Het is een fase.. Het is een fase... Het is een faaaaasseee
+7
Pien
studiebol
Parel
xxjojootjexx
Aagje!
Sanne
Lejow
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het is een fase.. Het is een fase... Het is een faaaaasseee
Ondanks dat ze ziekjes is zag ze er gister ontzettend schattig uit Wat een droppie zeg!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Ondanks dat ze ziekjes is zag ze er gister ontzettend schattig uit Wat een droppie zeg!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pff hier ook zo'n draak!
Nou stop ik af en toe toch gewoon een hap in zijn mond als hij afgeleid is, omdat hij als hij eenmaal een hap geproefd heeft vaak toch wel verder wil eten. Maar het is wel frustrerend! Vooral dat alles wat niet goedgekeurd wordt om op te eten (al het gezonde eten dus fruit, brood en groente) op de grond beland...
Nou stop ik af en toe toch gewoon een hap in zijn mond als hij afgeleid is, omdat hij als hij eenmaal een hap geproefd heeft vaak toch wel verder wil eten. Maar het is wel frustrerend! Vooral dat alles wat niet goedgekeurd wordt om op te eten (al het gezonde eten dus fruit, brood en groente) op de grond beland...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb hier nu een snotkwijlbananenlangevingermonster
Lejow- Lady Post-a-lot
Je wil niet weten hoe ze er af en toe uit zien hier, en hoe de vloer eruit ziet na het eten omdat ze alles nog eens moeten bekijken. Sopje erover, kleren in de was en voila... op naar de volgende ronde.
Hier eten ze altijd zelf, voeren gaat er echt niet in. Nou ja, alleen een toetje, want dat vinden ze heerlijk.
Hier eten ze altijd zelf, voeren gaat er echt niet in. Nou ja, alleen een toetje, want dat vinden ze heerlijk.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Je wil niet weten hoe ze er af en toe uit zien hier, en hoe de vloer eruit ziet na het eten omdat ze alles nog eens moeten bekijken. Sopje erover, kleren in de was en voila... op naar de volgende ronde.
De lange vinger zit echt tot aan der oksels
En tot aan mijn oksels ook trouwens
Lejow- Lady Post-a-lot
Hier ook regelmatig hoor. En nu ze verkouden zijn kwijlen ze ook heerlijk, kan ze 2x per dag omkleden, tot en met de romper omdat ze doorweekt zijn. Zelfs door de slab heen.Lejow schreef:Stofzuiger schreef:Je wil niet weten hoe ze er af en toe uit zien hier, en hoe de vloer eruit ziet na het eten omdat ze alles nog eens moeten bekijken. Sopje erover, kleren in de was en voila... op naar de volgende ronde.
De lange vinger zit echt tot aan der oksels
En tot aan mijn oksels ook trouwens
Gelukkig draai ik veel wassen, dus 1 meer of minder valt ook niet op
O, elkaar onder smeren met eten is ook leuk. Doperwten in de oren van je broer stoppen, of elkaar proberen te voeren wat niet altijd vloeiend gaat, of vechten om een stukje banaan... Wist je trouwens dat als je koekjes op de grond legt en er overheen gaat lopen met z'n 2en dat heeeeeeeel veel kruimels geeft? Vinden ze leuk, ik iets minder
En wat denk je van potgrond?
Gast- Gast
Potgrond hebben we niet..
Ik laat alle planten doodgaan.. zelfs die van plastic
Ik laat alle planten doodgaan.. zelfs die van plastic
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij alleen in de vensterbank, en als ze op hun tenen staan kunnen ze er net bij. Ik overweeg ook plastic of iets anders
Gast- Gast
R uben die gooit met alles wat hij maar kan pakken. Ook tegen mijn man, de hond en mij. En soms nog best hard ook! Ik word er echt gefrustreerd van als hij dat doet want het doet echt pijn. Maar ja, hij doet het niet express om ons pijn te doen of dingen stuk te maken. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Verder vind hij het heel fijn om keihard te gillen. Als hij dat in de badkamer doet kunnen ze hem 3 verdiepingen hoger nog horen.. Oeps..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: