Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkenbaar?

+2
Fearie
*Lookie*
6 plaatsers

Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Herkenbaar?

Bericht  *Lookie* do 16 aug 2012 - 7:57

*


Laatst aangepast door *Lookie* op ma 17 sep 2012 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Fearie do 16 aug 2012 - 8:51

Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt en dus steeds alleen thuis zit, misschien je vriend eens vragen waarom hij zo vaak bij zijn ouders wil zitten en niet 's avonds bij jullie thuis? Dan kun je ook aangeven dat je onzeker wordt door de situatie?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 8:57

Ik snap dat je hem niet wil smeken om thuis te blijven, maar ik denk dat je wel een keer serieus met hem moet praten om hem duidelijk te maken dat je het écht niet leuk vindt dat hij iedere avond weg is. Ik herken het niet, maar ik kan me voorstellen dat je het niet echt leuk vindt, om het maar zacht uit te drukken. Bijna iedereen vindt het kersverse ouderschap zwaar, bijna iedereen krijgt te maken met opeens heel veel verantwoordelijkheid en weinig rust en veel verandering, maar daar zal hij toch doorheen moeten, hij kan dat niet allemaal op jouw bordje leggen en er zelf voor weglopen.

Ik denk dat als je zegt dat je het niet gezellig vindt, je daarmee de lading niet echt dekt, ik denk dat je echt stevig moet verwoorden wat je hiervan vindt en hoe je je erbij voelt. Het is echt niet zo dat je hem daarmee claimt, het is heel reëel om te verwachten dat hij zijn verantwoordelijkheden neemt en samen met jou het gezin vormt dat jullie samen zijn begonnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Twellie do 16 aug 2012 - 10:29

Wat rot zeg, sowieso is het ongezellig maar zorg jij dan 's avonds ook alleen voor je zoon of gaat hij pas nadat hij op bed ligt? Misschien gewoon eens vragen wat er de reden van is dat hij zo vaak weg gaat 's avonds omdat het toch wel ongebruikelijk is om zo weinig tijd met je vriendin door te brengen. Hopelijk kunnen jullie er een goed gesprek over hebben!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 23:39

Wat vervelend om te lezen, Lookie. Ik zou toch wel een keer een gesprek met hem aangaan, want jij wordt hier niet gelukkig van en dat moet je gewoon tegen hem kunnen uitspreken. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriend 's avonds altijd bij zijn ouders zou zitten als ons kind geboren is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  *Lookie* vr 17 aug 2012 - 7:24

*


Laatst aangepast door *Lookie* op ma 17 sep 2012 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Snoes vr 17 aug 2012 - 8:33

Ik snap dat je een confrontatie aangaan niet zo leuk vind, maar ik zou het wel zeker doen. En dan ook gewoon even duidelijk maken hoe jij je hier echt bij voelt, want zoals je in je post aangeeft, gaat hij er precies nogal luchtig over. Maar doen jullie nooit meer wat leuke dingen met z'n 2-en of hebben jullie dan nooit geen quality time meer samen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 8:37

Ik vind het nogal raar dat hij zo vaak bij zijn ouders zit. Sowieso ook dat hij zegt ''dat moet ik toch zelf weten?'' Nee, als je een kind hebt, moet je dat niet meer zelf weten. Je hebt een partner en je hebt een kind.

Sowieso moet je bijna elke avond bij je ouders willen zitten ook niet meer willen als je een gezin hebt vind ik. Ik vind het niet echt gezond zeg maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 20:37

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat zijn ouders ervan vinden dat hij daar bijna elke dag zit. Zijn ouders moeten toch ook wel doorhebben dat hij jou niet elke avond alleen kan laten zitten met een kindje? Misschien ook eens een gesprek aangaan met je schoonouders mocht jullie gesprek op niks uitlopen?

Hij loopt serieus weg van zijn verantwoordelijkheid als ouder en hij moet dit toch echt meer serieus gaan nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Parisienne vr 17 aug 2012 - 21:11

Luce schreef:Ik vind het nogal raar dat hij zo vaak bij zijn ouders zit. Sowieso ook dat hij zegt ''dat moet ik toch zelf weten?'' Nee, als je een kind hebt, moet je dat niet meer zelf weten. Je hebt een partner en je hebt een kind.

Sowieso moet je bijna elke avond bij je ouders willen zitten ook niet meer willen als je een gezin hebt vind ik. Ik vind het niet echt gezond zeg maar..
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 21:42

Parisienne schreef:
Luce schreef:Ik vind het nogal raar dat hij zo vaak bij zijn ouders zit. Sowieso ook dat hij zegt ''dat moet ik toch zelf weten?'' Nee, als je een kind hebt, moet je dat niet meer zelf weten. Je hebt een partner en je hebt een kind.

Sowieso moet je bijna elke avond bij je ouders willen zitten ook niet meer willen als je een gezin hebt vind ik. Ik vind het niet echt gezond zeg maar..
+1

Ook +1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  *Lookie* vr 17 aug 2012 - 22:14

*


Laatst aangepast door *Lookie* op ma 17 sep 2012 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 1:56

Maar wat is "weer even kind zijn" dan?
Gaat hij met auto'tjes spelen? Of met de Duplo bouwen? Of vind hij de aandacht van zijn moeder gewoon erg fijn?
Overleeft hij het niet met 2x per week aandacht van haar?
Ik bedoel het niet zo lullig maar ik ben er echt een beetje allergisch voor als mannen zo gaan doen.
Je hebt verdorie samen voor kinderen gekozen en je bent samen met je vrouw/vriendin en kind.

Kom op zeg, stel je niet aan en gedraag je als een volwassen kerel.
Als je nog lekker bij je mammie had willen blijven had je geen relatie aan moeten gaan en zeker geen kind moeten "nemen".
Hij heeft nu zelf een gezin hoor.

Hopelijk trekt hij snel een beetje bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum