Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fase?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fase? Empty Fase?

Bericht  Ayla do 24 jan 2013 - 3:43

Alleen maar aan mij hangen en papa zelfs wegduwen? Ik vind het niet leuk/handig, voor vriend is het uiteraard helemaal niet leuk. Zodra ik in beeld ben wordt hij kei hard afgewezen, ik kan nog geen stap zetten of ze hangt aan mijn benen, wil opgetild worden, moet erbij zitten, moet aandacht. Ze speelt 's morgens wel lief alleen, dus ze kan het wel, maar 's middags is het drama. Slapen gaat ook niet helemaal goed, onrustig 's nachts, op de opvang slaapt ze hooguit een uur/1,5 uur, gisteren zelfs maar 3kwartier! Thuis en bij mijn zus slaapt ze wel normaal, zo'n 2/2,5 uur.

Wie spreekt me moed in? Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Teddyaapje do 24 jan 2013 - 5:10

T. hing eerst heel erg aan mn vriend maar sinds een paar maanden ben ik t helemaal voor hem. Slechter slapen is hier meestal een fase, vaak wordt hij dan ziek.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Supertalentje do 24 jan 2013 - 7:36

Moed in de zin van; 'het is een fase'? Haha! Je hebt natuurlijk veel geluk gehad met haar uitslapen, maar dit is wel weer het andere uiterste smile Kan het een sprong zijn?
K wordt ook steeds eenkenniger en dan moet papa het ontgelden, heel zielig, maar ik geef niet toe en dan hebben ze 5 min later de grootste pret Wink Het eenkennig worden is trouwens goed he, dan hechten ze zich.
Kun je smiddags vrij maken om met haar te spelen of samen wat te ondernemen? Het staat je misschien minder tegen als je er tijd voor maakt of samen met haar gaat sleeen, boodschappen doen, eendjes voeren etc. En soms hebben ze pech, als je staat te koken kun je haar simpelweg niet optillen of entertainen en daar krijgen ze echt niks van! Succes! smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Ayla do 24 jan 2013 - 7:53

Ja weet ik ook wel Supertalentje, en ze is nu ook weer "gewoon" om 7 uur wakker, ze is alleen onrustiger 's nachts, klokslag 5 uur huilen enzo, afgelopen nacht heeft ze ook weer vanaf half 6 bij mij geslapen (niet dat ik dat erg vind hoor Fase? 2474380249 ) Een uurtje quality time is ook wel een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik geef ook niet elke keer toe hoor, als ze komt hangen, en heel vaak mag ze gewoon mee helpen of kijken, til ik haar op gaat ze op de pannen blazen, want die zijn heet haha. Maarja, ook koken is ooit druk en dan vind ik het gewoon eng als ze zo hangt, bij papa zitten wil ze dan niet, in de box (campingbedje) is ook niet goed. Dan geef ik er alleen ook niet aan toe, ze blijft in de box krijgt alleen af en toe aandacht of aai over dr bol.

Ja ik wil graag horen dat het een fase is en over gaat Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Supertalentje do 24 jan 2013 - 8:11

5 uur is een hele mooie tijd, ik kan het weten! smile Je kunt er niks aan doen, behalve zelf op tijd naar bed gaan en haar gewoon naast je leggen en verder slapen.

Hier helpt tegen hem praten en liedjes zingen ook, dan krijgt ie wel aandacht, maar hoef ik hem niet op te tillen. Is de tv nog een uitkomst? Even een half uurtje Dora ofzo, of wat kijken dreumessen?
Als papa thuis is als jij kookt kan hij dan niet even een half uurtje met haar naar buiten, blokje om, bloempjes plukken, sleeen, eendjes voeren, post halen beneden ofzo? Of in ieder geval in een andere ruimte, samen de was ophangen ofzo? Hier helpt het als hij me niet ziet.

En ja, het is echt een fase en gaat over, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Ayla do 24 jan 2013 - 8:16

Een andere ruimte hebben we niet, puf om nog een stuk met haar te lopen heeft ie ook niet als ie thuis komt, dus het enige wat over blijft is hier in de kamer blijven waar ze me kan zien. Hm ik kan wel is wat oud brood bewaren om eendjes te voeren, dat vind ze vast leuk! Ga het zaterdag is proberen, als ze weer uit haar coma is ontwaakt na de drukke vol indrukken ochtend in utrecht Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Teddyaapje do 24 jan 2013 - 8:28

Wat ik ideaal vind als ik aant koken ben en T. wil aandacht is hem op mn rug in de draagzak. Ik kan vooruit, hij krijgt zn aandacht en kan niks uitvreten wat ik niet kan zien Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Supertalentje do 24 jan 2013 - 8:31

Je hebt toch een slaapkamer of in ieder geval een badkamer? Gaat ie lekker met haar een boekje lezen op de wc Wink Of samen ravotten op jullie bed met een cd-kinderliedjes aan? Echt, er moet toch een plek zijn in huis waar ze je niet ziet? Dan doen ze maar een half uur kiekeboe in de gang, haha! Wat ik heel snel heb geleerd is dat een baby geen boodschap heeft aan 'geen zin/geen puf' en ik vind het toch gevaarlijk in de keuken. Er zal maar vet op haar spetteren of kokend water op haar komen als je een pan afgiet oid, wat dat betreft zit een ongeluk in een klein hoekje Sad

Eendjes voeren doen we ook hier, bezigheidstherapie en je bent er even uit Wink Zie je zaterdag!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Ayla do 24 jan 2013 - 8:39

Ja daarom benoemde ik het koken ook. Huishouden kan wel heel ff wachten, strijken doe ik niet als ze erbij is, maar koken moet wel als ze wakker is dat kan niet anders. Haha boekje lezen op de wc :p ze vind het grote bed fantastisch, dus daar kan ik ze ook wel is heen sturen. Ipv de korstjes aan Billy voeren kan ik haar wel de korstjes laten bewaren en als ze wakker is aan de eendjes voeren smile

Teddyaapje; ik heb haar 1x even in de mei tai op mijn rug gehad, toen was ik zo buiten adem, maar het is het oefenen wel waard, zal ik is proberen als ze weer zo hangt en vriend is niet in de buurt, thnx! Het is alleen wel een zitnooitstilkind, zelfs als ze bij je zit op de bank bewegen dr beentjes, gaat ze zitten/liggen/zitten/liggen etc. haha, maar ze vind het meekijken wel mega interessant dus het zou goed kunnen werken!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Fase? Empty Re: Fase?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum