*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Nillis wat fijn!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Whoop whoop! Wat leuk nillis!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat super, Nillis!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Zag dat er naar me werd gevraagd..
Inmiddels ben ik alweer 14w2d dus ik hoor al niet meer in dit topic thuis. Zal eens op zoek naar het andere topic. Alles gaat vooralsnog goed. Wordt goed in de gaten gehouden en met mijn 2 andere meiden is het lastig om even te gaan liggen. Ik ben gesloopt en daarom werk ik nu nog 12 uur ipv 24 uur. Ik vind het nog wel lekker om nog iets te doen. Ik groei enorm hard en alles kost me enorm veel energie. Het is trouwens geen eeneiige drieling. Volgende week zullen ze gaan kijken naar de geslachten. Onze ouders moesten trouwens ook even flink slikken maar iedereen is nu op de hoogte en we krijgen ook veel hulp aangeboden.
Iedereen een fijne zwangerschap!!
Inmiddels ben ik alweer 14w2d dus ik hoor al niet meer in dit topic thuis. Zal eens op zoek naar het andere topic. Alles gaat vooralsnog goed. Wordt goed in de gaten gehouden en met mijn 2 andere meiden is het lastig om even te gaan liggen. Ik ben gesloopt en daarom werk ik nu nog 12 uur ipv 24 uur. Ik vind het nog wel lekker om nog iets te doen. Ik groei enorm hard en alles kost me enorm veel energie. Het is trouwens geen eeneiige drieling. Volgende week zullen ze gaan kijken naar de geslachten. Onze ouders moesten trouwens ook even flink slikken maar iedereen is nu op de hoogte en we krijgen ook veel hulp aangeboden.
Iedereen een fijne zwangerschap!!
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
wat een goed nieuws nillis
bloempjuh wat fijn dat je hulp aangeboden krijgt dat is wel zo fijn. is ook niet zo gek dat je snel moe bent je lichaam moet hard werken
bloempjuh wat fijn dat je hulp aangeboden krijgt dat is wel zo fijn. is ook niet zo gek dat je snel moe bent je lichaam moet hard werken
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Wij hebben vanmorgen de eerste echo gehad en alles was goed! Hartje horen kloppen. Ben 28 augustus uitgerekend.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wat super fijn Annemie. Dan ben je wat vooruit gezet of niet?!
Wij mogen vandaag om half6, ben op van de spanningen, echt dit is niet gezond hoor!!! Ben zo bang dat het foute boel is, tijdens de zwangerschap van e ben ik daar nooit mee bezig geweest, dat voelde gewoon goed. Nu totaal geen aanwijzingen dat het mis kan zijn maar ik maak mezelf gewoon gek!!
Wij mogen vandaag om half6, ben op van de spanningen, echt dit is niet gezond hoor!!! Ben zo bang dat het foute boel is, tijdens de zwangerschap van e ben ik daar nooit mee bezig geweest, dat voelde gewoon goed. Nu totaal geen aanwijzingen dat het mis kan zijn maar ik maak mezelf gewoon gek!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Moet mijn ticker nog aanpassen, ben 3 dagen terug gezet, ben nu 11 weken en 1 dag. Ik herken het helemaal Pien, heb vanacht bijna geen oog dicht gedaan en was vanmorgen op van de zenuwen, ook de angst dat het niet goed zijn. Bij jou zit het ook vast wel goed! Veel succes en plezier zostraks!
Annemie- Ratel
Oh joh, ik dacht dat wij gelijk liepen!! Vandaar mijn vraag of je vooruit gezet was! Dan liep ik dus met iemand anders gelijk.
Ik moet ook gewoon vertrouwen hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan....
Ik moet ook gewoon vertrouwen hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan....
Pien- Ratel
@ Annemie, wat fijn en nu lekker gaan genieten.
@ Pien veel succes straks en ik herken je spanning heel erg. Succes
@ Pien veel succes straks en ik herken je spanning heel erg. Succes
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@Novalee & Nillis & Annemie, wat fijn dat jullie echo's goed waren! Wat een echo's deze week
@ Pien: succes en veel plezier straks!
@ Pien: succes en veel plezier straks!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Annemie, gefeliciteerd met de goede echo!
Pien, veel plezier straks! Wij gaan deze keer weer gelijk op, ik ben nu 10+3
Pien, veel plezier straks! Wij gaan deze keer weer gelijk op, ik ben nu 10+3
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Ja!!!! Een goede echo.... 2sept is de uitgerekende datum!!!
Pien- Ratel
Wat fijn Pien! Nu lekker genieten!
Annemie- Ratel
Even showen!
Laatst aangepast door Pien op do 7 feb 2013 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Pien- Ratel
Ook ik kom even showen We hebben gisteren onze 1e afspraak gehad bij de vk
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zie nu dat ik twee keer dezelfde had geplaatst dus heb even ge edit!!
Pien- Ratel
Mooie echo's. Ik heb helaas geen zij aanzicht echo's, alleen voor aanzicht, ziet er heel gek uit.
Annemie- Ratel
Wij hebben ook een filmpje!! Echt geweldig om te zien..... De VK vroeg of we een camera op onze telefoon hadden, dus mijn man direct zijn telefoon erbij gepakt en gefilmd! Je ziet de kleine echt zichzelf afzetten tegen mijn baarmoeder en heen en weer bupsen!
Pien- Ratel
Ja, wij hadden onze camera ook meegenomen, hadden we bij onze zoon ook gedaan. Leuk is dat he?
Annemie- Ratel
@ Pien wat super dat jullie ook een goede echo hadden. Wat is er in die korte tijd dan al veel verandering op de echo foto te zien. Bij ons zie je klein beginnend mensje en bij 10 weken is het al zo goed gevormd.
@ Suus, wanneer mag jij weer?
@ all, hier een goede slaapdienst gehad, maar wat voel ik me nu weer slecht. Erg moe en misselijk en heb een zere buik. Verlies ook wat licht bruin slijm, dat had Ik bij T ook heel erg, dus op zich voelt dat niet heel erg verkeerd. Heb T nu maar voor de tv want die is ook moe van hele week kdv en alleen maar aan het huilen en dat kan ik er vandaag net even niet bij hebben. Wilde vanmiddag het bed van t nog even schilderen, maar denk niet dat ik daar de puf voor heb.
@ Suus, wanneer mag jij weer?
@ all, hier een goede slaapdienst gehad, maar wat voel ik me nu weer slecht. Erg moe en misselijk en heb een zere buik. Verlies ook wat licht bruin slijm, dat had Ik bij T ook heel erg, dus op zich voelt dat niet heel erg verkeerd. Heb T nu maar voor de tv want die is ook moe van hele week kdv en alleen maar aan het huilen en dat kan ik er vandaag net even niet bij hebben. Wilde vanmiddag het bed van t nog even schilderen, maar denk niet dat ik daar de puf voor heb.
nillis- Kletskop
Leuk om te zien, Pien en Mida! Een heel verschil met mijn foto, wat maakt 3 weken dan veel verschil (Oh, wat Nillis zegt, dus )
@Nillis: Ik heb 25 februari de volgende echo en dan 3 dagen later de intake bij de verloskundigepraktijk (het lukte niet om het op een dag te plannen). En jij?
@All: Ik ben blij dat de werkweek er weer op zit. Ik merk dat ik het momenteel erg vermoeiend vind, lig na het eten echt half te slapen op de bank Maar buiten dat en pijnlijke borsten heb ik nergens last van, dus ik mag niet klagen
@Nillis: Ik heb 25 februari de volgende echo en dan 3 dagen later de intake bij de verloskundigepraktijk (het lukte niet om het op een dag te plannen). En jij?
@All: Ik ben blij dat de werkweek er weer op zit. Ik merk dat ik het momenteel erg vermoeiend vind, lig na het eten echt half te slapen op de bank Maar buiten dat en pijnlijke borsten heb ik nergens last van, dus ik mag niet klagen
Suus- Lady Post-a-lot
@ Suus, ik heb 28 febr. intake en echo. Bij mij vallen de diensten mij ook zwaar. ben zo moe, dat ik ken ik niet van de zwangerschap van T en bij de mk. Heb daardoor een kort lontje wat niet echt handig is op het werk.
nillis- Kletskop
Dat is op dezelfde dag als ik de intake heb
Wel vervelend dat de moeheid je werk beïnvloedt, daar heb ik gelukkig nog geen last van. Maar ik heb thuis dan ook niet al een kind rondlopen, thuis heb ik gewoon rust, dat scheelt misschien wel.
Mijn moeder vertelde me al dat zij bij al haar zwangerschappen na de 12 weken ineens weer vol energie zat, daar hoop ik nu ook maar op
Wel vervelend dat de moeheid je werk beïnvloedt, daar heb ik gelukkig nog geen last van. Maar ik heb thuis dan ook niet al een kind rondlopen, thuis heb ik gewoon rust, dat scheelt misschien wel.
Mijn moeder vertelde me al dat zij bij al haar zwangerschappen na de 12 weken ineens weer vol energie zat, daar hoop ik nu ook maar op
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb even een vraagje, weet niet of jullie het echt weten, maar kan het proberen toch.
Voor 26-2 heb ik de nekplooimeting staan. En ik heb van de week een formulier meegekregen om bloed te prikken voor de combinatietest. Nu weet ik alleen niet meer of ik ervoor bloed moest prikken of op de dag zelf. Ik zou op 26-2 geloof ik direct de uitslag krijgen, dus lijkt me niet dat ik die dag pas hoef bloed te prikken maar dat ik dat van te voren al moet doen toch? Hoe zit dat bij jullie?
En ik maakte me dit weekend echt wel zorgen. Had zaterdag ineens licht bloedverlies. Verder geen krampen, maar zo begon mijn vorige miskraam ook. Nu gelukkig al twee dagen helemaal niks meer terwijl het bij de vorige keer steeds meer werd. K had ervoor wel seks gehad. Dus hoop dat het daarmee te maken heeft. Maar voel me verder wel echt kiplekker! Geen misselijkheid, geen zere borsten, geen moeheid. Eigenlijk heb ik helemaal nergens meer last van nu. Raar. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant zou ik me zo graag gewoon echt op en top zwanger willen voelen zodat ik zeker weet dat het nog goed zit. Stom he
Voor 26-2 heb ik de nekplooimeting staan. En ik heb van de week een formulier meegekregen om bloed te prikken voor de combinatietest. Nu weet ik alleen niet meer of ik ervoor bloed moest prikken of op de dag zelf. Ik zou op 26-2 geloof ik direct de uitslag krijgen, dus lijkt me niet dat ik die dag pas hoef bloed te prikken maar dat ik dat van te voren al moet doen toch? Hoe zit dat bij jullie?
En ik maakte me dit weekend echt wel zorgen. Had zaterdag ineens licht bloedverlies. Verder geen krampen, maar zo begon mijn vorige miskraam ook. Nu gelukkig al twee dagen helemaal niks meer terwijl het bij de vorige keer steeds meer werd. K had ervoor wel seks gehad. Dus hoop dat het daarmee te maken heeft. Maar voel me verder wel echt kiplekker! Geen misselijkheid, geen zere borsten, geen moeheid. Eigenlijk heb ik helemaal nergens meer last van nu. Raar. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant zou ik me zo graag gewoon echt op en top zwanger willen voelen zodat ik zeker weet dat het nog goed zit. Stom he
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken