winterbaby en rompers
+15
Annie24
Liadan
Flower_L
Susan
SarahKey
kwak
Floor
Aimee
Slakje
Sanne
lente
studiebol
Linda
Dora
bolus26
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
winterbaby en rompers
voor mama ´s met een winterbaby
hadden jullie rompers met lange/korte of zonder mouwen?
ons kleintje komt half december en was is aan t kijken wat ik allemaal moet kopen.
hadden jullie rompers met lange/korte of zonder mouwen?
ons kleintje komt half december en was is aan t kijken wat ik allemaal moet kopen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: winterbaby en rompers
Wij hebben vrijwel altijd met korte mouwen of zonder mouwen gehad. We hadden wel met lange mouwen maar erg weinig gebruikt.
Gast- Gast
Wij hadden danwel geen winterbaby's, maar hier hadden ze een hekel aan rompertjes met lange mouw.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben vooral de rompers zonder mouw gebruikt. Met lange mouw hadden we ook, maar vonden we nog zo'n gedoe met zo'n klein minimensje. Vooral overslagrompers zonder mouw waren hier populair
Gast- Gast
Hier een winterbaby, ik gebruikte alleen mouwloze rompers. De rest zat vervelend en rolde op met aantrekken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
ik had wel lange mouwen rompers, maar die heb ik maar weinig gebruikt vooral de korte mouwen hebben we gebruikt.De lange mouwen rompers zijn voornamelijk gebruikt onder een shirt met korte mouwen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik lees even mee
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Hier ook geen winterbaby, maar alleen rompers met korte mouw. Net wat Tiramisu al zei, het is een gedoe om zo'n minimens een romper met lange mouwen aan te doen. Ik denk ook niet dat het bij winterbaby's nodig is om rompers met lange mouwen aan te doen. De baby ligt toch meestal lekker warm bij mama in een wikkeldeken of in bed met een dekentje en kruikjes erbij.
Inmiddels heb ik wel rompers met lange mouw (vanaf maat 62/68). Die draagt ze dan met een truitje met korte mouwen erover en 's nachts in haar slaapzak.
Inmiddels heb ik wel rompers met lange mouw (vanaf maat 62/68). Die draagt ze dan met een truitje met korte mouwen erover en 's nachts in haar slaapzak.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had alleen maar rompers met lange mouwen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb juist wel heel veel lange mouwen rompers gebruikt. Vond het zelf een prettig idee toen het zo koud was, dat hij lekker twee laagjes lange mouwen aan had.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben altijd rompers met korte mouwen gehad. Mouwloze heeft hij nog nooit aangehad. Hij heeft er nu een paar met lange mouwen maar die gebruiken we dan ook als 'truitje' dus met een broekje erover. Ik vind lange mouwen rompers onder een truitje zo'n geprop, ik krijg dat nooit fatsoenlijk aan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo te lezen zal ik maar van alles wat kopen en t zelf ervaren
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
D. is van november en deze baby komt in januari, D. en deze baby krijgen geen rompers met lange mouwen.
'tis een drama om zulke dingen bij zulke kleintjes aan te krijgen.
'tis een drama om zulke dingen bij zulke kleintjes aan te krijgen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Siem is begin februari geboren met die vreselijke kou en was blij dat ik rompertjes met lange mouw in huis had. Best nog een tijdje gedragen want bij ons boven is het best koud in de winter.
Ik gebruik ze allemaal in alle seizoenen, ik maak dan gewoon een combinatie met de bovenkleding die geschikt is voor het weer van die dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind zoals dit leuk bij een kleintje, dus lange mouwen romper met jurkje/t-shirt eroverheen.
Gast- Gast
Heb ze vorige weel uitgezocht, ben nog helemaal voorzien voor tzt
Veel korte en mouwloze, 2 lange mouwen. Ik combineer vaak. Lange mouw met tshirtje, en korte mouw met vestje of truitje erop. Maar voor in het begin vrijwel alleen korte en mouwloze
Veel korte en mouwloze, 2 lange mouwen. Ik combineer vaak. Lange mouw met tshirtje, en korte mouw met vestje of truitje erop. Maar voor in het begin vrijwel alleen korte en mouwloze
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hadden heel veel rompers met lange mouwen en ze droeg daar dan meestal ook een shirt met lange mouwen overheen. Later had ze regelmatig een romper met lange mouwen en dan iets met korte mouwen eroverheen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Y. is van 28 januari, maar heeft altijd korte mouw aangehad en zodra het iets warmer wordt zonder mouw.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mijn zoontjes hebben allebei juist veel rompers met lange mouwen gedragen, ik deed er dan vaak een longsleeve of vestje overheen.
Gast- Gast
Ik heb juist alleen maar lange mouwen rompers gebruikt.
Natuurlijk is het af en toe een gepriegel maar ik vond het fijn dat ze het sowieso warm had en 2 laagjes aan had. Richting het voorjaar heb ik die rompers vaak als shirt onder jurkjes en truitjes met korte mouwen gebruikt.
Natuurlijk is het af en toe een gepriegel maar ik vond het fijn dat ze het sowieso warm had en 2 laagjes aan had. Richting het voorjaar heb ik die rompers vaak als shirt onder jurkjes en truitjes met korte mouwen gebruikt.
Gast- Gast
Arden schreef:Wij hebben vrijwel altijd met korte mouwen of zonder mouwen gehad. We hadden wel met lange mouwen maar erg weinig gebruikt.
+1
Ik gebruikte de lange rompers alleen voor onder shirtjes met korte mouwen. Mijn dochtertjes kregen bijv. heel veel zomerkleding met de geboorte, maar die konden ze in de zomer nog niet aan. In de winter dus een lange romper eronder en klaar.
Gast- Gast
Ik heb ook veel lange mouw rompers gebruikt. Vooral onder shirtjes met korte mouwen. Overslagrompers werken best goed, die zijn vaak ook erg dik. Maar de stretchrompers van de Hema vond ik vooral heel erg fijn, door de stretch gingen die gewoon erg makkelijk aan (en je kunt er lang mee doen, ik heb vorige week nog maatje 50/56 aangegeven bij Lotte (en normaal draagt ze 68)).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Ik heb ook veel lange mouw rompers gebruikt. Vooral onder shirtjes met korte mouwen. Overslagrompers werken best goed, die zijn vaak ook erg dik. Maar de stretchrompers van de Hema vond ik vooral heel erg fijn, door de stretch gingen die gewoon erg makkelijk aan (en je kunt er lang mee doen, ik heb vorige week nog maatje 50/56 aangegeven bij Lotte (en normaal draagt ze 68)).
Hier hebben ze nog maat 62/68 van de hema aan. En niet eens de stretch. Past ook nog goed. (zijn 73 cm en bijna 8 kilo)
Gast- Gast
Met lange mouwen, lekker warm, dan hoeven ze niet van die hele dikke kleding aan als ze meerdere laagjes aanhebben.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: