Dagcafé 2011
+22
Zwoesj
Toet
Qiara
Kabouter
Snoes
Try
Jeanette
studiebol
Lejow
SuperGrover
Penny Blossom
SleepingBeauty
Chocolate Cookie
Lady4
Zwerver
May
Suus
aniet
Lotus
Moezie
VeryCherry
Jordana
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jade schreef:Reva schreef:Jade schreef:Jordana schreef:Hij heeft duidelijk gezegd dat hij geen vadertype is.
En ik wil echt onzettend graag kinderen dus ik weet nog niet of ik mijn wens opzij moet gaan zetten of dat er ooit nog kinderen komen.
Ik moet hier toch even op reageren. Ik heb dit ook gehad met mijn ex, ik hield super veel van hem (en ergens diep vanbinnen, nog steeds!) Maar ik weet dat mijn kinderwens zo groot is, ik wil in mijn toekomst kinderen, niet nu maar over 5 of misschien 10 jaar?.
Ik denk dat dit iets is wat parten gaat spelen. Denk er alsjeblieft goed overna, want je hebt hiervoor niet eeuwig de tijd! ALs je over 5 jaar besluit bij hem weg te gaan omdat je toch kinderen wilt, dan nog een andere partner moet leren kennen, je toch wel een tijdje wacht, en misschien lukt het niet meteen? dan ben je misschien te oud om zwanger te raken?
Ga je gevoel (en verstand) achterna wat betreft dit punt.
sterkte meis!
Ik vind 'je hebt niet eeuwig de tijd' niet zo'n sterk argument. Het kan ook met een partner die wel graag kinderen wil niet lukken. Maar Jordana, heeft hij echt gezegd geen kinderen te willen of ziet hij zichzel gewoon (nu) niet als vader? Ik denk dat veel mannen zichzelf pas tijdens of na de zwangerschap écht als een 'mogelijke vader' gaan zien. Of ze nou wel of geen kinderen willen.
Dat klopt.. maar dat is ook meer het geval wanneer hij echt geen kinderen wil! Want zoals je ziet heb ik een stukje verderop neergezet dat je ook niet weet of het 'meteen' lukt.
Kijk en ik ben zeker van mijn bewust dat ik niet weet ok het wel gelijk gaat lukken. En misschien kan ik zelf wel geen kinderen krijgen wie weet.
Jade heeft inderdaad een sterk punt en dat is iets wat ik zelf ook een keuze in moet maken. Blijf ik wel bij hem en blijf ik kinderloos. Of krijgen we wel kinderen.
Hij heeft echt gewoon niets met kinderen. Hij heeft pas een nichtje en als we elkaar zien, kijkt hij haar wel aan en hij let er wel.Maar hij doet er niets mee zeg maar.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana ik vind het heel dapper en goed van je dat jullie er toch voor vechten...
Alleen vraag ik me af of je er wel gelukkiger van word?? nu ook dat die komt dat die geen kinderen wilt..
Dan moet jij je toch eens gaan afvragen of jij jou kinderwens wilt opgeven voor hem?
En dan vraag ik me af.. of hij nu wel leuk tegen je kan doen.. in ieder geval niet meer zoals de laatste tijd!!
Zorg goed voor jezelf!! je moet nog heel lang mee!!
Alleen vraag ik me af of je er wel gelukkiger van word?? nu ook dat die komt dat die geen kinderen wilt..
Dan moet jij je toch eens gaan afvragen of jij jou kinderwens wilt opgeven voor hem?
En dan vraag ik me af.. of hij nu wel leuk tegen je kan doen.. in ieder geval niet meer zoals de laatste tijd!!
Zorg goed voor jezelf!! je moet nog heel lang mee!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik bedoel meer dat ik 'je hebt niet eeuwig de tijd' geen reden vind om een relatie wel of niet voor zoiets te verbreken. Als je nu al een nee krijgt, dan vind ik niet dat je moet gaan afwachten en nu voor jezelf moet kiezen. Ik bedoelde niet per se meer garantie op zwangerschap ofzo, maar gewoon dat ik het op je 20e net zo onlogisch vind om bij iemand te blijven die geen kinderen wil en jij wil als wanneer je 35 zou zijn.
Gast- Gast
Jordana, je kunt altijd nog met je auto hierheen karren, kunnen we samen koekjes bakken en met hondje wandelen
Gast- Gast
Dolores schreef:*zoekt nog steeds een recept*
Je kan ook brownies bakken en daar hartjes uitsteken
Was ook mijn plan, maar dat gaat hem niet meer worden...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Reva schreef:Als het echt een 'nee' zou zijn, zou dat voor mij ook reden zijn om een relatie te stoppen of uberhaupt niet aan te beginnen.
Wat een luie aardvarkens zijn hier vandaag trouwens.
Whahahaha why?
haha ik ben er 1 van!
Gast- Gast
Ik eet geen chocolade.... (allergie) dus dat kan niet....
Anders was het een superidee hoor, dank je wel!
Gast- Gast
Nou ik heb al 5.5 uur gewerkt en ga straks gewoon weer verder. En de luiaards hier moeten nog douchen, aankleden. Grof gewoon En jaloers.
Gast- Gast
Reva ik ben ook jaloers... Ik wil ook in mijn pyama op de bank/ bed zitten
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Ik bedoel meer dat ik 'je hebt niet eeuwig de tijd' geen reden vind om een relatie wel of niet voor zoiets te verbreken. Als je nu al een nee krijgt, dan vind ik niet dat je moet gaan afwachten en nu voor jezelf moet kiezen. Ik bedoelde niet per se meer garantie op zwangerschap ofzo, maar gewoon dat ik het op je 20e net zo onlogisch vind om bij iemand te blijven die geen kinderen wil en jij wil als wanneer je 35 zou zijn.
Daar heb je wel gelijk in.. maar op je 20ste zijn er nog wel meer mogelijkheden als je bij je partner weg gaat. Wanneer je 35 bent is de kans niet zo heel groot meer dat je bij een andere partner wel kinderen kunt krijgen.
Gast- Gast
Ik heb al een boel gedaan hoor Reva, maar idd niet gewerkt als in 'een baan'...
En dit alles met kleding aan...
En dit alles met kleding aan...
Gast- Gast
Ik hoor dit bericht op het nieuws:
een vrouw van 63 uit Harlingen is zwanger van haar eerste kind. Ze heeft een vruchtbaarheidsbehandeling in Italie ondergaan en het kind wordt volgende maand verwacht....
een vrouw van 63 uit Harlingen is zwanger van haar eerste kind. Ze heeft een vruchtbaarheidsbehandeling in Italie ondergaan en het kind wordt volgende maand verwacht....
Gast- Gast
Ik niet hoor, heb al veel geregeld vanmorgen (althans, poging gedaan tot regelen kinderopvang), gewassen, droger draait, vaatwasser draait en ik ga zo ff werken. Vanavond bezoek, dus niks lui...CherrieLola schreef:Reva schreef:Als het echt een 'nee' zou zijn, zou dat voor mij ook reden zijn om een relatie te stoppen of uberhaupt niet aan te beginnen.
Wat een luie aardvarkens zijn hier vandaag trouwens.
Whahahaha why?
Gast- Gast
Dolores schreef:Jordana, je kunt altijd nog met je auto hierheen karren, kunnen we samen koekjes bakken en met hondje wandelen
En waar is hier
Ik ga zo maar even naar de apotheek. Moet pijnstillers halen.
Ik heb al gewerkt :d
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Nou ik heb al 5.5 uur gewerkt en ga straks gewoon weer verder. En de luiaards hier moeten nog douchen, aankleden. Grof gewoonEn jaloers.
haha maar ik heb al wel mijn huis bijna netjes! Maar inderdaad niet gewerkt/ vrij van school.. wat een luxe toch weer!
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik eet geen chocolade.... (allergie) dus dat kan niet....
Hmmm, sorry dat wist ik niet.
Maar je kan het ook met cake doen
Dolores schreef:Ik hoor dit bericht op het nieuws:
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
maar het komt op de radio omdat het niet de allerdaagse zaken zijn!
Gast- Gast
Ik hoorde het net ook op Q-music, echt walgelijk...
ZuidOostBrabant Jordana...
En CL, dát is wel een idee, want ik heb nog prinsessenglazuur!
En CL, dát is wel een idee, want ik heb nog prinsessenglazuur!
Gast- Gast
Pfff, ik ga de woningbouw bellen. Ergens wil ik uitvallen, maar ik wil ook graag het slot eraf Stond een heel boze meneer op mn voicemail, dat mn fiets is vastgeketend (JOH!) en dat daar een geschiedenis aan vastzit (HUH?) en dat we afspraken moeten maken (HUH2?). Ik snap alleen werkelijk waar niet hoe ze weten dat het mijn fiets is
Gast- Gast
Ow my god
61 en dan je eerste kind...
Dat zou toch verboden moeten worden
61 en dan je eerste kind...
Dat zou toch verboden moeten worden
Moezie- Kletskop
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40