Man verstoort concert met koningin.
+3
RYW
Zora
Jezzie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Man verstoort concert met koningin.
http://www.rtl.nl/xl/#/snacks/u/9826934f-7078-4b71-bb19-777514d3c27f/
Wat een malloot zeg!
Wat een malloot zeg!
Gast- Gast
Re: Man verstoort concert met koningin.
Wat duurt het lang voordat er wordt ingegrepen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Duurt zeker lang! En wat blijft iedereen netjes zitten zeg. Ik zou dat denk ik echt doodeng vinden...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt wel in eerste instantie of het erbij hoort, zegmaar. Zoals hij daar staat met die microfoon. Wat een vreemde situatie.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...
Zora- Ratel
Caribbeanlover schreef:'' Er is geen bom''
Haha ja, lekker betrouwbaar
Zora- Ratel
Zora schreef:Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...
Nee ja zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel meer van: in eerste instantie, zodra hij het woord neemt, zou je nog kunnen denken dat hij een medewerker oid is of een onderdeel van het programma. Maar het wordt op zich gauw daarna duidelijk, ja
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Zora schreef:Ja RYW dat is ook wel weer waar, maar zodra iedereen van het orkest wegloopt, zou ik denk ik ook niet blijven zitten...
Nee ja zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoel meer van: in eerste instantie, zodra hij het woord neemt, zou je nog kunnen denken dat hij een medewerker oid is of een onderdeel van het programma. Maar het wordt op zich gauw daarna duidelijk, ja
Haha ja daarna is het idee duidelijk maar klopt, hij ziet er wel heel netjes uit en tja, hij heeft een microfoon in zijn hand en staat op het podium...
Zora- Ratel
Ik vond het ook wel raar dat er toch mensen waren in de zaal die gingen klappen zeg..
Gast- Gast
Ik geloof dat ze eerder klapten voor de mensen die ingrepen...
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
ik vond 't wel bijzonder... De man gewoon kalm z'n praatje doen... Niet zo'n handige plek, maarja
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Eerlijk gezegd vind ik het niet heel schokkend ofzo. Een nette man die zijn geloof aan het verkondigen. Beetje onhandige plek, op een onhandig tijdstip. Maar omdat we tegenwoordig zo bang zijn voor de islam is het opeens 'eng'. Als er een groep boeddhisten langs gekomen zouden zijn, die vreedzaam iets gingen verkondigen of het boedhisme, dan is het al gelijk een stuk minder eng. Ik vond dat het een vreedzame manier om een geloof onder de aandacht te brengen, en hij deed verder niet gevaarlijk ofzo. Hij liep ook gewoon rustig mee.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Bubblicious: tuurlijk, dat vind ik persoonlijk ook het erge aan zoiets. Normaal gesproken/vroeger zou ik het nog best 'stoer' van zo'n man vinden, en er helemaal geen probleem mee hebben. Ik vind het ook eigenlijk best erg van mezelf maar ik zou het serieus echt eng vinden denk ik. Zeker omdat het in een zaal was waar de Koningin ook was...mooi doelwit...
Zora- Ratel
Zora schreef:Bubblicious: tuurlijk, dat vind ik persoonlijk ook het erge aan zoiets. Normaal gesproken/vroeger zou ik het nog best 'stoer' van zo'n man vinden, en er helemaal geen probleem mee hebben. Ik vind het ook eigenlijk best erg van mezelf maar ik zou het serieus echt eng vinden denk ik. Zeker omdat het in een zaal was waar de Koningin ook was...mooi doelwit...
Ja precies, dat is inderdaad het erge eraan. En ik zou het ook eng vinden, als ik daar zelf had gezeten. Alleen jammer dat het komt omdat er een stel gekken die in naam van de islam terroriseren, dat we nu bang zijn voor moslims. Komt waarschijnlijk ook dat ik best veel mensen ken die ook moslims zijn, die het wel op een vreedzame manier uitdragen. En die ook niet achter die ideeen staan. Helemaal als ik denk aan mijn oude buurvrouwtje, die noem ik omaatje, een superlief zachtaardig vrouwtje, 1e generatie die naar Nederland kwam. Die altijd voor iedereen staat te koken, waar je altijd welkom bent. Je alleen maar lief aan kan kijken, omdat ze nog steeds geen woord verstaat wat je zegt maar gewoon een schat van een mens, en die is ook moslim. En zo kan het dus ook.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Tuurlijk, ik weet ook gelukkig dat het anders kan. Ik heb zelfs een oom (aangetrouwd) en een tante die Moslim zijn, en een neefje dus nu ook. Ken daarnaast ook genoeg andere Moslims, maar goed, dat verandert het voor mij toch niet helemaal jammer genoeg.
Zora- Ratel
Wat een weirdo!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
http://www.nu.nl/binnenland/2607058/verwarde-man-verstoorde-eerder-kerkdiensten.html
Ik kwam dit tegen op nu.nl!
Ik kwam dit tegen op nu.nl!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zou de Koningin....
» Koningin Juliana toren
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Koningin Beatrix houdt maandagavond toespraak
» Koningin Juliana toren
» Koningin Beatrix gaat aftreden
» Koningin Beatrix houdt maandagavond toespraak
Pagina 1 van 1