Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koningin Beatrix gaat aftreden

+51
Monte
Raindrop
Lejow
studiebol
Siamsa
Sushi
SnowWhite
Evalynn
Lady Starstruck
SoCali
Verde
Mari
Arwyn
Manderijn
xxjojootjexx
Chocoholic
Pruim
Steep
Nyx
Chocolate Cookie
Minx
SoGood
Jezzie
mezzoforte
GreenGrass
Sarah1985
Angela_1986
Caroow
Kiekeboe
Parisienne
mzcharlotte
loura
Middleme
Sam
_Lacey_
Bliss
Rapunzel
Eris
Atelier Madame
Roza
Susan
JD
Ella
Gympie
PeperMunt
love
Jeanette
Antibes
Flower_L
Sterre
May
55 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Parisienne ma 28 jan 2013 - 8:28

Roza schreef:
Parisienne schreef:Ik maak me nu al druk dat ik het 'overgeven van de troon' niet live kan meemaken. Alvast gaan bedenken hoe ik dat vanuit Frankrijk toch kan volgen Wink

Nederlandse kroeg/bar/restaurant zoeken. Of hopen op een kamer met TV met wereldwijde zenders?
We huren een stacaravan op een Nederlandse camping, dus ik heb hoop dat het goed komt. Waarschijnlijk zit dan heel de camping op het terras voor de tv Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 8:30

gaan alle koninginnedagfestiviteiten dit jaar wel door dan? Ik hoop het wel, oppas voor koninginnedag is al sinds november geregeld.


Laatst aangepast door Rejoy. op ma 28 jan 2013 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Lady Starstruck ma 28 jan 2013 - 8:30

Gedver koningedag op 27 april vind ik ook niet leuk. Ik ben zo gewend aan 30 april. Wat een raar idee dit.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  SDL ma 28 jan 2013 - 8:35

[quote="loura"][quote="Manderijn"]
loura schreef:Komt goede tijden niet ofzo? Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 394967



Hé, dit wilde ik ook schrijven. Denkt RTL dat ze ons hier blij mee maken. Ik ben ongesteld en heb pijn in mijn rug. Vriendlief even pleitos en dit was hét perfecte moment om als een zoutzak op de bank te hangen en nutteloze soap te kijken. Blugh.

Maar tóch vind ik het erg gaaf dat Willempie en Max koning en (eventuele) koningin worden. Ik vind ze echt cool.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Minx ma 28 jan 2013 - 8:36

xxjojootjexx schreef:Koninginnedag is in 1980 niet veranderd, omdat Beatrix die dag te koud vond voor een groot feest, dus bleef ze het houden op de verjaardag van haar moeder. Voor Juliana was het op 31 augustus, de verjaardag van koningin Wilhelmina zelf. Dus eigenlijk was Beatrix de vreemde eend in de bijt om het niet op haar eigen verjaardag te vieren;)

en waarschijnlijk zal dat de komende 60 jaar ook wel zo blijven aangezien amalia op 7 december geboren is en dat helemaal een rampdatum is om Koninginnedag te vieren

edit: en vanaf nu waarschijnlijk ook langere meivakanties.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Sam ma 28 jan 2013 - 8:40

Lady Starstruck schreef:Gedver koningedag op 27 april vind ik ook niet leuk. Ik ben zo gewend aan 30 april. Wat een raar idee dit.

Bluh, dan ben ik niet meer vrij op mijn verjaardag :nopompom:
Is dat al zeker?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  studiebol ma 28 jan 2013 - 8:41

Rejoy. schreef:gaan alle koninginnedagfestiviteiten dit jaar wel door dan? Ik hoop het wel, oppas voor koninginnedag is al sinds november geregeld.

Ik las net dat het in amstelveel wel wordt afgelast daar gaat WA dan in 2014 heen.

Maar goed in de plaatselijke dorpen en steden zal het toch wel gewoon gevierd worden?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  rapa nui ma 28 jan 2013 - 8:45

Je hebt natuurlijk wel meer kans dat bepaalde vrijmarkten in mindere mate gevierd worden of op andere tijdstippen zijn omdat een groter deel van de bevolking eea voor de TV gaat volgen. In Amsterdam zal het natuurlijk ook anders worden omdat ze (denk ik) in de Nieuwe Kerk worden ingehuldigd en je dan natuurlijk met beveiliging, routes e.d. zit.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Lejow ma 28 jan 2013 - 8:51

Minx schreef:
xxjojootjexx schreef:Koninginnedag is in 1980 niet veranderd, omdat Beatrix die dag te koud vond voor een groot feest, dus bleef ze het houden op de verjaardag van haar moeder. Voor Juliana was het op 31 augustus, de verjaardag van koningin Wilhelmina zelf. Dus eigenlijk was Beatrix de vreemde eend in de bijt om het niet op haar eigen verjaardag te vieren;)

en waarschijnlijk zal dat de komende 60 jaar ook wel zo blijven aangezien amalia op 7 december geboren is en dat helemaal een rampdatum is om Koninginnedag te vieren

edit: en vanaf nu waarschijnlijk ook langere meivakanties.

Nee hoor, hoezo? Het zijn gewoon de 1/2 weken rondom de 27e.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Lady Starstruck ma 28 jan 2013 - 8:52

Sam schreef:
Lady Starstruck schreef:Gedver koningedag op 27 april vind ik ook niet leuk. Ik ben zo gewend aan 30 april. Wat een raar idee dit.

Bluh, dan ben ik niet meer vrij op mijn verjaardag Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 1270000679
Is dat al zeker?



Volgens mij is dit wel zeker ja Sad Sad
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Sam ma 28 jan 2013 - 8:53

Lady Starstruck schreef:
Sam schreef:
Lady Starstruck schreef:Gedver koningedag op 27 april vind ik ook niet leuk. Ik ben zo gewend aan 30 april. Wat een raar idee dit.

Bluh, dan ben ik niet meer vrij op mijn verjaardag Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 1270000679
Is dat al zeker?



Volgens mij is dit wel zeker ja Sad Sad

Flauwekul! laughcry
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Bacio ma 28 jan 2013 - 8:54

Te gek!! Wat een fantastische dag gaat dat worden aanstaande 30 april. Hoop dat ik erbij kan zijn op de dam!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koningin Beatrix gaat aftreden - Pagina 8 Empty Re: Koningin Beatrix gaat aftreden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum