Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even helemaal geen motivatie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Even helemaal geen motivatie

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 4:35

Op het moment kan ik me er ontzettend slecht toe zetten om wat aan mijn studie te gaan doen.
Ik vind op het moment alles aantrekkelijker dan studeren. Ik zal wel echt wat moeten gaan doen, want ik heb bijna tentamen en ben veel te laat begonnen. Ik heb al een planning gemaakt maar als ik dan zie wat ik allemaal nog moet doen zakt de moed me weer in de schoenen....
Ik weet ook niet wat ik hiermee wil bereiken maar het lucht wel even op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Roxi3 di 28 dec 2010 - 4:45

Ik heb ook last van een gebrek aan motivatie, mijn tentamenweek is over 4 weken en ik moet ontzettend veel doen maar ik kan mezelf er niet toe zetten.
Ik doe altijd eerst al mijn verslagen en dan maak ik van alles samenvattingen, als ik weet dat ik het maakwerk af heb kan ik veel rustiger leren.
Ik leer trouwens altijd het beste onder tijdsdruk maar dat is niet echt een goed uitgangspunt.
Ik ben niet echt iemand die je advies kan geven maar veel succes met studeren.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 8:54

Meiden, ik heb precies hetzelfde!
Het is nu vakantie en er zijn zoveel leukere dingen dan school! Ik vind het echt balen want normaal ben ik wel een redelijk ijverige studente.. maar nu kan ik me er niet toe zetten. Ik heb vanavond de computer aangezet om iets aan school te doen.. nouja.. en je ziet het! Er is nog niets van gekomen. Misschien dat we elkaar iets kunnen inpraten? Ik moet rond 10 januari mijn onderzoek inleveren en ik wil toch echt een goed cijfer en ook een goed gevoel!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 8:58

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben in ieder geval niet de enige Wink
Ik heb 13 januari tentamen dus ik moet echt wat gaan doen voor die tijd. Mijn plan was ook om vanavond nog wat te gaan doen, dus ik zet zo de computer uit en dan moet ik er van mezelf echt nog even aan geloven!
Het stomme is, ik voel me nu al rot dat ik zo weinig doe. Als ik dan morgen bijv weer niks doe voel ik me nog rotter en doe ik nog minder. Hebben jullie dat ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 9:07

Ja, dat heb ik ook.. ik voel me ook niet fijn en ik baal er gigantisch van. Ik heb morgen een dag vrij ingepland om aan mijn schoolwerk te gaan.. dan mag ik vanzelf ook echt niet achter de computer om leuke dingen te doen. Hopelijk komt het er dan van.. want vrijdag is het alweer oud/nieuw en heb je weer andere verplichtingen en echt geen tijd voor je schoolwerk.. (zo naar..)

Ik hoop dat jij je vanavond nog kan concentreren op je boeken.. ik heb helemaal slaapwangen dus ik ga zo mijn bedje opzoeken en morgen er maar vroeg uit!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 6:19

@ Shopelle: hoe is je dagje studeren gegaan? Ben je nog opgeschoten? Ik heb gisteravond gelukkig nog redelijk wat gedaan dus dat is wel lekker. Straks ga ik maar weer verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Shopelle wo 29 dec 2010 - 8:25

Nou ik ben wel bezig geweest vandaag maar ben niet zo heel veel opgeschoten. Ik kom elke keer weer andere dingen tegen waarvan ik zeg: 'Goh dat kan er ook mooi bij!'.. En het kost heel veel werk om samenvattingen te maken van de gelezen literatuur. Maar ik zit weer klaar.. ik ga ook weer wat doen. Ik ben benieuwd of het vanavond beter gaat.

Lekker dat jij al wat bent opgeschoten zeg! Het enige nadeel vind ik nu wel dat ik aardig verslaafd begin te worden van het yes forum dus ben lekker snel afgeleid Laughing
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Natural wo 29 dec 2010 - 21:04

Hier nog iemand die niet vooruit te branden is.. Ik zie dat jullie alweer aardig op weg zijn. Dinsdag 4 januari heb ik een tentamen en mijn motivatie om te studeren is tot nu toe ver te zoeken. Dadelijk ga ik een flink stuk wandelen en dan moet ik er toch aan geloven. Het helpt bij mij wel om steeds maar 45 minuten te leren en dan een half uurtje wat anders te doen.
Succes allemaal!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal geen motivatie Empty Re: Even helemaal geen motivatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum