Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendje Brussel/ carnaval

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weekendje Brussel/ carnaval Empty Weekendje Brussel/ carnaval

Bericht  Guusje ma 28 jan 2013 - 2:43

Ik ga over 2 weken samen met m'n vriend een weekendje naar Brussel. Nu is het dan carnavalsweekend (hebben we nooit aangedacht omdat we dat hier niet vieren) en las ik op internet dat dit dan ook in België wordt gevierd. Kon alleen niet vinden of het ook in Brussel wordt gevierd. Dus wie van de (Belgische) dames weet dit, dan kunnen we ons hier eventueel op voorbereiden :P

Oh en als iemand nog tips heeft voor in Brussel qua bezienswaardigheden, restaurants etc. be my guest. Yes
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje Brussel/ carnaval Empty Re: Weekendje Brussel/ carnaval

Bericht  Kreeftje di 29 jan 2013 - 2:25

Wij gaan volgende week ook naar Brussel, van zaterdag tot en met dinsdag! Zinin! Dus ik lees even mee voor als er nog tips komen.....
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje Brussel/ carnaval Empty Re: Weekendje Brussel/ carnaval

Bericht  Isis di 29 jan 2013 - 4:00

Ik weet het niet zeker maar volgens mij ga je in Brussel niet veel merken van Carnaval. Misschien eens op www.uitinbrussel.be kijken wat er dat weekend te doen is? Carnaval wordt vooral uitgebreid gevierd in bepaalde steden zoals Aalst.

Andere tips: Bozar museum, Manneke Pis, de zondagsmarkt aan het Zuid, de wijk Marollen, Grote Markt, Frit flagey voor frietjes, l'horloge du sud als je graag eens Afrikaans eet, dat is ook in de wijk Matonge, klein Congo is de bijnaam daar. Vlooienmarkt aan het vossenplein: elke voormiddag. À la mort subite: cafe (ben ik zelf nog niet geweest maar al veel van gehoord).

Alvast veel plezier! En niet dat ik je bang wil maken maar Brussel kan in bepaalde wijken op bepaalde momenten redelijk gevaarlijk zijn. Ik zou vooral 's avonds het Zuid vermijden, ik heb daar al een paar keer nare ervaringen gehad. Verder is Brussel erg leuk en ook wel veilig, hoor.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje Brussel/ carnaval Empty Re: Weekendje Brussel/ carnaval

Bericht  Guusje wo 30 jan 2013 - 9:58

Heel m'n topic ik vergeten. Maar Isis bedankt voor de tips. We zitten 5 minuten loopafstand van manneken pis volgens het hotel. Dus hopelijk is dat een beetje veilig smile

Kreeftje jij ook veel plezier!
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje Brussel/ carnaval Empty Re: Weekendje Brussel/ carnaval

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum