Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

+18
nina
Chocolate Cookie
mzcharlotte
Nyx
Rosa
Mermaid
Sea of Trees
Bacio
Rouxxxe
Lady Starstruck
Caresses
Polly
TukTuk
_Lacey_
Fortissimo
Marin
Manderijn
rapa nui
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Chocolate Cookie vr 25 jan 2013 - 20:55

Als kind zijnde droomde ik er nooit van. Ik haatte zelfs de manier waarop mijn ouders vakantie hadden. Dat kwam omdat ze dingen gingen bezoeken waar mijn interesse totaal niet lag/ligt.

Maar misschien zat er diep van binnen een klein reismeisje, want ik speelde thuis wel altijd 'reisbureautje' en zie wat er van is gekomen, doe er nog een opleiding voor ook Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  nina vr 25 jan 2013 - 22:06

Ja! Op mijn 14de had ik al definitief besloten om na de middelbare school terug te gaan naar mijn geboorteland: Australië. Mijn moeder zei dat ik op mijn 18e mocht gaan (anders was ik bijna per direct gegaan) dus ik wist al jaren dat ik kort na mijn 18e verjaardag een half jaar terug zou gaan.

Mijn vriendje-van-toen heeft me nog proberen tegen te houden, maar dat kon echt niet, dit was al ruim 4 jaar mijn grote droom.

Door bovenstaande voelde de keuze om in Zuid-Afrika stage te lopen, heel spontaan, dat had ik minder dan een jaar van te voren besloten. Maar ik ben altijd al reislustig geweest, dus ik heb mezelf niet verbaasd. Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 1578173417
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Punk'd vr 25 jan 2013 - 22:23

Ja ik heb dat altijd al gehad. Mijn ouders reizen ook erg veel en hebben mij dat meegegeven. Ik heb voor het eerst gevlogen toen ik 4 maanden was en er ondertussen wel 40/50 vluchten ofzo opzitten. En ik hou helemaal niet van vliegen haha. Maar ik laat mijn angst mij niet tegenhouden. Dat vind ik zonde.

Maar wat dat betreft zijn mijn ouders wel een goed voorbeeld. Ze zijn nu eind 50 en maken 1x per 2 jaar een grote reis. Zo zijn ze naar Canada en Australie geweest (beide met een camper rondtrekken). En gaan ze met vrienden altijd 1x per jaar op citytrip (NYC, Sevilla, Rome, Praag, Berlijn).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Jeanette ma 28 jan 2013 - 4:58

Als kind moest ik altijd huilen als we weer naar huis gingen. Laughing

Altijd veel gereisd en heb al vanaf kleins af aan een wensenlijstje waar ik heen wil.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Mari ma 28 jan 2013 - 23:59

Als kind wilde ik al naar Australië maar ik was zo bang voor spinnen en andere beesten... Maar het bleef knagen, vorig jaar geweest en ik wil het liefst elk jaar terug.

Verder wil ik heel de wereld zien, wil ik al mijn hele leven.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Middleme di 29 jan 2013 - 0:50

Jup, en nu nog steeds...

Ok heb tot nu toe bijna alle landen in Europa gehad, de komende jaren wil ik met mn vriend graag de rest van de wereldn bekijken.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wilde jij als kind al de hele wereld zien? - Pagina 2 Empty Re: Wilde jij als kind al de hele wereld zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum