Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

+4
Minx
Lynn_
Moezie
SleepingBeauty
8 plaatsers

Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  SleepingBeauty di 8 feb 2011 - 4:02

Vandaag allemaal van die kleine rotklusjes gedaan....
kleine dingetjes bijgeschilderd, opgeruimd, afgemaakt..
En nu ben ik het helemaal zat! Net boodschappen gehaald en nu kan ik nergens zin meer in krijgen..
Lijkt of ik zoooo moe ben haha terwijl ik toch tot hafl 9 heb geslapen..
En het is nog wel zulk mooi weer!!

En jullie nog een beetje energie over??
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Moezie di 8 feb 2011 - 4:05

Helemaal niet Cry
Maar dat zal ook wel te maken hebben dat ik me niet lekker voel.. Migraine opkomt!
Ik had ook gedacht dat ik me beter zou voelen na zo een mooi weer.
Gelukkig ben ik over een uurtje klaar met werken.
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:07

SleepingBeauty schreef:Vandaag allemaal van die kleine rotklusjes gedaan....
kleine dingetjes bijgeschilderd, opgeruimd, afgemaakt..
En nu ben ik het helemaal zat! Net boodschappen gehaald en nu kan ik nergens zin meer in krijgen..
Lijkt of ik zoooo moe ben haha terwijl ik toch tot hafl 9 heb geslapen..
En het is nog wel zulk mooi weer!!

En jullie nog een beetje energie over??

Lekker kalm aan doen dus Very Happy

Ik ben de hele dag al energie loos. Heb wel gewerkt en net 10 km hard gelopen. Ging niet helemaal geweldig, maar ben blij dat ik gelopen heb. Heb nu alleen helemaal geen energie meer haha. Kom mijn stoel niet meer af nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Lynn_ di 8 feb 2011 - 4:13

Ik heb heb er ook last van! Bluuuhhhhhhhh.

Dolcis, 10 km? Wauw, goed bezig!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:03

Ik heb ook niet meer zoveel zin vandaag, maar ik kan wel tevreden zijn, want het hele huis is aan kant, dus ik hoef deze week eigenlijk niks meer daarvoor te doen en dat is een heel fijn gevoel, dus nu mág ik van mezelf ook niks doen! Alleen nog boodschappen doen. En de nieuwe vriendin was er, ik heb een nieuwe 101 woonideeën bij de bus gehad én de nieuwe allerhande, dus ik kruip lekker op de bank denk ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:58

Ik heb ook geen puf meer. Heb vier dagen ziek in bed gelegen en vandaag weer gewerkt. Ben nu wel weer ff klaar, haha. Lekker bankhangen vanavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Minx di 8 feb 2011 - 6:02

Ik heb voor vanavond het training geven ook afgezegd. Zijn op dinsdag anders met 5 trainers en op donderdag geef ik de trainingen alleen. Ben vorige week weer begonnen met school. Was vandaag een dagje vrij. En moet af en toe ff een dagje rust pakken. Blijf dus lekker vanavond thuis met een pot thee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:15

Ikm oet nog heel veel doen maar mijn dochter is weer ziek.
Werkelijk waar... 1 Dag voor haar 1e verjaardag Cry

Ik heb helemaal geen zin meer om iets te doen nu.
Ga dadelijk alleen de traktatie verder af maken en haar kroon maken en dan ga ik op de bank zitten en lekker met haar knuffelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  ExpressoB di 8 feb 2011 - 6:15

kreeg net opeens energie..

druk met de was en ben gaan strijken, wat ik heel af en toe eens doe haha
ben mijn ramen aan de binnenkant gaan doen en van mijn balkondeur, voor die van de slaapkamer vond ik het een beetje laat

nu wat te eten maken, krijg trek
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  BJA di 8 feb 2011 - 7:18

Ik ga echt helemaal niks doen. Ben echt opgebrand de laatste tijd door de aanhoudende drukte op het werk.
Morgen weer overwerken.... Cry
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Linnie1985 di 8 feb 2011 - 8:01

Tja ik kan niet anders. mijn vriend heeft een liesbreuk sinds woensdag en in de tussentijd is de breuk 2x terug geschoten. Dus ipv 2 maart wordtie aanstaande donderdag al geopereerd. Dus moet hij het rustig aan doen en ik ben druk, druk druk.

Vannochtend moesten we om 9 uur in het ziekenhuis zijn, morgen moeten we er om 10 voor of 10 over 8 zijn (als hij niet kan autorijden, moet ik rijden). En donderdag wordtie om 7 uur *gaap* s'ochtends geopereerd en moeten we er dus nog vroeger uit.

Pfff, ik ben kapot.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:15

Ik ben compleet uitgeteld.

Mijn dag begon een kwartier te laat. Ik kon gewoon simpelweg niet uit mijn bed komen. Een kwartier te laat, 08.45u, ben ik in de auto gestapt. Op 09.28u zat ik op mijn werkplek. Om 09.35u was ik opgestart. Komt er een collega aan:"ABE, je hebt volgens mij iets verkeerd gezien". Prrrrr, daar heb ik altijd zo'n hekel aan en vooral als blijkt dat ik het ook echt fout heb gezien. :P

Vervolgens heb ik het gewoon druk gehad. Druk met e-mailen, druk met bellen, druk met collega's lastig vallen, escalaties, moe zijn en vervolgens ook nog om boodschappen te doen.

En nu zit ik op de bank en daar kom ik niet anders vanaf dan wanneer ik dorst heb! Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:42

Ik heb er in de winter altijd moeite mee.
Zodra het 's avonds langer licht is ben ik geneigd om veel meer te doen in en rondom het huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 8:59

Birgit schreef:Ik heb er in de winter altijd moeite mee.
Zodra het 's avonds langer licht is ben ik geneigd om veel meer te doen in en rondom het huis.

Dat heb ik ook!
Kan ook altijd heel down worden als het om half 5 al donker is Sad Ik hou echt van de lente/zomer..heerlijk zonnetje en vooral langer licht!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

heb helemaal geen zin meer wat te doen!  en jullie? Empty Re: heb helemaal geen zin meer wat te doen! en jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum