Hoe bedenken jullie een vakantiebestemming?
+7
Zora
_Lacey_
nina
Sam
mzcharlotte
Rebecca
Elliot
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe bedenken jullie een vakantiebestemming?
Wij moeten ook snel gaan bekijken Exo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Inderdaad Maar kan ook nog prima in april of mei ofzo hoor Dan hebben ze vaak juist wel een aantal leuke aanbiedingen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wat jij wil..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh bah, haha! Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Ik ben nog wel zo'n zeikerd/verwend nest dat ik een bed wil. En een douche, en een toilet.Lennox schreef:Je gaat roadtrippen dus in het allerergste geval slaap je een nacht in de auto, en ook daar kun je heerlijk slapen
Ik ben lastig!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
En als je nu eens uit je comfortzone stapt en het gewoon eens ervaart...Elliot schreef:Nja, op zich is dat wel een optie. We zijn gewoon samen en hoeven met niemand rekening te houden natuurlijk. Maar ik ben echt een muts met spontane dingen. Ik wil precies van tevoren weten waar we heen gaan, hoe lang we daar blijven en hoe we er komen. Mijn vriend wil nu wel graag een roadtrip maken naar Frankrijk, en dan langs Parijs, Normandië en zo door naar het zuiden vanwege het mooie weer en de surfmogelijkheden. Prima, maar dan wil ik wel vooraf een exacte planning maken.nina schreef:Je kunt ook gewoon op de bonnefooi of is dat geen optie?
Je zou ook met de trein door Frankrijk kunnen, das ook handiger in Parijs want daar moet je niet met een auto zijn (ik zou het in ieder geval niet doen).
Of je boekt een paar nachten en laat de andere open.. Doe je een combinatie om mee te beginnen..
En in de auto slapen is natuurlijk heel vervelend, maar dat zal natuurlijk sporadisch zijn hè. Ik heb het nooit hoeven doen..
En wat jij noemt over wat je vriend wil in Frankrijk, dat lijkt mij fantastisch.. Een stedentrip, cultuurtripje (normadië) en strand&zee (zuid-frankrijk) in 1!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak ook een planning voor mijn vakantie. Ik wil ook graag weten waar ik overnacht vooral als ik in het hoogseizoen reis ik echt 2 aparte bedde wil hebben als ik met iemand samen reis (geen partner uiteraard). Ik heb geen zin om daar elke keer nog op zoek te gaan, ik wil niet in hostels maar liever wel goedkoop dus dan speur ik dan van te voren wel uit en leg ik dat vast. Dit keer wil ik allerlei evenementen bezoeken dus dan zit ik ook echt gebonden aan vaste datums. Ik ga dit jaar dus een echte planning maken met 3 dagen daar en 2 dagen daar en dan een route uitstippelen hoe ik alles kan combineren. Tijdens de vakantie ben ik op zich wel flexibel dus als ik dan geen zin meer heb om nog iets te doen dan pak ik gewoon een terrasje. Maar wil gewoon ook heel veel doen en als je alles tijdens je reis nog moet bedenken denk ik dat ik de helft maar zie en doe dan wat ik nu wil.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hoe oriënteren jullie je op vakantiebestemmingen?
Wij zijn eigenlijk het hele jaar wel bezig met praten over plaatsen/landen waar we ooit nog eens naar toe willen, zeker als we van vrienden, familie, collega's horen dat een bepaalde plaats/land mooi is. Verder gaat het zo'n beetje als bij Exogenesis. Ik zoek vanalles uit en pluis heel internet uit. Ik laat aan mijn vriend zien wat ik gevonden heb, die geeft (meestal) toestemming en de zoektocht gaat verder. Ik zoek naar goedkope tickets met goede vliegtijden, liefst vanaf Eindhoven airport. Ik zoek betaalbare hotels, bekijk de ligging van hotels, zoek uit in welke plaats je het beste kan zitten, etc.
Aan welke eisen moet een bestemming voldoen?
Het moet er veilig en redelijk Westers zijn. Verder moet het lekker weer zijn, het liefst 25-30 graden, zodat we lekker van de zon kunnen genieten. Er moet een strand in de buurt zijn. Het hotel moet positieve recensies krijgen online, schoon zijn en een zwembad hebben. De bestemming moet gezellig en mooi zijn. Er moet wat te doen zijn, maar het hoeft geen Salou te zijn. We vinden het wel leuk als er veel leuke eettentjes zijn en terrassen/kroegen om 's avonds wat te drinken.
Hoe maak je een keuze die voor allebei leuk is?
Wij houden van dezelfde soort vakanties, al wil mijn vriend net wat vaker op het strand blijven en wil ik graag wat meer doen. Hier proberen we een goede balans in te vinden. Afgelopen jaar in Andalusie waren we vaak twee dagen op het strand en dan weer twee dagen met een huurauto onderweg. We zijn ook wel eens 's ochtends naar een dorpje gegaan en 's middags naar het strand/zwembad of andersom.
Wij zijn eigenlijk het hele jaar wel bezig met praten over plaatsen/landen waar we ooit nog eens naar toe willen, zeker als we van vrienden, familie, collega's horen dat een bepaalde plaats/land mooi is. Verder gaat het zo'n beetje als bij Exogenesis. Ik zoek vanalles uit en pluis heel internet uit. Ik laat aan mijn vriend zien wat ik gevonden heb, die geeft (meestal) toestemming en de zoektocht gaat verder. Ik zoek naar goedkope tickets met goede vliegtijden, liefst vanaf Eindhoven airport. Ik zoek betaalbare hotels, bekijk de ligging van hotels, zoek uit in welke plaats je het beste kan zitten, etc.
Aan welke eisen moet een bestemming voldoen?
Het moet er veilig en redelijk Westers zijn. Verder moet het lekker weer zijn, het liefst 25-30 graden, zodat we lekker van de zon kunnen genieten. Er moet een strand in de buurt zijn. Het hotel moet positieve recensies krijgen online, schoon zijn en een zwembad hebben. De bestemming moet gezellig en mooi zijn. Er moet wat te doen zijn, maar het hoeft geen Salou te zijn. We vinden het wel leuk als er veel leuke eettentjes zijn en terrassen/kroegen om 's avonds wat te drinken.
Hoe maak je een keuze die voor allebei leuk is?
Wij houden van dezelfde soort vakanties, al wil mijn vriend net wat vaker op het strand blijven en wil ik graag wat meer doen. Hier proberen we een goede balans in te vinden. Afgelopen jaar in Andalusie waren we vaak twee dagen op het strand en dan weer twee dagen met een huurauto onderweg. We zijn ook wel eens 's ochtends naar een dorpje gegaan en 's middags naar het strand/zwembad of andersom.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Macedonie als vakantiebestemming?
» Help mij te bedenken wat op een kaart moet
» Ik zoek een leuke vakantiebestemming!
» Zoek je vakantiebestemming op Zoover
» Vakantiebestemming keuze voorpret...
» Help mij te bedenken wat op een kaart moet