Setjes voor op vakantie
+20
Eris
Jeanette
Flower_L
Arwyn
Exogenesis
Poubelle
Mees
loura
Bliss
Kowalski
Antibes
_Liv
Sayuri
Floor
Blond
Blueschick
TukTuk
Tabbert
Feline
Punk'd
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Setjes voor op vakantie
Bedatkn voor de reacties
Laatst aangepast door Punk'd op di 23 jul 2013 - 19:19; in totaal 3 keer bewerkt
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Re: Setjes voor op vakantie
Ohhjaa ik heb ook nog een zwarte maxidress! Maar die is nog onderweg. Gescoord voor €4,- uit de SALE bij H&M
Punk'd- Kletskop
Haha, geweldig topic!
Ik vind je bikini heel mooi, waar is ie van? Wat je vandaag aan hebt vind ik ook fantastisch. Ik vind dat je zowel de groene-te-grote-broek als het spijkershortje moet skippen want ik vind ze je beide niet flatteren. (dat is toch niet die Levi's? want dan is ie wijder geworden).
Ik mis nog wel een fijne maxiskirt/dress! En is 1 bikini voldoende? En een hoedje is ook verstandig als je 15 dagen in de zon zit.
Ik vind je bikini heel mooi, waar is ie van? Wat je vandaag aan hebt vind ik ook fantastisch. Ik vind dat je zowel de groene-te-grote-broek als het spijkershortje moet skippen want ik vind ze je beide niet flatteren. (dat is toch niet die Levi's? want dan is ie wijder geworden).
Ik mis nog wel een fijne maxiskirt/dress! En is 1 bikini voldoende? En een hoedje is ook verstandig als je 15 dagen in de zon zit.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nice! Ik zou het shortje (die waar je vriend een hekel aan heb) schrappen.
Ondanks ik het wel leuk vind, vind ik die andere veel en veel leuker! Haha
Ondanks ik het wel leuk vind, vind ik die andere veel en veel leuker! Haha
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Oh wat een mooie buik heb jij! En prachtige bikini! Ik vind die ene spijkershort alleen inderdaad niks voor je figuur doen, en je zwaarder maken dan je bent. Hij zit in je kruis niet mooi!
Gast- Gast
Okee goed! Dan gaat die leren hoge short weg. Had even hulp nodig met het doorhakken van de knoop haha.
@ Feline, ja dat is de Levi's. Hij is na 2x dragen al uitgelopen. Ik twijfel nu om hem voor de vakantie nog snel een maat kleiner te bestellen en deze op Marktplaats te gooien, maar dat is dan al de 4e die ik bestel. Hoewel ik die andere ook heb kunnen verkopen is het toch gewoon stom
Ohja hoedje! Wil eigenlijk een leuke rieten maar die kan ik nergens vinden. Ik heb ook nog een zwarte bikini en een streepjes van vorig jaar, maar omdat die heel oud is vond ik die niet foto waardig haha. Drie bikini's is wel genoeg. Ik wil altijd zo weinig mogelijk lijnen en beide bikini's zijn best tiny. Op het dakterras ga ik denk ik topless als je daar een beetje privacy hebt. Bruine boobies
Ohja, bikini komt van ASOS, eigen merk.
@ Feline, ja dat is de Levi's. Hij is na 2x dragen al uitgelopen. Ik twijfel nu om hem voor de vakantie nog snel een maat kleiner te bestellen en deze op Marktplaats te gooien, maar dat is dan al de 4e die ik bestel. Hoewel ik die andere ook heb kunnen verkopen is het toch gewoon stom
Ohja hoedje! Wil eigenlijk een leuke rieten maar die kan ik nergens vinden. Ik heb ook nog een zwarte bikini en een streepjes van vorig jaar, maar omdat die heel oud is vond ik die niet foto waardig haha. Drie bikini's is wel genoeg. Ik wil altijd zo weinig mogelijk lijnen en beide bikini's zijn best tiny. Op het dakterras ga ik denk ik topless als je daar een beetje privacy hebt. Bruine boobies
Ohja, bikini komt van ASOS, eigen merk.
Punk'd- Kletskop
Carrie schreef:Oh wat een mooie buik heb jij! En prachtige bikini! Ik vind die ene spijkershort alleen inderdaad niks voor je figuur doen, en je zwaarder maken dan je bent. Hij zit in je kruis niet mooi!
Eens, hij maakt je heupen heel breed ogen.
De andere dingen zijn leuk! Dat je er zo geduld voor hebt joh om alles uit te zoeken
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben verliefd op je rode broek,super! De rest vind ik ook allemaal super leuk. Je hebt een prachtig figuur ook.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
First: Je sjaaltje vind ik echt FAB! Waar is die van! Ik hou van sjaaltjes in mijn haar, ik moet er meer hebben!
Ik heb een rieten hoedje van de Sacha. Oh wacht, ik heb er zelfs 2 van de Sacha! Ga daar eens kijken
Ik vind je te spijkershortje niet zo leuk. Hij flatteert je niet zo goed als bijvoorbeeld die rode gestreepte. Outfit 15 vind ik ook niet zo geslaagd. Daarentegen ben ik echt weg van outfit 7, 8 en 9!
Haha ik ben echt benieuwd wat je met mijn post moet, ik heb echt zo'n mutsenstijltje vergeleken met jou
Ik heb een rieten hoedje van de Sacha. Oh wacht, ik heb er zelfs 2 van de Sacha! Ga daar eens kijken
Ik vind je te spijkershortje niet zo leuk. Hij flatteert je niet zo goed als bijvoorbeeld die rode gestreepte. Outfit 15 vind ik ook niet zo geslaagd. Daarentegen ben ik echt weg van outfit 7, 8 en 9!
Haha ik ben echt benieuwd wat je met mijn post moet, ik heb echt zo'n mutsenstijltje vergeleken met jou
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zou ik niet weer een nieuwe Levi's bestellen. Als die ook weer uitloopt zit je weer met hetzelfde probleem. Wel jammer maar wat Carrie zegt, je kruis is niet sexy in dat broekje!
Hoop dat je nog een hoedje vindt. Wel een aanrader hoor! Heb ooit zonnesteek gehad en dan lig je de rest van je vakantie in het hotel met een emmer naast je.
Hoop dat je nog een hoedje vindt. Wel een aanrader hoor! Heb ooit zonnesteek gehad en dan lig je de rest van je vakantie in het hotel met een emmer naast je.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat een leuk topic en leuke kleren heb jij.
Waar is die lange rode broek van (ik dacht eerst dat het een rok was ja)
De spijkershort vind ik je het minst mooi staan.
Waar is die lange rode broek van (ik dacht eerst dat het een rok was ja)
De spijkershort vind ik je het minst mooi staan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik vind het trouwens super stoer wat je vandaag aan hebt! Die broek is gaaf!
Tabbert- Prater
(Speciaal een post-it erbij gepakt om de mooie outfits te noteren voor mijn reactie hier): Ik vind outfits 1, 2, 8, 12, 13, 16 en 21 echt fantastisch mooi! En rood staat jou zo goed!
Niet leuk: 10 en 15.
Niet leuk: 10 en 15.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Punk'd, wat een leuke outfits!
Ik vind het spijkershort ook niet zo en die short, die je vriend niet zo mooi vindt, vind ik ook niet zo mooi. Ik zou beide shorts skippen. Ik vind ze niet mooi zitten en ze maken je dikker dan dat je bent. Outfit 10 vind ik ook niet zo mooi. De rood met wit gestreepte short staat je echt mooi. Is 1 jurkje genoeg voor 15 dagen? En ik zou nog een bikini meenemen.
Ik vind het spijkershort ook niet zo en die short, die je vriend niet zo mooi vindt, vind ik ook niet zo mooi. Ik zou beide shorts skippen. Ik vind ze niet mooi zitten en ze maken je dikker dan dat je bent. Outfit 10 vind ik ook niet zo mooi. De rood met wit gestreepte short staat je echt mooi. Is 1 jurkje genoeg voor 15 dagen? En ik zou nog een bikini meenemen.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Spijkershort ditchen. Shortje waar je over twijfelt vind ik vooral op foto 11 eigenlijk juist wel erg leuk. Misschien hangt dat meer van de combinatie af?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Rood staat je echt goed inderdaad! Die ketting heb ik ook! Moet ik weer eens om doen want hij is leuk.
Ik vind bijna alles leuk! Alleen die short die K. stom vind vind ik ook wat minder, die levi's ook iets minder flatteus en ik vind die korte broekjes met die punten ook niet zo leuk. En de opa birkies trend snap ik ook niet . Verder staat alles je prachtig! Mooierd!
Oh en die bikini is echt HEUL tof!
Ik vind bijna alles leuk! Alleen die short die K. stom vind vind ik ook wat minder, die levi's ook iets minder flatteus en ik vind die korte broekjes met die punten ook niet zo leuk. En de opa birkies trend snap ik ook niet . Verder staat alles je prachtig! Mooierd!
Oh en die bikini is echt HEUL tof!
Gast- Gast
Ik ben trouwens zo'n kneus die voor elke dag een andere bikini heeft, want van de een krijg ik daar een streep van die krijg ik dat blabla en bikini's kopen vind ik leuk haha!
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik ben trouwens zo'n kneus die voor elke dag een andere bikini heeft, want van de een krijg ik daar een streep van die krijg ik dat blabla en bikini's kopen vind ik leuk haha!
Dat is een goede tip!
Ik ben een te groot watje om top-less te gaan zonnen, dus nu heb ik de oplossing gevonden: meer bikini's shoppen!
Tabbert- Prater
Haha ja precies! Witte borsten zijn niet te voorkomen, maar de andere strepen wel haha.
Gast- Gast
Punkie wat ben jij moooooooooooooi! En wat een gave outfits! Ik vind je rode broek echt heel vet. En die outfit van vandaag en dat koeienshortje
Oja, Blond vroeg het al maar ik wil het ook weten, waar heb je dat sjaaltje van?
Oja, Blond vroeg het al maar ik wil het ook weten, waar heb je dat sjaaltje van?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Whaa wat een reacties haha. Zo leuk om te lezen!
Okeey die Levi's gaat ook op marktplaats en die leren hoge ook.
Het is trouwens een haarband en hij komt van Sascha
Ik vind veel bikini's wel leuk maar alle broekje te groot. Deze heeft ook echt zo'n tiny billetje. Bijna een hipster/string/brazillian weet ik hoe je het noemt. Dan trek ik andere bikini's al niet aan want dan heb ik een grote witte bil haha
Rode broek is mooi he. Mijn liefde!
Nu wil ik meer rood.
En stiekem toch nog zo'n levi's maar dan een maat kleiner. Want ze kunnen echt heel tof zijn!
Okeey die Levi's gaat ook op marktplaats en die leren hoge ook.
Het is trouwens een haarband en hij komt van Sascha
Ik vind veel bikini's wel leuk maar alle broekje te groot. Deze heeft ook echt zo'n tiny billetje. Bijna een hipster/string/brazillian weet ik hoe je het noemt. Dan trek ik andere bikini's al niet aan want dan heb ik een grote witte bil haha
Rode broek is mooi he. Mijn liefde!
Nu wil ik meer rood.
En stiekem toch nog zo'n levi's maar dan een maat kleiner. Want ze kunnen echt heel tof zijn!
Punk'd- Kletskop
Ja rood staat je echt mooi. Die broek is ook echt tof! Als je die Levi's een maat kleiner koopt zit hij dan denk je wel goed in je taille? Want dat vind ik juist zo cool!
Gast- Gast
Rode broek, rood/wit gestreept shortje & koeienshort zijn cool! Ook dat 03-shirt vind ik leuk. De Birkenstocks vind ik echt oerlelijk en alleen geschikt voor opa's hahaha.
En ja ik hou ook van rood
En ja ik hou ook van rood
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Die broek/rok is heel erg mooi! Ik vind outfit 1 mooier dan outfit 2.
Het spijkershortje vind ik niet zo mooi staan.
Die haarband is super leuk!
Het spijkershortje vind ik niet zo mooi staan.
Die haarband is super leuk!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een goed idee om alle setjes op de foto te zetten. Ik maak ze altijd we in mijn hoofd, maar kan ze nooit onthouden .
Het meeste vind ik ook erg leuk, vooral de Zara top (kon hem zelf helaas niet vinden afgelopen zaterdag niet vinden) en je andere hemdje. De Birckenstocks vind ik niet zo tof.
Het meeste vind ik ook erg leuk, vooral de Zara top (kon hem zelf helaas niet vinden afgelopen zaterdag niet vinden) en je andere hemdje. De Birckenstocks vind ik niet zo tof.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geen limiet! Welke 3 setjes zou je kopen voor je kind?
» Vakantie voor as zaterdag!! Help! ;)
» Kapper, voor of na vakantie
» Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?
» BMR-vaccinatie vlak voor de vakantie?
» Vakantie voor as zaterdag!! Help! ;)
» Kapper, voor of na vakantie
» Wat staat er op jouw mp3 voor de vakantie?
» BMR-vaccinatie vlak voor de vakantie?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: