Brussel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brussel
Dit weekend hebben we (de man en ik) 1 overnachting in een hotel in Brussel. We zitten vlakbij het station. Vooralsnog ligt er eigenlijk geen plan, op wat rondslenteren na. Shoppen hoeft voor ons niet per sé, dat hebben we allebei na een uurtje wel gezien.
Wat we wel willen is leuke dingen doen en zien en 's avonds lekker uit eten. Heeft iemand nog aanraders qua restaurants in het centrum? En andere dingen die we echt moéten zien?
Wat we wel willen is leuke dingen doen en zien en 's avonds lekker uit eten. Heeft iemand nog aanraders qua restaurants in het centrum? En andere dingen die we echt moéten zien?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Brussel
Oceade (als je van zwemmen houdt), atomium, mini europe en Kinepolis (liggen allemaal bij elkaar en wordt ook wel Bruparck genoemd).
Cafe Delirium (als je van een biertje houdt, dit cafe heeft ongeveer 500 soorten bier).
Het oorlogsmuseum.
Op de grote markt heb je gildehuizen, erg mooi om te zien.
Het paleis in Brussel en Manneken Pis raad ik af.
Ik zou ook niet in het centrum van Brussel gaan eten! Daar betaal je echt heel veel. Voorbeeld: een pizzapunt kost al gemiddeld zo'n 9 euro...
Cafe Delirium (als je van een biertje houdt, dit cafe heeft ongeveer 500 soorten bier).
Het oorlogsmuseum.
Op de grote markt heb je gildehuizen, erg mooi om te zien.
Het paleis in Brussel en Manneken Pis raad ik af.
Ik zou ook niet in het centrum van Brussel gaan eten! Daar betaal je echt heel veel. Voorbeeld: een pizzapunt kost al gemiddeld zo'n 9 euro...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben net een weekendje in Brussel geweest en ik moet zeggen dat ik het geen geweldig bruisende stad vond. Was er al eens geweest en toen vond ik het ook al, dacht geef het een tweede kans, maar nee:P. Ik vond het atomium opzich wel leuk om gezien te hebben. En er zijn natuurlijk heel veel cafés met heeel veel verschillende soorten bier, dat is altijd leuk.
Verder hebben we lekker geshopt en de laatste avond in een super leuk restaurantje gegeten maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb hoe dat heette, sorry, heb je dus weinig aan.
Verder hebben we lekker geshopt en de laatste avond in een super leuk restaurantje gegeten maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb hoe dat heette, sorry, heb je dus weinig aan.
Gast- Gast
PB, ik vind Brussel ook tegenvallen. Zelf wil ik alleen nog wel graag naar Oceade en Mini Europe.
Laatst aangepast door Raindrop op ma 9 jan 2012 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
We zijn er ook maar anderhalve dag, dus sowieso geen tijd voor een druk programma. Lekker uit eten en een paar dingetjes bekijken en we zijn wel een beetje rond. Zitten ook in een viersterrenhotel, dus misschien daar ook nog wel enig vermaak.
De man is alvast te spreken over het bier, dus nu wil hij bier gaan drinken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:We zijn er ook maar anderhalve dag, dus sowieso geen tijd voor een druk programma. Lekker uit eten en een paar dingetjes bekijken en we zijn wel een beetje rond. Zitten ook in een viersterrenhotel, dus misschien daar ook nog wel enig vermaak.
Haha. Keuze genoeg wat bier betreft haha.
Als je echt niks te doen weet kan je ook altijd nog naar de bioscoop (Kinepolis). Bioscopen in Belgie zijn fijn! Alleen de grootste (metropolis) zit in Antwerpen, wil ik ook nog eens heen haha.
Ik denk dat jullie je best vermaken in Brussel.
Veel plezier alvast!
Raindrop- Ratel
Powerbabe schreef:Ik ben net een weekendje in Brussel geweest en ik moet zeggen dat ik het geen geweldig bruisende stad vond. Was er al eens geweest en toen vond ik het ook al, dacht geef het een tweede kans, maar nee:P. Ik vond het atomium opzich wel leuk om gezien te hebben. En er zijn natuurlijk heel veel cafés met heeel veel verschillende soorten bier, dat is altijd leuk.
Ja, wij (vriend en ik) vonden brussel ook heel erg tegen vallen. Zelfs het winkelen viel tegen. Wij zijn achteraf daarom ook nog naar antwerpen geweest haha. Maar goed, het is een leuke stad om een keer gezien te hebben.
Atomium is inderdaad gaaf om een keer te zien!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Brussel!
» Brussel met m'n oma! *live verslag*
» Wat te doen in Brussel:)
» Weekendje Brussel/ carnaval
» weekend brussel kan dat nog goedkoper?
» Brussel met m'n oma! *live verslag*
» Wat te doen in Brussel:)
» Weekendje Brussel/ carnaval
» weekend brussel kan dat nog goedkoper?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: