van hem (en ergens diep vanbinnen, nog steeds!) Maar ik weet dat mijn kinderwens zo groot is, ik wil in mijn toekomst kinderen, niet nu maar over 5 of misschien 10 jaar?.
Ik denk dat dit iets is wat parten gaat spelen. Denk er alsjeblieft goed overna, want je hebt hiervoor niet eeuwig de tijd! ALs je over 5 jaar besluit bij hem weg te gaan omdat je toch kinderen wilt, dan nog een andere partner moet leren kennen, je toch wel een tijdje wacht, en misschien lukt het niet meteen? dan ben je misschien te oud om zwanger te raken?
sterkte meis!
Ik vind 'je hebt niet eeuwig de tijd' niet zo'n sterk argument. Het kan ook met een partner die wel graag kinderen wil niet lukken. Maar Jordana, heeft hij echt gezegd geen kinderen te willen of ziet hij zichzel gewoon (nu) niet als vader? Ik denk dat veel mannen zichzelf pas tijdens of na de zwangerschap écht als een 'mogelijke vader' gaan zien. Of ze nou wel of geen kinderen willen.
Gast- Gast
Jordana, dat is inderdaad wel echt iets waar je nog over na moet denken.
Zo.. ik ga maar eens douchen..
Gast- Gast
Haha volgens mij moet ik mijn hond inderdaad maar eens opsteuken
Anoush alle kleren nog heel? (geintje)
Is het wel goed gegaan?
Is het wel goed gegaan?
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Jade schreef:Jordana schreef:Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen vadertype is.
sterkte meis!
Ik vind 'je hebt niet eeuwig de tijd' niet zo'n sterk argument. Het kan ook met een partner die wel graag kinderen wil niet lukken. Maar Jordana, heeft hij echt gezegd geen kinderen te willen of ziet hij zichzel gewoon (nu) niet als vader? Ik denk dat veel mannen zichzelf pas tijdens of na de zwangerschap écht als een 'mogelijke vader' gaan zien. Of ze nou wel of geen kinderen willen.
Dat klopt.. maar dat is ook meer het geval wanneer hij echt geen kinderen wil! Want zoals je ziet heb ik een stukje verderop neergezet dat je ook niet weet of het 'meteen' lukt.
Gast- Gast
June schreef:Heb je tegen haar gezegd dat het jou kwetst dat ze jou het gevoel geeft dat ze het allemaal beter weet en jij een slecht baasje bent?
Ik heb haar inderdaad gezegd dat ik het niet leuk vind hoe ze tegen me doet!
Dat ze me een naar gevoel geeft als ze zo praat tegen me en ik het beste voor heb met mijn hond enzo..
Maar goed dat wil ze niet inzien.. dus heb haar dan nu ook maar gezegd dat ik er niet van gediend ben en als ze zo doorgaat ik niet meer met haar wil praten!
Moezie- Kletskop
June schreef:Jordana, dat is inderdaad wel echt iets waar je nog over na moet denken.
Ja.. ik ga me ook maar eens douchen + aankleden
Gast- Gast
Het zou voor mij wel een breekpunt zijn, Jordana, zoals je al las, daar ben ik eerlijk in.
Nu misschien niet eens meer zo, maar eerder wel. En ik weet van jou dat jij echt heel graag kinderen wil, ik denk niet dat zo'n belangrijke wens opgeven ten goede komt aan je relatie....
Nu misschien niet eens meer zo, maar eerder wel. En ik weet van jou dat jij echt heel graag kinderen wil, ik denk niet dat zo'n belangrijke wens opgeven ten goede komt aan je relatie....
Gast- Gast
Jong zijn geeft geen garanties op zwangerschap natuurlijk, maar je kansen zijn wel groter. Als het niet lukt en je begint voor je 30e aan IVF zijn je kansen groter als wanneer je 35+ bent...Jade schreef:Reva schreef:Jade schreef:Jordana schreef:Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen vadertype is.
sterkte meis!
Dat klopt.. maar dat is ook meer het geval wanneer hij echt geen kinderen wil! Want zoals je ziet heb ik een stukje verderop neergezet dat je ook niet weet of het 'meteen' lukt.
Gast- Gast
Als het echt een 'nee' zou zijn, zou dat voor mij ook reden zijn om een relatie te stoppen of uberhaupt niet aan te beginnen.
Wat een luie aardvarkens zijn hier vandaag trouwens.
Gast- Gast
Reva schreef:Als het echt een 'nee' zou zijn, zou dat voor mij ook reden zijn om een relatie te stoppen of uberhaupt niet aan te beginnen.
Whahahaha why?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Voor mij ook. Als mijn man geen kinderen zou willen waren we nooit getrouwd...Dolores schreef:Het zou voor mij wel een breekpunt zijn, Jordana, zoals je al las, daar ben ik eerlijk in.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Haha volgens mij moet ik mijn hond inderdaad maar eens opsteuken
Is het wel goed gegaan?
Hhaha ja zitten geen gaten in
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: