Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ver ga jij voor jouw kind?

+19
Mamsie
Annemie
Tiara
Sea of Trees
Slakje
Roodkapje
Minx
Darius
Tania
Dora
Susan
Twellie
Coco
Supertalentje
Filoria
Lejow
PapillonRose
Viva
studiebol
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Mamsie vr 25 jan 2013 - 0:59

Ik heb ook jaren paard gereden en een eigen paard gehad. Ik vind het wel jammer dat mijn jongens er niets aan vinden haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Marin vr 25 jan 2013 - 1:04

Ik zou hobbies absoluut stimuleren en ook kijken naar de interesses van het kind. Niet onverhoopt op voetbal doen als t liever wil judoën. Of als t een Picasso in de dop is, snap ik dat tekenles leuker is dan viool.
Wel zou ik willen proberen te stimuleren dat zowel sport als creatieve ontwikkeling goed is, dus twee hobbies mag wel.
Ik zat zelf altijd op ballet en tekenles, en later ook op tennis en hockey. Oh en blokfluit en pianoles. Beetje te veel van t goede dus en blonk nergens echt in uit, maar heb toch wel altijd m'n best voor alles gedaan en haalde er plezier uit.

Echt tot het extreme zou ik wel moeilijk vinden. Ik geloof iig niet dat ik een moeder zal zijn die langs t hockey of voetbal veld staat te schreeuwen en d'r kind helemaal wil indoctrineren in een bepaalde sport/hobby. Maar beetje positieve stimulans absoluut.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  liesje vr 25 jan 2013 - 1:13

ik denk dat we vrij ver zouden gaan. paardrijden zou ik heel leuk vinden als ze dat zou gaan doen. heb vroeger tot ik 18 was paard gereden en verzorgd. maar wel 1 hobby per kind
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Teddyaapje vr 25 jan 2013 - 1:22

Zover als t nodig is,maar dan wel met n paar regels: t moet voor t andere kindje ook leuk blijven, ik zal niet pushen maar moet t de keuze van t kind zelf zijn. Schoolwerk mag er niet onder leiden.

Mijn vriend en ik hebben beide op hoog niveau gesport en hiervoor veel moeten doen en laten. Ik zou t verschrikkelijk vinden als t zou zijn tegen gehouden door mn ouders.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Susan vr 25 jan 2013 - 3:42

studiebol schreef:Haha wat een anti paardrijden hier zo zeg Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 561177

Nou, inderdaad.

Ezra rijdt paard op therapeutische basis en is daar vrij goed in, hij heeft een heel goede balans. Als hij daar straks, ook buiten de therapie om, in verder wil dan ben ik alleen maar blij dat hij iets heeft wat hij graag doet en goed kan. Ik heb ook niks met paarden, om zelf op te rijden dan, maar hij is mij niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  PapillonRose vr 25 jan 2013 - 4:02

Hier nog een paardenfan hoor! Heb lang gereden, helaas nu al een aantal jaar niet meer. Mocht A. er interesse in krijgen, zou ik dat echt leuk vinden! Maar ik ga het haar niet opdringen, dus ik ben benieuwd waar ze uiteindelijk voor gaat kiezen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 7:05

Een leerling uit mijn klas sport op hoog niveau. Hij traint in het seizoen iedere dag en heeft dan 2 of 3 wedstrijden per weekend door het hele land. Zijn ouders zijn er vrij nuchter in, zijn school mag er niet onder lijden, en hij moet ook tijd vrij maken voor andere dingen. Ik vind dat zij hem erg goed begeleiden hiermee, en zo zou ik het evt. met mijn kind ook doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Punk'd vr 25 jan 2013 - 7:06

Ligt ook aan de leeftijd van het kind op dat moment.

Ik wilde elk jaar wat anders tot dat ik een jaar of 8/9 was toen wist ik eindelijk dat ik wilde dansen/toneel spelen. Dat heb ik toen een hele tijd gedaan. Daarvoor mocht ik ieder jaar wat kiezen wat ik wilde voor lichaamsbeweging/eruit zijn.

Een meisje van 6 jaar 7 dagen per week laten turnen vind ik wel echt heel erg veel. Maar als zij/hij er plezier uit haalt, wie ben ik dan om het te 'verbieden' omdat ik het niet leuk vind of er geen zin in heb. Dus wat dat betreft zou ik ze altijd steunen.

Maar mijn voorkeur gaat gewoon naar lekker 1x per week sporten. Muziek hoeft van mij niet zo nodig haha. Als ze het willen prima. Maar ik ga ze niet stimuleren ofzo.


Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ver ga jij voor jouw kind? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ver ga jij voor jouw kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum