Rompers..
+33
Happydobby
Viva
Sterrin_
Ella
Mavi
lente
Susan
Parisienne
Flower_L
Mama
koNijntje
PiP
MamaDaan
Shy
studiebol
Sanne
Caroow
Tania
Puggle
xxjojootjexx
Supertalentje
Liadan
Happinaz
Charles
Pien
Sun88
Printje
Parel
Didi
Shisha
Lejow
SDL
Paper Crown
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rompers..
xxjojootjexx schreef:Supertalentje schreef:Ach kom, gaan we nu die discussie voeren? Niemand vraagt wat je vindt van rompers van 10 euro of hoe vaak je die zelf koopt.
Grappig dat de vraag aan sich weer niet beantwoord wordt, waar koop je dan die rompers voor 2 euro Jojo? Graag wit en overslag
Wil er geen discussie over voeren hoor.. Haha. Was even verbaast dat het überhaupt bestaat.
Ik koop ze bij Hans textiel of Henk ten hoor. Maar wat ik begreep zijn dat best regionale winkels.
Zit ook lekker stretch in.
Wij hebben idd ook wat stretchrompers van de hans textiel, maar die winkel is toch failliet? Echt jammer, die rompers zijn echt fijn.
Gast- Gast
Hans Textiel is inderdaad failliet. Jammer, want ik was daar helemaal fan van de pyjama's en (kinder)sokken!
Edit: ik vind de stretch rompers van Hema het fijnst.
Edit: ik vind de stretch rompers van Hema het fijnst.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind ook de rompers van de Hema fijn, maar ik vond dat ze bij de Zeeman ook heel mooie rompertjes hadden, zeker in de kleinste maatjes. Ik koop soms ook rompers bij Albert Heijn, die zitten dan met drie in een pakje en die zijn ook heel prettig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook eigenlijk alleen maar strech rompers van de Hema. En ik had een paar fijne van de prenatal, maar die zijn te klein inmiddels.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Wibra, normaal kom ik er nooit. Was er een maand of 3 terug en hadden ze aanbieding. Per romper 1,50 en ze zijn goed
Mavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 28
Registratiedatum : 20-01-13
Ik heb ze ook van verschillende winkels maar vind die van de hema het fijnst.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik gebruik sinds een tijdje de rompers van de zeeman, ben het er wel mee eens dat daar snel de vorm uit is, de flap van voor is dan ineens veel korter lijkt het wel, en ze vallen volgens mij behoorlijk klein, of het komt door de droger. Met die van de hema had ik van krimpen in de droger geen last.
Maar ik vind het veel te duur voor 2, dus ik koop mooi die van een euro, voor ik het weet kunnen ze ondergoedsetjes aan.
Maar ik vind het veel te duur voor 2, dus ik koop mooi die van een euro, voor ik het weet kunnen ze ondergoedsetjes aan.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
JaRejoy. schreef:xxjojootjexx schreef:Supertalentje schreef:Ach kom, gaan we nu die discussie voeren? Niemand vraagt wat je vindt van rompers van 10 euro of hoe vaak je die zelf koopt.
Grappig dat de vraag aan sich weer niet beantwoord wordt, waar koop je dan die rompers voor 2 euro Jojo? Graag wit en overslag
Wil er geen discussie over voeren hoor.. Haha. Was even verbaast dat het überhaupt bestaat.
Ik koop ze bij Hans textiel of Henk ten hoor. Maar wat ik begreep zijn dat best regionale winkels.
Zit ook lekker stretch in.
Wij hebben idd ook wat stretchrompers van de hans textiel, maar die winkel is toch failliet? Echt jammer, die rompers zijn echt fijn.
ik heb er een paar van de hema, erg fijn.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bij ons is hans textiel, ter stal geworden.
Ik heb ook de kruitvat rompers, vallen net als zeeman klein maar zijn wel goedkoper dan HEMA.
Ik heb ook de kruitvat rompers, vallen net als zeeman klein maar zijn wel goedkoper dan HEMA.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Sterrin_ schreef:Ik gebruik sinds een tijdje de rompers van de zeeman, ben het er wel mee eens dat daar snel de vorm uit is, de flap van voor is dan ineens veel korter lijkt het wel, en ze vallen volgens mij behoorlijk klein, of het komt door de droger. Met die van de hema had ik van krimpen in de droger geen last.
Ik heb geen last van krimpen maar doe ze dan ook weinig in de droger. Ze zitten sinds een maandje net in 74/80 daarvoor altijd nog in 62/68
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb de gewone rompers van de Hema, gaan nu ren 2e ronde mee en blijven mooi. Heb alleen geen ervaring met de overslag rompers want die vond ik juist verschrikkelijk.
Voor de oudste heb ik nu ook van de H&M en die blijven ook mooi.
Zeeman vind ik weer helemaal niks, mouwen krimpen erg hier en vind ze klein vallen en gaan uit model.
Voor de oudste heb ik nu ook van de H&M en die blijven ook mooi.
Zeeman vind ik weer helemaal niks, mouwen krimpen erg hier en vind ze klein vallen en gaan uit model.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Voor de kleinste maat ben ik fan van de witte stretch overslagromper van prenatal. Vanaf 62/68 alleen maar stretch rompers van de hema.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hema en prenatal, wel stretch!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Hema heeft tm 0.00 15% korting op alles. Misschien wat laat, maar je kan nog wat extra's in gaan slaan?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: