Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkenbaar?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Herkenbaar?

Bericht  peach wo 23 jan 2013 - 0:58

Sinds deze maand gaan we voor een kindje,nu heb ik een vrij nette cyclus 30 dagen. Ik had de 21ste ongesteld moeten worden,maar tot op heden niet.
Nu was bij mee eerste zwangerschap ook,nette cyclus tot het moment dat we voor een kindje gingen,steeds zeker een week overtijd. Nu had ik getest,maar zag dat die een maand over de datum is,dus ga sowieso ff nieuwe halen.
Herkenbaar? Vind het wel apart nu we er weer voor is me cyclus weer anders.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Shisha wo 23 jan 2013 - 1:04

Nee ik ben altijd wel vrij regelmatig ongesteld geworden, ook nadat we voor een kindje gingen. Misschien ben je er onbewust toch teveel mee bezig wanneer je ongesteld moet worden waardoor je het uitstelt?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Zenna wo 23 jan 2013 - 1:54

peach schreef:Sinds deze maand gaan we voor een kindje,nu heb ik een vrij nette cyclus 30 dagen. Ik had de 21ste ongesteld moeten worden,maar tot op heden niet.
Nu was bij mee eerste zwangerschap ook,nette cyclus tot het moment dat we voor een kindje gingen,steeds zeker een week overtijd. Nu had ik getest,maar zag dat die een maand over de datum is,dus ga sowieso ff nieuwe halen.
Herkenbaar? Vind het wel apart nu we er weer voor is me cyclus weer anders.



Ja echt heeeeel herkenbaar! Ik wist altijd precies wanneer ik ongesteld zou worden. Als ik de ene maand de 28ste ongesteld was geweest, dan was ik de volgende maand ook de 28ste ongesteld. Soms een dagje eerder of later. Wij hadden afgesproken dat wij oktober 2012 voor een kindje zouden gaan en sinds augustus had ik ineens dat ik een week of soms 2 weken te laat ongesteld werd!! Ik werd er echt niet goed van en voelde me een beetje in de steeds gelaten door mijn eigen lichaam. Uiteindelijk ben ik van 1x seks zwanger geraakt maar wel met een ovulatie die een week later was dan wat zou moeten (3 weken na mijn ongesteldheid). Ik heb dus gewoon veel geluk gehad en mijn tip is.. tussen week 2 en 3 van je cyclus veel seksen of teperaturen smile
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  peach wo 23 jan 2013 - 2:08

Zenna schreef:
peach schreef:Sinds deze maand gaan we voor een kindje,nu heb ik een vrij nette cyclus 30 dagen. Ik had de 21ste ongesteld moeten worden,maar tot op heden niet.
Nu was bij mee eerste zwangerschap ook,nette cyclus tot het moment dat we voor een kindje gingen,steeds zeker een week overtijd. Nu had ik getest,maar zag dat die een maand over de datum is,dus ga sowieso ff nieuwe halen.
Herkenbaar? Vind het wel apart nu we er weer voor is me cyclus weer anders.



Ja echt heeeeel herkenbaar! Ik wist altijd precies wanneer ik ongesteld zou worden. Als ik de ene maand de 28ste ongesteld was geweest, dan was ik de volgende maand ook de 28ste ongesteld. Soms een dagje eerder of later. Wij hadden afgesproken dat wij oktober 2012 voor een kindje zouden gaan en sinds augustus had ik ineens dat ik een week of soms 2 weken te laat ongesteld werd!! Ik werd er echt niet goed van en voelde me een beetje in de steeds gelaten door mijn eigen lichaam. Uiteindelijk ben ik van 1x seks zwanger geraakt maar wel met een ovulatie die een week later was dan wat zou moeten (3 weken na mijn ongesteldheid). Ik heb dus gewoon veel geluk gehad en mijn tip is.. tussen week 2 en 3 van je cyclus veel seksen of teperaturen smile

Ik ben er niet zo bang voor hoor, bij de eerste ook met 4rondes zwanger, alleen beetje irritant dat nu opeens weer overtijd ben terwijl ik altijd netjes ongesteld word.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum