Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, helemaal geen zin om te werken!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:14

Ik weet dat ik het 3 mnd vol moet zien te houden, maar ik heb er geen zin in en ga steeds met tegenzin erheen.
De reden is grotendeels omdat de leidinggevende totaal niet op 1 lijn zitten met elkaar waardoor er steeds onduidelijkheid was over mijn werktijden.
Vrijdag moest ik ook werken en hoorde ik van collega's dat we vandaag 30 min. eerder moeten beginnen. Ik zei tegen hun dat ik hun wel geloofde, maar dat het gezien die onduidelijkheid mbt mijn tijden het misschien niet voor mij geld.

Elke dag als de meeste dus om 19.15 beginnen word er een praatje gehouden en worden oa dit soort dingen gemeld.
Dus ik vroeg vrijdag aan een leidinggevende of het voor vandaag ook voor mij gold en dat was zo.
Heb haar gezegd dat het verwarrend is omdat er nergens een briefje hangt over dat soort dingen.
Ik bedoel hoeveel moeite kost het nou om een briefje in het kantoor (waar iedereen moet tekenen voorafgaande aan het werk elke dag) op te hangen?
Het is dat ik haar zag, maar voor hetzelfde geld zie ik haar niet en weet ik er niks vanaf.
Ook had ik niet het idee dat ze het uit zichzelf tegen me zou zeggen en dat vind ik niet netjes.

Dus straks mag ik weer en ga ik vragen hoe ik dat soort dingen te horen krijg aangezien ik niet om 19.15 begin (zondag zijn er andere tijden btw).

Bah heb er gewoon de balen van en het werkt niet fijn als er geen duidelijkheid is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:16

Maar je moet er gewoon duidelijk om vragen en uitleggen wat je wil weten en wanneer. Daar zijn zij voor en als zij niet duidelijk weten dat jij daar mee zit, kunnen ze je uiteraard ook niet helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:18

Jij bent toch zelf verantwoordelijk voor het weten van je eigen werktijden?
Toen ik nog op het KDV werkte als inval, moest ik er ook zelf achteraan bellen welke dienst ik had of op welke groep ik stond.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:21

Maar neemt dit dan gelijk het evt plezier in het werk zelf weg voor je? Ik heb ook nooit zin om te gaan werken omdat ik liever lui in mijn nest blijf liggen haha. Maakt niet uit hoe leuk de baan is :P. Maar gelukkig heb ik erg leuke collega's en is het altijd erg gezellig op kantoor dus een ramp is het ook niet smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:24

Isabella schreef:Maar je moet er gewoon duidelijk om vragen en uitleggen wat je wil weten en wanneer. Daar zijn zij voor en als zij niet duidelijk weten dat jij daar mee zit, kunnen ze je uiteraard ook niet helpen.

Nou er was een gedoe mbt mijn tijden, want persoon A had tijden gezegd die later niet klopte. Dus ik had tegen persoon B gezegd dat ik die andere dienst kies en dat was oke. Kom ik die volgende dag dus op die nieuwe tijd zegt ze ''oh heb je toch voor die tijd gekozen'' en ik dacht ''ja dat had je toch gevraagd en heb ik gister nog gezegd,luister je niet?''.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:26

Lejow schreef:Jij bent toch zelf verantwoordelijk voor het weten van je eigen werktijden?
Toen ik nog op het KDV werkte als inval, moest ik er ook zelf achteraan bellen welke dienst ik had of op welke groep ik stond.

Ja en nee qua verantwoordelijk. Omdat het onduidelijk was omdat A dus het verkeerde had doorgegeven was het een heel gedoe en moesten ze dat uitzoeken.
Om de week werk ik op zondag om 21.30 dus daar ga ik vanuit. Vrijdag hoorde ik van notabene collega's dat het vandaag 21.00 is. Dus dan kan ik er in dit gevald niks aan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 9:06

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Jij bent toch zelf verantwoordelijk voor het weten van je eigen werktijden?
Toen ik nog op het KDV werkte als inval, moest ik er ook zelf achteraan bellen welke dienst ik had of op welke groep ik stond.

Ja en nee qua verantwoordelijk. Omdat het onduidelijk was omdat A dus het verkeerde had doorgegeven was het een heel gedoe en moesten ze dat uitzoeken.
Om de week werk ik op zondag om 21.30 dus daar ga ik vanuit. Vrijdag hoorde ik van notabene collega's dat het vandaag 21.00 is. Dus dan kan ik er in dit gevald niks aan doen.

Dan zou ik er voortaan alsnog even achteraan bellen voor de zekerheid. Dan kan jou in ieder geval niets verweten worden en kom je gewoon aan op de goede tijden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Snoopy zo 13 feb 2011 - 11:19

Ik denk dat het een hoop zou schelen en je een stuk gelukkiger wordt als je leert dingen los te laten.
Elke keer als ik iets over je problemen met je werk hoor, dan gaat het weer over de onduidelijkheid van je werktijden. Ja het is vervelend dat het zo gelopen is, maar het is gebeurd. Bespreek gewoon met je leidinggevende dat je de tijden verwarrend vind en hoe het opgelost kan worden en laat het er dan bij. Denk niet steeds na over dat ene probleem uit het verleden dat is opgelost. Scheelt een hoop stress en ergernis.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, helemaal geen zin om te werken! Empty Re: Bah, helemaal geen zin om te werken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum