Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij te bedenken wat op een kaart moet

4 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij te bedenken wat op een kaart moet Empty Help mij te bedenken wat op een kaart moet

Bericht  Sarah1985 ma 6 mei 2013 - 6:41

Ik heb een paar maanden groepstherapie gehad en nu hebben we voor de laatste week als opdracht voor elkaar iets te maken op half a4tje.

Alleen heb totaal geen inspiratie

Iemand enig idee wat er op kan. Plaatje gedicht tekst ofzo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij te bedenken wat op een kaart moet Empty Re: Help mij te bedenken wat op een kaart moet

Bericht  Toet ma 6 mei 2013 - 6:42

Dit is onderdeel van je therapie.. Lijkt me niet heel handig iets door iemand van hier te laten bedenken. Ik zou gewoon een stukje schrijven wat echt vanuit jou komt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Help mij te bedenken wat op een kaart moet Empty Re: Help mij te bedenken wat op een kaart moet

Bericht  Sarah1985 ma 6 mei 2013 - 6:47

Maar daar vul ik het papier nooit mee. Of kan ik het ook opvullen met plaatjes? En wat voor dan. Vind het z'n lastige opdracht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Silver ma 6 mei 2013 - 6:48

Ik heb deze opdracht ook gehad, moet je specifiek voor 1 persoon wat schrijven? Of over alle groepsleden?
Schrijf iets wat je opgemerkt hebt bij die persoon(en), als diegene een groei gemaakt heeft op het gebied waar de therapie voor was benoem dit dan.
Ik denk toch echt dat je je inspiratie uit je groepsleden moet halen. Succes!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet ma 6 mei 2013 - 6:50

Sarah1985 schreef:Maar daar vul ik het papier nooit mee. Of kan ik het ook opvullen met plaatjes? En wat voor dan. Vind het z'n lastige opdracht

Moet het hele vel vol dan? Je kunt toch ook groot schrijven? Als jij het leuk vindt om er plaatjes bij te doen, omdat dat om wat voor reden dan ook bij jou past, moet je dat gewoon doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sarah1985 ma 6 mei 2013 - 6:52

ik moet voor alle mensen wat schrijven en voor de leiding.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Bericht  Angela_1986 ma 6 mei 2013 - 7:48

Ik ben het wel met Toet eens, dat dit iets is wat uit jezelf moet komen aangezien het een opdracht voor je therapie is. En sowieso is het voor ons lastig om advies te geven want we weten én niet waarvoor je in therapie bent geweest, wat voor groep het is én hoe de anderen uit de groep zijn én wat de precieze opdracht is.

Ik kan je wel vertellen wat ik ooit eens heb gedaan voor mensen waarmee ik therapie heb gevolgd; ik had een gelukspoppetjes voor hen en die aan een kaartje gehangen met een persoonlijke wens. Op de dag dat ik die wilde geven kregen we als opdracht om voor iedereen, ook de begeleiders, wat op papier te zetten. Dat was dus een beetje dubbelop Wink Iedereen schreef wat vanuit zichzelf waardoor ik nu dus allemaal verschillende papiertjes heb waar wat persoonlijks voor mij op staat.

Hebben ze de opdracht niet toegelicht? En zo niet, dan heeft dat waarschijnlijk ook een reden. Ik zou dicht bij jezelf blijven!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 7:51

Schrijf iets op wat je van deze mensen geleerd hebt, waar je ze voor wilt bedanken en/of wat je ze wenst.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: