Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? Empty Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 0:51

Je hebt een flink budget te besteden en gaat 3 verschillende setjes uitzoeken voor je kindje, zonder je druk te maken over de kosten hiervan.

Welke 3 setjes zou jij kiezen en laat deze zien:)


(Zit mezelf te verlekkeren met de nieuwe collecties maar het is allemaal zo duur helaas, daarnaast is het leuk om inspiratie op te doen, ik ken namelijk nog niet zoveel merken en webwinkels)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? Empty Re: Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 0:54

setje 1: van z8; ik vind die poederroze kleur zo schattig
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? 53042a_z8-newborn-babybroek-va50
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? 53045a_z8-newborn-shirt-va50
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? 53047a_z8-newborn-vestje-va50
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? 53049a_z8-newborn-sokjes

Setje 2:
Mexx
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? ImageServerMexx?T=BgScale&P_L=W%2CH%2CC%2CF%2CQ&P_I_Q=90&P_I_F=JPEG&P_I_W=555&P_I_H=555&P_I_C=FFFFFF&A_L=SRC&A_I_SRC_O=bw3AqAEbvYIAAAE8GvpJMgaU
Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? ImageServerMexx?T=BgScale&P_L=W%2CH%2CC%2CF%2CQ&P_I_Q=90&P_I_F=JPEG&P_I_W=555&P_I_H=555&P_I_C=FFFFFF&A_L=SRC&A_I_SRC_O=3mHAqAEZXNgAAAE7Z
Met een simpele grijze legging (vind de bijpassende legging niet zo leuk)

Setje 3 moet ik nog vinden smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? Empty Re: Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

Bericht  Dikkie Dik ma 28 jan 2013 - 1:11

Uhm ik zou alles kopen? angel

Waar heb je deze adorable setjes vandaan?
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? Empty Re: Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 1:12

Haha ja alles is ook zo leuk! De bovenste is van z8 (staat op kixx.nl) en de onderste van mexx (mexx.nl)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind? Empty Re: Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum