Hoe vaak nieuwe lenzen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vaak nieuwe lenzen?
En dan bedoel ik niet elke maand (bij maandlenzen). Maar ik heb elke zoveel jaar andere lenzen nodig, omdat mijn ogen ineens niet meer blij zijn met de lenzen die ik jaren zonder problemen droeg. Nu merk ik ook weer dat ik mijn lenzen steeds vaker voel zitten. Ze worden niet zo zeer droog, maar ik voel ze een beetje. Hebben jullie dat ook elke paar jaar? Ik krijg dan steeds een aantal verschillende proeflenzen en steeds zijn het de duurste die ik dan moet hebben. Nu betaal ik 175 euro per half jaar, ik vind dat best veel eigenlijk.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Hoe vaak nieuwe lenzen?
En vloeistoffen dan, heb je daar ook naar gekeken? Bij mij lag het daar aan.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Heb je wel eens de bolling van je oog laten meten? Ik had namelijk bij Hans Anders lenzen die bedoeld waren voor wat "bollere" oogbollen, terwijl ik een wat vlakkere oogbol heb. Gevolg was dat er steeds lucht onder zat. Ik zit nu alweer jaren bij Pearle waar ik gewoon lenzen heb voor wat vlakkere ogen. Ook sindsdien (6 jaar geleden) geen ander soort lenzen nodig gehad. Ik betaal 54 euro per halfjaar.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bestel ze sinds kort online en dat scheelt al zoveel geld. Een meting kun je laten doen bij de Opticien, daar betaal je dan gewoon geld voor (bij die van mij €10,-) en dan bestel ik de lenzen online. Ik lees dat wat reviews en hoop dat ze lekker zitten.
Heb nu weer eens andere geprobeerd van Pro Sphere maar het is wel flink wennen (ik was trouwens nog wel blij met mijn oude lenzen, maar die waren een stuk duurder). Je moet even goed op het pakje kijken naar de diameter en nog iets anders meestal ligt dat rond de 14 en de 8.4 o.i.d.
Ik heb nu voor een half jaar lenzen, had nog een 5 euro bon omdat ik voor de eerste keer bestelde en moest 34 euro betalen voor dus in totaal 12 lenzen (6 per pakje). Mijn eigen lenzen (merk wat ik eerder had) kost online iets van €60,- en bij mijn opticien betaal ik er €130 voor!!
Het enige wat ik bij de opticien krijg is 2 flessen reiniger die krijg je niet online. (kun je wel gewoon zelf bij bestellen). Ik bestel nu dus bij lenson.nl
Heb nu weer eens andere geprobeerd van Pro Sphere maar het is wel flink wennen (ik was trouwens nog wel blij met mijn oude lenzen, maar die waren een stuk duurder). Je moet even goed op het pakje kijken naar de diameter en nog iets anders meestal ligt dat rond de 14 en de 8.4 o.i.d.
Ik heb nu voor een half jaar lenzen, had nog een 5 euro bon omdat ik voor de eerste keer bestelde en moest 34 euro betalen voor dus in totaal 12 lenzen (6 per pakje). Mijn eigen lenzen (merk wat ik eerder had) kost online iets van €60,- en bij mijn opticien betaal ik er €130 voor!!
Het enige wat ik bij de opticien krijg is 2 flessen reiniger die krijg je niet online. (kun je wel gewoon zelf bij bestellen). Ik bestel nu dus bij lenson.nl
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Blond schreef:Heb je wel eens de bolling van je oog laten meten? Ik had namelijk bij Hans Anders lenzen die bedoeld waren voor wat "bollere" oogbollen, terwijl ik een wat vlakkere oogbol heb. Gevolg was dat er steeds lucht onder zat. Ik zit nu alweer jaren bij Pearle waar ik gewoon lenzen heb voor wat vlakkere ogen. Ook sindsdien (6 jaar geleden) geen ander soort lenzen nodig gehad. Ik betaal 54 euro per halfjaar.
Ohh dat is niet duur! Ik ga ook weer eens langs de Pearle
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga trouwens ook naar Pearle, ik betaal 20 euro per maand incl vloeistof etc, en heb net zo lang gehannist met soorten lenzen en vloeistoffen tot het goed was. Ik hoefde daarvoor niet extra te betalen.
Ik zou echt niet zo lenzen op internet durven bestellen Punk'd, straks verpest je je ogen. Ik vind de nametingen en controles van hoe ze zitten en hoe mijn ogen erop reageren ook erg belangrijk en dat kun je online niet.
Ik zou echt niet zo lenzen op internet durven bestellen Punk'd, straks verpest je je ogen. Ik vind de nametingen en controles van hoe ze zitten en hoe mijn ogen erop reageren ook erg belangrijk en dat kun je online niet.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Hier zit geen Pearle in de buurt
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: