Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bergen speelgoed...

+8
Twellie
PapillonRose
studiebol
Limburg85
Laced
Lejow
Susan
Aimee
12 plaatsers

Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Bergen speelgoed...

Bericht  Aimee zo 27 jan 2013 - 3:49

waar laten jullie het?!
Het lijkt hier inmiddels wel een intertoys. Overal staat/ligt/slingert wat. We hebben wel een kastje waar de kleine prutdingen inzitten, maar daar past zijn garage, speelhuis, loopauto, loopkar, ballenbaan, etc. niet in. Ik heb al gedacht om wat dingen naar boven te doen, maar ik zou niet weten wat, aangezien hij wel met alles speelt.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Susan zo 27 jan 2013 - 3:51

Een deel in de speelgoedkast, een deel in de inbouwkast, een deel in de aanbouw (soort schuurtje dat vastzit aan ons huis), een deel uitgestald in de huiskamer, een deel boven op hun kamertjes, een deel op de camping - en daar is het net als hier weer verspreid over de kinderkamer, de huiskamer en allerlei opbergmanden- en kisten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Lejow zo 27 jan 2013 - 4:13

Hier ook.. en dan moet ze nog jarig worden laughcry laughcry
Ik vrees dat de box snel plaats gaat maken voor zon ikea kast met lades.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Laced zo 27 jan 2013 - 4:31

Ik heb vandaag ook een grote opruiming gehouden. Ik heb grotendeels al het grote spul tijdelijk naar zolder gedaan, alleen zijn loopwagen en zijn fisher price huis staan er nog. Voor de rest heb ik alleen zijn tafel staan met een puzzel en 3 boekjes en een bak met wat klein spul. Het klinkt nu misschien nog steeds heel veel, maar het was hier precies zoals Aimee beschreef, een grote speelgoedwinkel.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Limburg85 zo 27 jan 2013 - 4:36

Wij hebben een bijkeuken met rekken er op en daarop staan plastice bakken en daar zit speelgoed in en grote dingen staan los in de bijkeuken. En de een heeft een grote autogarage op z'n kamer en de andere geeft de Lego trein op z'n kamer en het speelgoed van de baby zit in een zak aan de box. En in de woonkamer staat een tafeltje met speelgoed erop en een mand met boeken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 6:47

Het grootste gedeelte staat op zolder en het deel waar ze mee spelen achter twee deurtjes van het dressoir en twee grote dingen in de woonkamer (poppenhuis en loopmotor bijvoorbeeld). Ik wissel t dan regelmatig om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  studiebol zo 27 jan 2013 - 6:50

In de kamer staat een speelgoedkist daarin zit alles van little people. Daarnaast staam(als ik heb opgeruimd) de twee loopfietsen en de poppenwagen.
In de keuken heb ik een ikea kast met 8 manden, in die manden zit verder al het speelgoed. Bijv een mand met duplo een mand met alle knuffels.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  PapillonRose zo 27 jan 2013 - 7:13

Dat probleem ken ik :O We hebben een grote speelgoedkist staan voor alle LP, ander los speelgoed zit in een 4 vals expeditie kastje met manden. En dan nog haar groot uitgevallen keukentje, daar zitten de keukenspulletjes in. Daarnaast haar tafeltje en stoeltje en verder nog wat losse dingetjes zoals haar strijkplank en mop. Al met al ook nog een speelgoedwinkel hier, haha.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Twellie zo 27 jan 2013 - 7:54

Het ligt hier opgeslagen in de box. En in kratten rondom de box. Het is echt een zooi hier.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Annie24 zo 27 jan 2013 - 7:58

Wij hebben onze kledingkast op de slaapkamer uitgezocht en daarvan liggen nu 2 planken vol met speelgoed. Elk weekend gaat alles wat beneden stond naar boven en haal ik weer nieuwe dingen naar beneden. Speelgoed waar niet naar omgekeken wordt zet ik direct op marktplaats. Ons huis is niet groot en staat daarnaast ook nog eens te koop, dus ik wil zo weinig mogelijk zichtbare troep in huis hebben op dit moment.
Daarnaast merk ik dat de wisseling voor Y. heel fijn is, want dan speelt hij tenminste weer met zijn speelgoed. Na 1 week beneden is hij er overduidelijk op uitgekeken.

Beneden staat nu sinds gister zijn keukentje en dus wat losse dingen, bv LP piratenboot, grote vuilniswagen en LP brandweerauto. In het dressoir staan alle puzzels en boekjes. In de hoek van de kamer staat een Ikea kast met 1 bak duplo, 1 bak toet toet garage troep en zijn knutselspulletjes.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Manderijn zo 27 jan 2013 - 7:59

Wij hebben helemaal niet zo veel speelgoed los in huis. Er is 1 keukenkastje voor de spelletjes aan tafel, zoals puzzels, klei, de loco en de gezelschapsspelletje. Er staat een grote bak met duplo naast de bank, en het barbiehuis met toebehoren staat daar. Een ikeakastje met los speelgoed. Dingen zoals de kassa, leesboekjes, autootjes, kralen e.d. En in een onderste keukenkastje staat al het knutselspul. Daar kunnen ze (op lijm en schaar) zelf bij.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Limburg85 zo 27 jan 2013 - 8:18

Oh ja en in de kamer in een kast staan de spellen van S. Ik kan echt niet tegen als heel de kamer vol met speelgoed staat, word ik erg onrustig van en zo houden ze afwisseling omdat ik steeds afwissel met wat ik in de kamer zit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 5:46

Hier ook zo;n probleem.
Ik heb al twee kasten en een lade afgestaan in mijn buffetkast.
Dan staat er nog een rietenmand, een speelgoedbankje en beiden zitten vol. Dan staat er los 2 bakken duplo, een krijtbord, een poppenwagen, een autogarage en een loopkar.
Oh en de Toet toet ambulance. Dat ding past nergens meer in en ook nergens onder.

Boven heb ik nog een stoeltje en een tafeltje staan maar dat niet eens naar beneden.

Ik ga het weekend toch maar weer eens kritisch kijken, met oog op H. haar verjaardag.
Van ons krijgt het poppenhuis van Playmobiel + speeltuin. Ze heeft het nog niet eens gehad en ik weet al niet waar ik het moet laten. (ook nog eens een plek waar A. niet bij kan.

Mijn man gaat in elk geval zo'n vakkenkast maken zoals die van de Ikea, daar kan dan een hoop los spul in en bovenop kan ik dan ook nog wat kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  piertje ma 28 jan 2013 - 8:03

Na de tip van Rejow ook maar weer eens het speelgoed opgeruimd.
Ik heb nu een aantal grote dingen naar zolder gebracht, dat wissel ik dan elke 2 weken om zodat ze afwisseling heeft.
Deed ik eigenlijk al, maar was er de laatste tijd een beetje bij in geschoten. Laughing
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 19:41

Ik heb hier een grote rietenmand met duplo een speelgoedopbergbankje (die zit stjokvol) en in de grote dichte kamer kast zitten de puzzels, spelletjes en knutseldpullen.
wij hebben een oude kist als salontafel daarin zit ook nog speelgoed.
Onder de trap in de gang staat nog een grote garage en de kermis van lp

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Pien ma 28 jan 2013 - 21:03

Wij hebben nu een gedeelte op de logeerkamer liggen maar aangezien dit babykamer word gaan we de kast in de gang goed uitzoeken. We hebben als speelgoedkast en als schoenenkast namelijk de ikeavakkenkast. Kunnen dan dus met regelmaat de bakken wisselen. Groot speelgoed wat daar niet in past gaan we een speelgoedkist voor maken!

Straks (met een maand of 6)komt de box natuurlijk weer beneden dus moeten dan even kijken hoe we alles kwijt kunnen. Gelukkig hebben we een groot huis!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bergen speelgoed... Empty Re: Bergen speelgoed...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum