Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lenzen van Pearle

3 plaatsers

Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Lenzen van Pearle

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 6:21

Ik draag sinds 16 jaar contactlenzen en heb al een paar keer van opticien gewisseld (voornamelijk vanwege verhuizingen). De laatste tijd heb ik siliconen hydrogel lenzen en die bevallen prima. Nou is hier onlangs een Pearle gekomen, en ik vroeg me af of de lenzen daar ook goed zijn en of het misschien in prijs scheelt. Ik betaal nu zo'n 150 euro per half jaar inclusief vloeistof (6 paar maandlenzen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  VanillaRose do 15 dec 2011 - 6:34

Ik draag zelf al bijna 12 jaar lenzen van pearle, ben er 2 keer weggegaan maar dat was geen succes. Wat voor lenzen in precies draag weet ik niet, in ieder geval het nieuwste type dat lucht- en vocht doorlatend is. Ik betaal daar ook wel voor, namelijk 185 euro per half jaar incl. vloeistof. Maar dit is wel een van de duurdere lenzen want voorheen betaalde ik ook ong. 150 euro. Ik zou zeggen probeer het uit, je mag altijd testen bij pearle volgens mij een week of twee. Als je het niets vind doe je het niet.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  Blond do 15 dec 2011 - 6:44

Ik zit inmiddels al 4 jaar bij Pearle. Ben er erg tevreden over. Maar Pearle is denk ik niet veel goedkoper dan wat je nu hebt. Je kan natuurlijk altijd langsgaan om het te vragen. En je mag inderdaad altijd lenzen testen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 6:51

Hm ook best prijzig dus. Ik heb al een heel aantal lenzen geprobeerd, maar mijn ogen worden snel te droog. Dus ik moet wel echt goede lenzen hebben en ik wil daar ook best voor betalen (maar als het goedkoper kan dan is dat altijd het proberen waard). Ik heb ooit eens lenzen van Hans Anders geprobeerd, die vielen er bij het knipperen soms vanzelf uit.. geen succes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  Blond do 15 dec 2011 - 7:10

Ik heb de meest basic lenzen die er zijn, maar ik kon ook niet overweg met de lenzen van Hans Anders. Die scheurden ook snel, dat heb ik bij Pearle nog nooit gehad.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  Niekske do 15 dec 2011 - 22:12

Bobbie schreef:Hm ook best prijzig dus. Ik heb al een heel aantal lenzen geprobeerd, maar mijn ogen worden snel te droog. Dus ik moet wel echt goede lenzen hebben en ik wil daar ook best voor betalen (maar als het goedkoper kan dan is dat altijd het proberen waard). Ik heb ooit eens lenzen van Hans Anders geprobeerd, die vielen er bij het knipperen soms vanzelf uit.. geen succes.

Bij de Hans Anders hebben ze inmiddels ook hun lenzen vernieuwd (afgelopen voorjaar/zomer geloof ik) en ze hebben nu ook siliconen hydrogel lenzen. Ik zit al zo'n 12 jaar bij Hans Anders voor mijn lenzen en ben erg tevreden. Ik kreeg een proefsetje van die nieuwe lenzen thuisgestuurd om gratis te proberen en hoewel ik nooit veel problemen heb gehad met mijn lenzen, merkte ik toch echt verschil met deze. Ze hebben nu ook meer 'keuzes' in de pasvormen, want ook daarvoor moest ik een andere variant hebben. Wellicht is het toch de moeite om het nog een te proberen?

Ik weet niet precies hoeveel ik betaal voor een half jaar, ik doe mee met een soort spaarsysteem en ik betaal elke maand 8,95 en dan moet ik nog een beetje bijbetalen voor lenzen en vloeistof voor een half jaar. Ik denk dat het totaal zo'n 80 euro is voor een half jaar...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lenzen van Pearle Empty Re: Lenzen van Pearle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum