Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man verstoort concert met koningin.

+3
RYW
Zora
Jezzie
7 plaatsers

Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 4:51

http://www.rtl.nl/xl/#/snacks/u/9826934f-7078-4b71-bb19-777514d3c27f/

Wat een malloot zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Jezzie zo 4 sep 2011 - 5:11

Wat duurt het lang voordat er wordt ingegrepen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 5:21

Ja vond ik ook

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 5:22

Duurt zeker lang! En wat blijft iedereen netjes zitten zeg. Ik zou dat denk ik echt doodeng vinden...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 5:24

Het lijkt wel in eerste instantie of het erbij hoort, zegmaar. Zoals hij daar staat met die microfoon. Wat een vreemde situatie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 5:33

Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 5:34

'' Er is geen bom''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 5:37

Caribbeanlover schreef:'' Er is geen bom''

Haha ja, lekker betrouwbaar Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 6:01

Zora schreef:Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...

Nee ja zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel meer van: in eerste instantie, zodra hij het woord neemt, zou je nog kunnen denken dat hij een medewerker oid is of een onderdeel van het programma. Maar het wordt op zich gauw daarna duidelijk, ja Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 6:51

RYW schreef:
Zora schreef:Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...

Nee ja zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel meer van: in eerste instantie, zodra hij het woord neemt, zou je nog kunnen denken dat hij een medewerker oid is of een onderdeel van het programma. Maar het wordt op zich gauw daarna duidelijk, ja Very Happy

Haha ja daarna is het idee duidelijk Very Happy maar klopt, hij ziet er wel heel netjes uit smile en tja, hij heeft een microfoon in zijn hand en staat op het podium...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:27

Ik vond het ook wel raar dat er toch mensen waren in de zaal die gingen klappen zeg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  ladycat zo 4 sep 2011 - 8:11

Ik geloof dat ze eerder klapten voor de mensen die ingrepen...
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Woonplaats : Tilburg!

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Jerry zo 4 sep 2011 - 8:11

ik vond 't wel bijzonder... De man gewoon kalm z'n praatje doen... Niet zo'n handige plek, maarja :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Bubbelicious zo 4 sep 2011 - 8:32

Eerlijk gezegd vind ik het niet heel schokkend ofzo. Een nette man die zijn geloof aan het verkondigen. Beetje onhandige plek, op een onhandig tijdstip. Maar omdat we tegenwoordig zo bang zijn voor de islam is het opeens 'eng'. Als er een groep boeddhisten langs gekomen zouden zijn, die vreedzaam iets gingen verkondigen of het boedhisme, dan is het al gelijk een stuk minder eng. Ik vond dat het een vreedzame manier om een geloof onder de aandacht te brengen, en hij deed verder niet gevaarlijk ofzo. Hij liep ook gewoon rustig mee.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 8:40

Bubblicious: tuurlijk, dat vind ik persoonlijk ook het erge aan zoiets. Normaal gesproken/vroeger zou ik het nog best 'stoer' van zo'n man vinden, en er helemaal geen probleem mee hebben. Ik vind het ook eigenlijk best erg van mezelf maar ik zou het serieus echt eng vinden denk ik. Zeker omdat het in een zaal was waar de Koningin ook was...mooi doelwit...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Bubbelicious zo 4 sep 2011 - 8:49

Zora schreef:Bubblicious: tuurlijk, dat vind ik persoonlijk ook het erge aan zoiets. Normaal gesproken/vroeger zou ik het nog best 'stoer' van zo'n man vinden, en er helemaal geen probleem mee hebben. Ik vind het ook eigenlijk best erg van mezelf maar ik zou het serieus echt eng vinden denk ik. Zeker omdat het in een zaal was waar de Koningin ook was...mooi doelwit...

Ja precies, dat is inderdaad het erge eraan. En ik zou het ook eng vinden, als ik daar zelf had gezeten. Alleen jammer dat het komt omdat er een stel gekken die in naam van de islam terroriseren, dat we nu bang zijn voor moslims. Komt waarschijnlijk ook dat ik best veel mensen ken die ook moslims zijn, die het wel op een vreedzame manier uitdragen. En die ook niet achter die ideeen staan. Helemaal als ik denk aan mijn oude buurvrouwtje, die noem ik omaatje, een superlief zachtaardig vrouwtje, 1e generatie die naar Nederland kwam. Die altijd voor iedereen staat te koken, waar je altijd welkom bent. Je alleen maar lief aan kan kijken, omdat ze nog steeds geen woord verstaat wat je zegt :P maar gewoon een schat van een mens, en die is ook moslim. En zo kan het dus ook.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Zora zo 4 sep 2011 - 18:28

Tuurlijk, ik weet ook gelukkig dat het anders kan. Ik heb zelfs een oom (aangetrouwd) en een tante die Moslim zijn, en een neefje dus nu ook. Ken daarnaast ook genoeg andere Moslims, maar goed, dat verandert het voor mij toch niet helemaal jammer genoeg.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Jeanette zo 4 sep 2011 - 20:30

Wat een weirdo!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 22:42

http://www.nu.nl/binnenland/2607058/verwarde-man-verstoorde-eerder-kerkdiensten.html

Ik kwam dit tegen op nu.nl!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man verstoort concert met koningin. Empty Re: Man verstoort concert met koningin.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum