Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geboortekaartjes

+21
Roodkapje
hellowkitty
PiP
Liadan
Dikkie Dik
CCC
Paper Crown
Sanne
Juutjepetuutje
Happydobby
Ugly Betty
LindaK
Lejow
Highway
Tiara
Sun88
Flower_L
Pommes
Lonely Goatherd
Jezzie
koNijntje
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

geboortekaartjes - Pagina 2 Empty Re: geboortekaartjes

Bericht  Highway za 26 jan 2013 - 3:56

Je betaald dan gewoon 54 cent (iig gewone postzegelwaarde) per kaartje voor een postzegel. Ze drukken dan het adres achterop het kaartje en er zit dan een venster in de envelop. Ik vind dat zelf minder mooi. Je kunt volgens mij de enveloppen niet eerder naar je toe laten sturen. Ik laat de kaarten + enveloppen naar ons toe sturen als de baby geboren is en heb adresstickers geprint. Dan is het alleen een kwestie van de kaartjes in de enveloppen doen en de stickers en postzegels erop doen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC za 26 jan 2013 - 5:16

PiP schreef:Beide bij Hipdesign, alleen wel 1 die door hun ontworpen was.
Je kan een jongens en meisjeskaartje uitkiezen, hun maken hem dan al zo ver mogelijk klaar.
Je krijgt steeds een digitale proefdruk als je iets gewijzigd hebt.
Na de geboorte bel of mail je de laatste gegevens door. Doe je dit voor ik dacht 11 of 12 uur, dan heb je de kaartjes de volgende dag ook voor 12 uur in huis.
Wat ik erg leuk vind is dat je er ook een fotoalbum kan maken in de stijl van je geboortekaartje. Dit hebben we voor onze dochter gedaan en gaan we ook voor onze zoon doen.
Het ontwerp staat al klaar geboortekaartjes - Pagina 2 561177

Serieus, ik ben dus daarna nooit meer op de site geweest. Dat is wel superleuk! Ga meteen kijken of ik dat ook kan doen met N. haar geboortekaartje.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roos za 26 jan 2013 - 5:27

http://geboortekaartjes.familycards.nl/kaartdetails/97.011B/

Deze hadden wij bij de oudste. Besteld via de plaatselijke drukker.
Beide kleuren worden geleverd zonder extra kosten ofzo, enveloppen waren wit dus die had ik al geschreven klaar liggen.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stitch za 26 jan 2013 - 6:15

Roos, volgens mij woon jij dan bij mij in de buurt! Mijn schoonmoeder werkt daar! Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  M-G za 26 jan 2013 - 9:51

- bij welke site hebben jullie het kaartje besteld
baby-cards.nl
- hoe lang was de levertijd?
Wij hebben ze zaterdag besteld en hadden ze dinsdag in huis. (eigenlijk dus 1 werkdag levertijd. Alles wat je voor 11 uur in de ochtend besteld, wordt de volgende werkdag geleverd maar wij zaten met het weekend. Ze gingen maandagochtend naar de drukker.
- kun je de kaartjes 'opslaan' zodat je ze met een paar klikken kan bestellen, of moet je na de geboorte alles opnieuw invullen?
Ja je kunt (meerdere) ontwerpen opslaan en wanneer je kindje geboren is, pas je het ontwerp aan.

De prijs-kwaliteit verhouding vond ik prima! Wij hadden 100 kaarten voor €120,00 met 0-fouten optie, enveloppen vooraf in huis en de snelste manier van verzending. Ik heb trouwens wel gebruik gemaakt van een kortingscode die eigenlijk altijd te vinden is voor die website.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud