Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rompers

+23
M-G
Printje
Snoes
Tania
Ellebel
Susan
Ayla
Caroow
Puggle
Pink!
Supertalentje
Sun88
SarahKey
slaatje
Wennes
Jade
Happydobby
Jezzie
Annemie
Mrs. Jansen
Papillio
meisje
sanne-84
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

rompers Empty rompers

Bericht  sanne-84 do 20 jun 2013 - 19:46

Ik heb voor E bijna alleen maar simpele witte rompers. Ik zie wel heel veel leuke/met print, maar die zijn stukken duurder, en niemand ziet ze toch? Of dragen jullie die wel als gewone kleding? Onder jurkje kan ik me nog wel voorstellen, maar alleen broekje erover vind ik ook niet mooi.
Dus waarom gebruiken jullie die leuke maar duurdere rompers?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  meisje do 20 jun 2013 - 19:48

Met lange mouwen draagt ze hier dan onder een shirt met korte mouwen (in de winter). Die zijn trouwens vaak zonder print hier.

Nu heb ik veel rompertjes met spaghetti bandjes. Met het warme weer heeft ze dan soms alleen een romper aan. Vind dan een printje wel erg leuk.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Mrs. Jansen do 20 jun 2013 - 19:48

Ik heb er een aantal voor erg warme dagen. Dan heeft hij er verder niets bij aan. smile
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Papillio do 20 jun 2013 - 19:48

Die gebruiken wij niet smile
Wij hebben over het algemeen alleen witte rompers, we hebben wel een paar blauwe, maar die hebben we gekregen. Onder lichte kleding schijnt dat door, vind ik niet mooi..
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Annemie do 20 jun 2013 - 19:50

Ik heb ook alleen maar witte rompers voor mijn zoontje, je ziet het in principe toch niet, met print zijn idd duur. Voor de baby heb ik wel een paar leuke rompers gekocht.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Jezzie do 20 jun 2013 - 20:08

Ik heb 1 roze met Lange mouwen die ze wel eens onder een shirtje of jurkje met korte mouwen draagt. En ik heb een romper met streepjes, maar die heb ik gekregen. Voor de rest heeft ze alleen maar witte rompers. Idd niemand die ze ziet en zo kan ik ze voor de volgende ook weer gebruiken smile
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Happydobby do 20 jun 2013 - 20:10

Wij hebben altijd wit en kleur gehad, ik let wel op de bovenkleding. IS die licht dan een witte romper.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Jade do 20 jun 2013 - 20:19

Ik heb hema Rompers in het roze, grijs en wit.

Ik let op de bovenkleding en kies aan de hand daarvan de kleur romper. De rompers met print die we hebben, hebben we gekregen.

Ik vind rompers sowieso duur.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Wennes do 20 jun 2013 - 21:03

Ik heb een paar duurdere want D zweet enorm en met de warme dagen die we net gehad hebben heeft hij alleen een romper of domper met korte broek.aan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  slaatje do 20 jun 2013 - 21:09

Ik heb er wel wat liggen met leuke print, maar die hebben we eigenlijk bijna allemaal gekregen. Als het koud is doe ik hem vaak een romper met lange mouw aan en daar een t shirt overheen, dus die heb ik wel in kleurtjes. Ook heb ik een paar dure overslag romper zonder mouw van de hema. Deze zijn gewoon heerlijk om aan te trekken. Vandaag is het hier in huis nog 25 graden, hij heeft nu een romper met lange mouw aan en daar doe ik alleen een broekje overheen, anders is het te warm. Vind het ook niet echt een leuk gezicht, maar we blijven toch lekker binnen vandaag..
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  SarahKey do 20 jun 2013 - 21:13

Happydobby schreef:Wij hebben altijd wit en kleur gehad, ik let wel op de bovenkleding. IS die licht dan een witte romper.
zo doe ik het ook. Ik heb ook gekleurde rompers voor S. Heeft hij een rood shirtje aan dan ook een rode romper. Ik vind alleen witte rompers saai.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Sun88 do 20 jun 2013 - 21:18

SarahKey schreef:
Happydobby schreef:Wij hebben altijd wit en kleur gehad, ik let wel op de bovenkleding. IS die licht dan een witte romper.
zo doe ik het ook. Ik heb ook gekleurde rompers voor S. Heeft hij een rood shirtje aan dan ook een rode romper. Ik vind alleen witte rompers saai.

Zo doe ik het ook, shirtjes kruipen nog weleens op en ik vind het dan mooier als het dezelfde kleur is. Ik geen nu alleen maar van de hema, die vind ik toch het aller fijnst. Overgings bewaar ik de rompers wel, mocht de volgende eventueel een meisje zijn, krijgt ze ook blauwe aan, ziet toch niemand Wink
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Supertalentje do 20 jun 2013 - 22:13

Mijn zoon draagt veel bloesjes en polo's die ik dan niet tot bovenaan dichtknoop, dus dan match ik de kleur romper met de bovenkleding omdat ie er toch bovenuit piept. En ik heb rompers van h&m en bambam met zo'n kraagje, kon ik er makkelijk een trui/longsleeve of snel een vest overaan trekken en zag ie er toch nog leuk uit (wat ik leuk vind dan, haha).

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Pink! do 20 jun 2013 - 22:16

Ik heb leuke met print en gewone. Ze loopt vaak in een romper dus dan is het ook wel leuk als er een print op zit.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Puggle do 20 jun 2013 - 22:18

Ik heb alleen maar witte stretch rompers van de Hema. En dan alle varianten. Ik vind alleen wit mooi, ze draagt ook alleen maar witte sokjes. Vind ik het mooist met de rompers Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Caroow do 20 jun 2013 - 23:28

Ik heb veel met leuke print. Mijn eigen sokken kies ik ook uit op print en die ziet ook niemand.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Ayla do 20 jun 2013 - 23:32

Hier heb ik beide wit en gekleurd/met print. Gewone witte kunnen onder t-shirtjes en onder truien met lange mouwen, spaghetti bandjes (en dus met print) onder een jurkje als het warm is. Het ziet er niet uit als daar dan zo'n witte romper onderuit piept Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 23:35

Ik heb er ook altijd veel met een printje gehad, met mooi weer hebben ze toch ook wel eens alleen een broekje en een romper aan? Met een printje is ook niet altijd per se duur, Yrsa had een keer een heel schattige van de Zeeman, eentje met gebakjes en theepotjes in allemaal pastelkleurtjes.

Vaak vind ik die duurdere van bijvoorbeeld de Hema ook net iets steviger qua stof. Ze liggen daar ook vaak in de uitverkoopbak, dat zijn dan de ontwerpjes van vorig jaar, maar dat boeit natuurlijk niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 23:43

Wij hebben ook alleen maar effen rompers van de Hema. Ze zitten prima, goede pasvorm en gaan lang mee. Ik vind effen het mooist, omdat dit het mooist uitkomt onder de kleren. Ik kies ook altijd een kleur die bij haar kleren past, aangezien je wel vaak een randje ziet. Ik vind gewerkte rompers leuk om te zien, maar niet praktisch, omdat het dus niet matcht met haar kleren en een druk geheel wordt. Een romper met alleen een broek erover draagt ze nooit. Staat echt te lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Ellebel do 20 jun 2013 - 23:45

Ik heb nu bijna alleen maar witte rompers van de Hema. Ik vind dat juist wel heel 'sereen' bij een pasgeboren baby. Houd niet van schreeuwigere kleurtjes bij zo'n kleintje.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 23:57

Robin_ schreef:Een romper met alleen een broek erover draagt ze nooit. Staat echt te lelijk.

Ze dragen dat ook niet naar school of als er ergens heen gaan, maar als ze bijvoorbeeld in de tuin of op de camping met water aan het knoeien zijn dan trek ik echt wel eens hun boventruitje uit.

'Te lelijk' vind ik wel heel erg overdreven, het staat hooguit niet zo heel gekleed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Tania vr 21 jun 2013 - 0:51

Ik heb er een paar met printje voor onder zo'n overgooiertje van spijkerstof. Een romper met truitje vind ik dan wat te veel dus dan krijgt ze een romper met een leuke print erop.
Verder heb ik altijd alleen stretch rompers van Hema in verschillende kleurtjes, ik kijk naar welke kleding ze aan heeft en dan zoek ik er een kleur romper bij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Snoes vr 21 jun 2013 - 4:19

Ik heb ook voornamelijk witte rompers. Een enkele romper waar wat leuks opstaat en die doe ik aan met warme dagen, wanneer hij alleen een romper aanheeft.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Printje vr 21 jun 2013 - 9:12

Ik heb allerlei gekleurde rompertjes vd Hema want ik vind witte saai. Je ziet het niet maar ik vind echte meisjesrompers veel leuker, dan maar wat meer betalen haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 11:35

De meeste rompers met plaatjes of tekst heb ik gekregen. De rompers die ik zelf heb gekocht zijn voornamelijk wit. Ik heb wel een aantal met plaatjes en/of tekst if gekleurde gekocht maar gewoon omdat ze in de aanbieding waren en die trek ik aan als het echt warm is en hij verder niets aan heeft. De gekleurde rompers trek ik trouwens ook wel aan met een t-shirtje erover heen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rompers Empty Re: rompers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum