Hoe smeer jij je brood?
+6
Zora
klavertje
Angela_1986
*Lookie*
minoessepoes
Ugly Betty
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe smeer jij je brood?
Het viel mij op dat ik mijn brood altijd 'netjes' smeer. Dus overal gelijk verdeeld en niet aan de korstjes.
Mijn vriend die smeert gewoon wat in het wilde weg. Dikke of dunne laag, en ook gewoon aan de korstjes.
En jij?
Mijn vriend die smeert gewoon wat in het wilde weg. Dikke of dunne laag, en ook gewoon aan de korstjes.
En jij?
Gast- Gast
Re: Hoe smeer jij je brood?
Dolcis_ schreef:Het viel mij op dat ik mijn brood altijd 'netjes' smeer. Dus overal gelijk verdeeld en niet aan de korstjes.
En jij?
Ik smeer mijn brood ook netjes. Ik zorg er voor dat het allemaal gelijkmatig verdeeld is en als er iets aan de korstjes komt, haal ik dat er weer af.
Haha, grappig, hier sta je anders nooit bij stil.
Gast- Gast
Haha wat een grappige vraag! Ik doe het ook netjes en gelijkmatig en inderdaad zorg ik ervoor dat er niks op de korstjes zit.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwak er gewoon een plak vleeswaren of kaas op en klaar ben ik, smeren komt er helemaal niet aan te pas!
Dan snijd ik het door, stop het in boterhammenzakjes en dat doe ik zo voor de hele week en dan vries ik de hele bende in, dan hoef ik 's morgens alleen een zakje uit de vriezer te pakken, ideaal!
Dan snijd ik het door, stop het in boterhammenzakjes en dat doe ik zo voor de hele week en dan vries ik de hele bende in, dan hoef ik 's morgens alleen een zakje uit de vriezer te pakken, ideaal!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Ik kwak er gewoon een plak vleeswaren of kaas op en klaar ben ik, smeren komt er helemaal niet aan te pas!
Dat is handig zeg! Blijft het dan wel lekker? Ook met choco pasta?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik smeer ook altijd netjes. Wanneer ik het thuis opeet, snijd ik het ook nog volgens een bepaalde manier in stukjes xD
Gast- Gast
Ik smeer ook altijd netjes Ik gebruik meestal boter alleen bij smeerbare dingen zoals pindakaas doe ik het niet. Ik verdeel de boter netjes, beleg erop en ik vouw 'm dubbel
Gast- Gast
Ik probeer ook netjes te smeren: de boter goed te verdelen en niets op de korstjes. Stom is dat eigenlijk he, dat het zo precies komt (tenminste dat wil ik dan zelf..)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ugly Betty schreef:minoessepoes schreef:Ik kwak er gewoon een plak vleeswaren of kaas op en klaar ben ik, smeren komt er helemaal niet aan te pas!
Vleeswaren wel, wel meteen als je het brood vers koopt beleggen en invriezen dan heb je vers brood en vleeswaren. Maar ik eet nooit chocopasta of jam of dat soort dingen dus dat heb ik nog niet geprobeerd, geen idee of dat lekker is!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Als ik m'n brood/crackers/beschuit smeer wordt er wel eens gezegd dat ik altijd nog stucadoor kan worden... Ik smeer netjes want ik vind het vies om hele klodders boter/smeerkaas/chocoladepasta/wat dan ook te eten Hagelslag en muisjes bv strooi ik ook zo gelijkmatig mogelijk en verspreidt ik nog even met 'n mes zodat het er gelijkmatig op ligt.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Als ik m'n brood/crackers/beschuit smeer wordt er wel eens gezegd dat ik altijd nog stucadoor kan worden... Ik smeer netjes want ik vind het vies om hele klodders boter/smeerkaas/chocoladepasta/wat dan ook te eten Hagelslag en muisjes bv strooi ik ook zo gelijkmatig mogelijk en verspreidt ik nog even met 'n mes zodat het er gelijkmatig op ligt.
+1
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik geef mijn brood genoeg totdat het is bedekt. Geen dikke of extra dunne laag, maar gewoon goed genoeg.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Ugly Betty schreef:minoessepoes schreef:Ik kwak er gewoon een plak vleeswaren of kaas op en klaar ben ik, smeren komt er helemaal niet aan te pas!
Vleeswaren wel, wel meteen als je het brood vers koopt beleggen en invriezen dan heb je vers brood en vleeswaren. Maar ik eet nooit chocopasta of jam of dat soort dingen dus dat heb ik nog niet geprobeerd, geen idee of dat lekker is!
God hey, dat ik dit nou nooit zelf bedacht heb elke avond sta ik weer zuchtend mijn bammetjes te smeren voor de volgende dag... ga dit maar eens proberen!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Break Of Day"]
Ik smeer ook alles op de korstjes anders vind ik de korsten niet lekker.
Dolcis_ schreef:
ik smeer mijn brood ook netjes. Ik zorg er voor dat het allemaal gelijkmatig verdeeld is en als er iets aan de korstjes komt, haal ik dat er weer af.
Haha, grappig, hier sta je anders nooit bij stil.
Ik smeer ook alles op de korstjes anders vind ik de korsten niet lekker.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik eet geen boter op mijn brood of crackers dus ik kan er gewoon kaas en vleeswaren opleggen en mijn broodje doormidden snijden
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Niet, ik vind brood het lekkerste als er niks opzit
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
@Mari: gewoon ongeroosterd brood, zonder beleg? Daar kan ik me weinig bij voorstellen
OT: ik smeer mijn brood netjes, of beleg het gewoon met vleeswaren.
OT: ik smeer mijn brood netjes, of beleg het gewoon met vleeswaren.
Gast- Gast
Bijna altijd netjes en sinds kort ook eigenlijk alleen maar met mes en vork
Gast- Gast
Ik smeer netjes en tot de korstjes.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is gezonder: zuurdesem brood of spelt brood?
» Brood van de bakker/ brood van de supermarkt
» Wat eet jij op je brood?
» Wat smeer jij in je haar?
» Wat smeer jij op je gezicht?
» Brood van de bakker/ brood van de supermarkt
» Wat eet jij op je brood?
» Wat smeer jij in je haar?
» Wat smeer jij op je gezicht?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: