Speelgoed 1 jaar
+2
Laurientje
Clapperdie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelgoed 1 jaar
Goedemorgen,
T.ies is een beetje uitgekeken op zijn speelgoed. Voornamelijk rammelaars, bijtspeeltjes en muziekpoppetjes.
Ik heb een paar puzzels ( met grote stukken) en de stapelblokken van vtech maar daar is hij nog te klein voor.
Ook een ringenpiramide snapt hij nog niet echt. Vormenstoof ook niet
Wat zou ik heb kunnen aanbieden wat wel leuk voor hem is? Jullie een idee?
Oh het enige wat hij wel leuk vindt is apparatuur zoals telefoons, afstandbediening, snoertjes en draadjes
T.ies is een beetje uitgekeken op zijn speelgoed. Voornamelijk rammelaars, bijtspeeltjes en muziekpoppetjes.
Ik heb een paar puzzels ( met grote stukken) en de stapelblokken van vtech maar daar is hij nog te klein voor.
Ook een ringenpiramide snapt hij nog niet echt. Vormenstoof ook niet
Wat zou ik heb kunnen aanbieden wat wel leuk voor hem is? Jullie een idee?
Oh het enige wat hij wel leuk vindt is apparatuur zoals telefoons, afstandbediening, snoertjes en draadjes
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Speelgoed 1 jaar
Mijn dochter vind het little people speelgoed erg leuk!
Verder bekijkt ze graag boekjes, ook voel boekjes doen het goed.
Poppenwagen en knuffels vind ze ook leuk.
Tamboerijn en xylofoon en sambabal zijn ook favoriet
Verder bekijkt ze graag boekjes, ook voel boekjes doen het goed.
Poppenwagen en knuffels vind ze ook leuk.
Tamboerijn en xylofoon en sambabal zijn ook favoriet
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Nu je het zegt! Boekjes kijkt hij zo nu en dan wel in maar meneertje heeft geen geduld..
We hebben een sambabal van hout. Daar timmert hij mee op alle meubels dus die geef ik niet snel maar misschien is het een idee om wat muziekinstrumenten te halen van plastic.
Bedankt!
We hebben een sambabal van hout. Daar timmert hij mee op alle meubels dus die geef ik niet snel maar misschien is het een idee om wat muziekinstrumenten te halen van plastic.
Bedankt!
Clapperdie- Kletskop
Little people inderdaad, dat kan nog een tijdje mee door ook. Verder een loopauto, kleinere auto'tjes (de toet toet autogarage misschien?), muziekinstrumenten, een zandbak, en gewoon lekker papier en verf, potloden of wasco. Oh, en mama's potten en pannen en houten pollepels.
Gast- Gast
Mijn dochter speelt wel met Duplo, vormenstoof etc. Ze haalt de blokjes eruit en doet ze er weer in (bij de vormenstoof haal ik het deksel eraf, want het blokje door het juiste gaatje lukt nog niet). Verder heeft ze de boerderij van Little People, die vindt ze ook leuk. Daar zit ook een auto bij, die rijdt ze ook de hele kamer rond. Boekjes doen het goed. En haar hamertje tik ding is ook een groot succes, daar kan ze heel gericht mee slaan ( http://www.intertoys.nl/speelgoed/vrolijke-hamerbank-577762.html ).
En van het speelgoed dat eigenlijk geen speelgoed is: een oude telefoon waar geen batterij meer in zit, plastic bakjes (voor haar blokken), lepels, de piano (favoriet).
En van het speelgoed dat eigenlijk geen speelgoed is: een oude telefoon waar geen batterij meer in zit, plastic bakjes (voor haar blokken), lepels, de piano (favoriet).
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Kleine auto's eet hij op ik denk wasco's ook. Klein mormeltjes is het hij eet alles op
We hebben drie autotjes van toettoet maar ook nog geen succes..
Loopkarretje hebben we maar sinds hij los kan lopen is dat niet interessant meer haha.
Moeilijk zeg
We hebben drie autotjes van toettoet maar ook nog geen succes..
Loopkarretje hebben we maar sinds hij los kan lopen is dat niet interessant meer haha.
Moeilijk zeg
Clapperdie- Kletskop
Die hamerbank ziet er leuk uit Sanne! T houdt van rammen dus ik denk dat het wel eens in de smaak kan vallen!
Clapperdie- Kletskop
S vind de toettoet auto garage met de bijpassende auto's leuk en de blokken. Ook hebben we een klein tentje met ballen erin en dat vind hij ook prachtig.
H. eet ook alles op, Clapperdie. Alles wat ze vindt, stopt ze in haar mond. Wasco is hier ook niet zo'n succes nog. Ik ging laatst met haar vingerverven. Ik zat ernaast om haar te behoeden voor het opeten van vingerverf. Dat lukte redelijk. En opeens, kind wordt moe, wrijft ze met haar handjes in haar ogen Daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Ze vond het wel erg leuk.
Die hamerbank is echt een groot succes hier. Ze heeft hem voor haar verjaardag gekregen en ze sloeg gelijk raak, maar ze had al wel vaak geoefend door met een vork/lepel op doperwtje te slaan tijdens het eten. H. houdt ook van overal op slaan, dus wie weet is dat dan ook echt leuk speelgoed voor T.
Die hamerbank is echt een groot succes hier. Ze heeft hem voor haar verjaardag gekregen en ze sloeg gelijk raak, maar ze had al wel vaak geoefend door met een vork/lepel op doperwtje te slaan tijdens het eten. H. houdt ook van overal op slaan, dus wie weet is dat dan ook echt leuk speelgoed voor T.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Hier is de little tikes autotransporter ook favoriet. Hij rijdt de hele kamer door met de auto's. En als we op visite gaan nemen we ook vaak een auto mee. Hij kan zich daar dan prima mee vermaken.
Ook een treintje met blokjes erop (hebben ze in ieder geval bij intertoys) is hier ook favoriet.
Verder speelt hij veel met de boerderij van little people.
En ook de apparaten (stofzuiger!!, telefoon en snoertjes) zijn hier nog steeds erg interessant!
Ook een treintje met blokjes erop (hebben ze in ieder geval bij intertoys) is hier ook favoriet.
Verder speelt hij veel met de boerderij van little people.
En ook de apparaten (stofzuiger!!, telefoon en snoertjes) zijn hier nog steeds erg interessant!
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Hier spelen ze nog niet echt heel gericht. De pop wordt door de kamer geslingerd en soms een kusje uitgedeeld ;-). En we hebben little people, maar dat heb ik nog maar even opgeborgen. Wat ze wel heel leuk vinden is de vormenkever/ het magische liedjesboek/ een telefoon, waar ze regelmatig oma mee 'bellen', deze is van Nijntje/ de vormenstoof, maar dan doen we het samen, of ze halen inderdaad de deksel eraf en halen steeds de blokjes eruit en daarna er weer in.
En de 3 in 1 zebrasteps van Vtech zijn hier helemaal favoriet, daar zeulen ze de hele dag mee door het huis.
En de 3 in 1 zebrasteps van Vtech zijn hier helemaal favoriet, daar zeulen ze de hele dag mee door het huis.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Uitdagend speelgoed 1,5 jaar
» Speelgoed kind 1,5 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Wat is HET speelgoed voor een 1,5 jaar oude dreumes?
» Speelgoed niet geschikt voor onder de 3 jaar
» Speelgoed kind 1,5 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Wat is HET speelgoed voor een 1,5 jaar oude dreumes?
» Speelgoed niet geschikt voor onder de 3 jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: