Rompers..
+33
Happydobby
Viva
Sterrin_
Ella
Mavi
lente
Susan
Parisienne
Flower_L
Mama
koNijntje
PiP
MamaDaan
Shy
studiebol
Sanne
Caroow
Tania
Puggle
xxjojootjexx
Supertalentje
Liadan
Happinaz
Charles
Pien
Sun88
Printje
Parel
Didi
Shisha
Lejow
SDL
Paper Crown
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Rompers..
Ik heb de stretch rompers ook van de Hema. Erg fijn vind ik die! En ik heb ook de witte rompers van zeeman. Is ook met van die 'flappen' als die van de Hema. Maar dan geen stretch. Maar voor 2,- vind ik dat ze netjes blijven.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik gebruik alleen nog de stretch rompers van de hema, alle andere rompers die ik geprobeerd heb vind ik toch niet zo prettig in gebruik. Mijn kinderen hebben ook allebei een vrij lang lijfje en daar zijn die stretch rompers erg prettig voor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben bang dat ik mijn baby pijn doe bij het dicht drukken van al die drukknoopjes op overslagrompers
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook fan van de stretchrompers van de Hema, die zitten H. het mooist en blijven ook lang goed.
Ik vind het vooral handig dat ze er redelijk lang mee kan doen, omdat ze wel een eindje meerekken.
Ik vind het vooral handig dat ze er redelijk lang mee kan doen, omdat ze wel een eindje meerekken.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Caroow schreef:Ik ben bang dat ik mijn baby pijn doe bij het dicht drukken van al die drukknoopjes op overslagrompers
Haha, aaaaach!
Gewoon je hand op zijn buik, je palm onder de dicht te drukken knoopjes, dan zet je druk op je hand en niet op zijn buik. Hij is niet van suiker hoor, kan best wat hebben!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
als je zorgt dat je zowel de voor en achterkant vast hebt, tussen duim en wijsvinger zeg maar, kan er niks gebeuren!!!Caroow schreef:Ik ben bang dat ik mijn baby pijn doe bij het dicht drukken van al die drukknoopjes op overslagrompers
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Ik ben bang dat ik mijn baby pijn doe bij het dicht drukken van al die drukknoopjes op overslagrompers
Dat valt wel mee, hoor. Je moet het wel met twee handen doen, dus niet het knoopje dicht willen drukken op de buik van je baby, want de babybuik geeft geen tegendruk haha, dus dan lijkt het me vrij pijnlijk ja.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Nee joh, haha! Je houdt je vinger eronder, dus je drukt niet op je baby
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Haha nee joh, jouw baby kan wel wat hebben hoor en je drukt ook niet op je kind.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind die van de zeeman erg fijn!
Oh ff een edit, ik weet niet of zij eigenlijk overslag rompers hebben want die gebruik ik niet.
Oh ff een edit, ik weet niet of zij eigenlijk overslag rompers hebben want die gebruik ik niet.
Laatst aangepast door studiebol op zo 27 jan 2013 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook en ze kosten geen drolstudiebol schreef:Ik vind die van de zeeman erg fijn!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ik koop ook de stretchrompers van de Hema. De dompers zonder stretch van de Hema vind ik echt waardeloos, die dingen krimpen en raken heel snel uit model!
Gast- Gast
Pritt schreef:Ik koop ook de stretchrompers van de Hema. De dompers zonder stretch van de Hema vind ik echt waardeloos, die dingen krimpen en raken heel snel uit model!
Waardeloos vandaar de naam dompers
Shy- Kletskop
Ik vond de overslagrompers van de H&M erg fijn, en niet duur!
http://www.hm.com/nl/product/99838?article=99838-A
Edit: Hmm,ik geloof dat ik er vorig jaar 7,95 voor betaald heb.
http://www.hm.com/nl/product/99838?article=99838-A
Edit: Hmm,ik geloof dat ik er vorig jaar 7,95 voor betaald heb.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Supertalentje schreef:Ach kom, gaan we nu die discussie voeren? Niemand vraagt wat je vindt van rompers van 10 euro of hoe vaak je die zelf koopt.
Grappig dat de vraag aan sich weer niet beantwoord wordt, waar koop je dan die rompers voor 2 euro Jojo? Graag wit en overslag
Wil er geen discussie over voeren hoor.. Haha. Was even verbaast dat het überhaupt bestaat.
Ik koop ze bij Hans textiel of Henk ten hoor. Maar wat ik begreep zijn dat best regionale winkels.
Zit ook lekker stretch in.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Shy schreef:Pritt schreef:Ik koop ook de stretchrompers van de Hema. De dompers zonder stretch van de Hema vind ik echt waardeloos, die dingen krimpen en raken heel snel uit model!
Waardeloos vandaar de naam dompers
Hahaha! Precies!
Gast- Gast
In ben wel blij om te horen dat nog niemand z'n baby kapot heeft gemaakt met die rompers Ik denk toch dat ik eerst nog even ga oefenen op Pingu
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Doe maar jaCaroow schreef:In ben wel blij om te horen dat nog niemand z'n baby kapot heeft gemaakt met die rompers Ik denk toch dat ik eerst nog even ga oefenen op Pingu
En dan is het toch ook fijn dat je een kraamhulp krijgt die je van die dingen leert
Shy- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Supertalentje schreef:Ach kom, gaan we nu die discussie voeren? Niemand vraagt wat je vindt van rompers van 10 euro of hoe vaak je die zelf koopt.
Grappig dat de vraag aan sich weer niet beantwoord wordt, waar koop je dan die rompers voor 2 euro Jojo? Graag wit en overslag
Wil er geen discussie over voeren hoor.. Haha. Was even verbaast dat het überhaupt bestaat.
Ik koop ze bij Hans textiel of Henk ten hoor. Maar wat ik begreep zijn dat best regionale winkels.
Zit ook lekker stretch in.
Ik zat vanmorgen op kleertjes.com de nieuwe collectie te bekijken en zag een romper van Paul Frank a 30/40,-
Ik gebruik het liefst ook de stretch rompers van de Hema.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip, 40 euro voor een romper Die is vast van goud hahaha.
Ik heb naast die vd Hema wat ik al vertelde ook fijne rompers van Noppies, maar die zijn niet wit.
Ik heb naast die vd Hema wat ik al vertelde ook fijne rompers van Noppies, maar die zijn niet wit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ik heb ook veel rompers van de hema gehad voor t.
maar ben nu helemaal fan van de h&m rompers! 3 voor €10,
zit net wat meer ruimte rondom de luier.
ze hebben nu alleen de longsleeves..
oh ja, en ze moeten wel over het hoofdje..
maar ben nu helemaal fan van de h&m rompers! 3 voor €10,
zit net wat meer ruimte rondom de luier.
ze hebben nu alleen de longsleeves..
oh ja, en ze moeten wel over het hoofdje..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
wij vonden die overslag rompers van de hema ook heel fijn voor in het begin. Nu gebruik ik ze altijd van de zeeman, hou ook niet van een blote nek, en ik vind dat deze goed bij zn hals aansluiten.
Prenatal rompers vond ik ook erg fijn!
Prenatal rompers vond ik ook erg fijn!
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
Die van de zeeman vind ik 10x niks, zijn helemaal scheef!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Zeeman vind ik ook niet fijn, paar keer wassen en je hebt een scheefgetrokken lap stof. Heb er zelfs 1 in maat 98/104 die veel te klein is, terwijl eenzelfde romper in die maat nog goed past.
Hema vind ik wel fijn, alleen de stof bij de knoopjes raakt zo snel los.
Ik vind de stretch van de Ter Stal ook fijn, en soms is er een actie waardoor ze stuk goedkoper zijn dan die van de Hema.
Hema vind ik wel fijn, alleen de stof bij de knoopjes raakt zo snel los.
Ik vind de stretch van de Ter Stal ook fijn, en soms is er een actie waardoor ze stuk goedkoper zijn dan die van de Hema.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bedankt allemaal! Ik haal morgen paar van de Hema. Als die goed zijn kan ik
voortaan die kopen en zo niet altijd nog petit bateau kopen.
Het mag dan wel onder zijn kleertjes zitten ik wil wel als ik 't rompertje aanraak lekker zacht voelt en dus ook op zijn huid. Sommige rompers die ik heb gekregen is net schuurpapier!
voortaan die kopen en zo niet altijd nog petit bateau kopen.
Het mag dan wel onder zijn kleertjes zitten ik wil wel als ik 't rompertje aanraak lekker zacht voelt en dus ook op zijn huid. Sommige rompers die ik heb gekregen is net schuurpapier!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: