Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?!

+12
Lady4
Miss Cupcake
SuzieQ
loura
Pseudoniem
Sophiee
Punk'd
strawberry
madam
Fortissimo
Marin
Pien
16 plaatsers

Ga naar beneden

lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?! Empty lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?!

Bericht  Pien wo 23 jan 2013 - 22:48

Ik ben absoluut geen brood eter, 's ochtends ontbijt ik met sesam crackers en op het werk eet ik donkerbruin pompoenbrood. Vandaag ben ik lekker vrij en wil ik graag wat anders als brood eten maar wel gezond.

Wie heeft er een leuk/ lekker idee?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?! Empty Re: lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?!

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 22:49

Ik eet echt bijna nooit brood voor de lunch.

Ik eet heel vaak restjes eten, maar dat moet je maar net in huis hebben. Gezien wij heel vaak veel groenten eten, wok ik vaak beetje groenten op, soort warme salade dan dus. Of gewoon rauwkostsalade als ik dat in huis heb. Soep eet ik ook heel veel. Of gewoon vier crackers met beleg. En heel soms bak ik een eitje en dan vul ik 't lekker met wat tomaatjes en bosui enzo en eet ik 't zonder brood op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?! Empty Re: lunchtopic... wat eet jij graag ipv brood?!

Bericht  Pien wo 23 jan 2013 - 23:00

Restjes hebben wij niet echt eigenlijk... Zag net een blikje ragout staan, hebben veel paprika's, komkommer, eieren, diverse soorten brood, crackers, wraps...

Verder wel veel diepvriesgroente maar daar wil ik eigenlijk niet aankomen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 23:03

Ragout is niet echt gezond. Wel lekker Wink

Je kan natuurlijk lekker eitje bakken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 23:07

Omelet, salade, rauwkost, gekookte eieren, crackers met light smeerkaas van de Lidl I love you, soep, restje avondeten van de dag daarvoor.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 23:12

Soep!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  madam wo 23 jan 2013 - 23:16

Ik maak meestal een salade met van alles wat ik in huis heb.
Als ik thuis lunch eet ik ook meestal restjes, heerlijk vind ik dat.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  strawberry do 24 jan 2013 - 1:04

Ik vind brood ook niet zo lekker dus de laatste tijd lunch ik met een tosti, hard broodje gezond, hard broodje rookvlees of gewoon met yoghurt en cruesli en wat fruit.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Punk'd vr 25 jan 2013 - 7:59

Ik at heel vaak een tartaartje en dan een gebakken eitje erop. Jummie en vullend!

Of een speltcracker of meergranen cracker met gerookte zalm en een eitje.

Op mijn werk eet iemand steeds gerookte kip. Dus gewoon een kipfilet, maar die snijd ze zelf in stukjes voor in een salade of op brood.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sophiee vr 25 jan 2013 - 8:34

Soep, crackers, een eitje of een gevulde wrap.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Pseudoniem za 26 jan 2013 - 5:01

ik eet iedere dag salades met bonen, paprika, kool, etc en veel kruiden en een goede olie
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  loura za 26 jan 2013 - 7:37

Salade, gebakken eitje en als ik linzen in huis heb van de dag ervoor eet ik dat. Tegenwoordig maak ik verse sapjes en voor s'middags maak ik meestal een groenten sap. Dat vult alleen niet goed genoeg voor de hele dag dus dan eet ik er nog een rijstenwafel bij.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuzieQ zo 27 jan 2013 - 0:31

Zijn jullie allemaal thuis tussen de middag? Ik kan op mijn werk niet gaan bakken, dan moet ik het toch hebben van mijn zelf meegebrachte crackers ofzo.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Pseudoniem zo 27 jan 2013 - 4:01

SuzieQ schreef:Zijn jullie allemaal thuis tussen de middag? Ik kan op mijn werk niet gaan bakken, dan moet ik het toch hebben van mijn zelf meegebrachte crackers ofzo.
maar je kan toch wel iets opwarmen? (magnetron) of anders 's ochtends of de avond ervoor een salade maken?
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Miss Cupcake zo 27 jan 2013 - 9:16

Ik ben echt geen brood eter! Ik eet als lunch vaak salades, allerlei soorten. Of crackers met filet american, gekookt eitje, gerookte zalm. Soepje. Gebakken ei/omelet. Behalve het gebakken ei kan ik bovenstaande meenemen naar mijn werk!

Miss Cupcake
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  loura zo 27 jan 2013 - 10:09

SuzieQ schreef:Zijn jullie allemaal thuis tussen de middag? Ik kan op mijn werk niet gaan bakken, dan moet ik het toch hebben van mijn zelf meegebrachte crackers ofzo.

Ik ga idd soms wel tussen de middag naar huis dus dan bak ik wel eens een eitje smile. Ik ga ook vaak even buiten de deur ergens eten. Dan neem ik dus soepje of een salade.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Lady4 di 29 jan 2013 - 7:20

Maar mensen die restjes eten tussen de middag, eten jullie dan 's s avonds twee keer warm? Want dan eet je in principe toch twee keer warm op een dag? Lijkt me niet zo gezond..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sorella wo 30 jan 2013 - 10:27

Ik eet vaak een rijstewafel met kaas, heerlijk. Is echt een nieuwe verslaving van me.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Coco wo 30 jan 2013 - 20:32

Lady4 schreef:Maar mensen die restjes eten tussen de middag, eten jullie dan 's s avonds twee keer warm? Want dan eet je in principe toch twee keer warm op een dag? Lijkt me niet zo gezond..

Waarom lijkt je dat niet zo gezond? Er is toch niks mis met een (gezonde) warme maaltijd? In Marokko en Frankrijk (en ik denk eigenlijk in de meeste landen) worden er meer warme dan koude maaltijden gegeten. Als je ziet hoe fit de oma's van mijn man zijn, die zijn 105 en 110 jaar oud maar die lopen nog gerust 4 trappen op naar het dakterras met 8 kilo wasgoed, weer naar beneden en nog een 8 kilo wasgoed naar boven! Dat zien we de bejaarden hier niet doen. Ik denk serieus dat een gezonde warme maaltijd gezonder is dan de meeste lunchen die hier in Nederland worden genuttigd. Toen ik in Parijs woonde en als we in Marokko zijn eten we ook 2 keer warm, ik voel mij dan ook veel fitter en zo voldaan dat ik uberhaupt niet de behoefte heb aan een koekje oid bij de thee.
Uiteraard moet je het dan niet hebben van volvette lasagne met bechamelsaus en nog een laag 48+ kaas erop.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Sazzle wo 30 jan 2013 - 22:48

Waldkorn beschuit met beleg. Is toch anders dan brood en gezond!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385

Bericht  Cow do 31 jan 2013 - 3:38

Een zak chips Embarassed
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Sorella do 31 jan 2013 - 5:38

Cow schreef:Een zak chips Embarassed

lol! Ook heel lekker!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: