Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkenbaar?

Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Herkenbaar?

Bericht  Yaelynn di 29 mei 2012 - 10:35

Een vrouw, was mijn ex... Ik vroeg haar een paar dagen geleden of we nu wel of niet iets met elkaar hebben. Dit omdat we de afgelopen weken wel vaak samen waren en er ook wel lichamelijk (niet intiem) contact hadden en we alles deelden samen, dus ook onze gevoelens voor elkaar. Ze antwoordde met "ja, we hebben voor mijn gevoel wel iets samen". Ik dacht toen: ok, das duidelijkheid. Het was namelijk zo verwarrend.

Maar nu heb ik een heel vaag gevoel erbij. De liefde is er, de intimiteit nog niet echt (behalve die ene keer)... Ik heb het wel in mijn hoofd hoor zo van: ok, een nieuwe relatie... En dan?

Het voelt nog niet echt als een relatie :P Het voelt nog zo vrij. Misschien omdat de dagen dat we elkaar zien ervan afhangen wanneer ik bij haar in de buurt ben en zij bij mij, maar we zien elkaar wel minstens 1x per week. We hebben allebei onze kids (alleen haar situatie is wat ingewikkelder omdat ze bij dr ouders inwoont). We houden ook allebei van onze vrijheid. Misschien maakt dit alles zo "onecht".

We uiten het ook nog niet naar de buitenwereld toe dat we een relatie hebben (wat als?).

Herkenbaar??

xxx
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 10:41

Het is voor mj niet herkenbaar, omdat ik niet op vrouwen val. Als ik jouw verhaal zo lees, dan komt het op mij over als een goede vriendschap, met als enig verschil de intimiteit.

Ik zou het vanaf hier gewoon rustig aanpakken. Jij hebt jouw relatie 'net' verbroken, zij is nog niet helemaal vrij, door haar wonen bij haar ouders en jullie hebben beiden kinderen om aan te denken.

Breng het gewoon niet naar buiten en kijk het gewoon even aan. Haastige spoed is zelfden goed, komt gewoon in deze bij mij naar boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Yaelynn di 29 mei 2012 - 10:47

Maar dit gevoel kan toch ook tussen een prille relatie tussen man en vrouw ontstaan? Je hoeft toch niet perse op vrouwen te vallen? Dat je een relatie hebt maar het toch nog zo onecht aanvoelt.

Ik heb eerder een relatie met haar gehad en mja dat ging toen niet goed, maar we zijn nu 9 jaar verder en ook een stuk volwassener (naar mijn idee).

Ik ben nu al bijna een half jaar single. Ik wil eigenlijk ook niks overhaasten. Zij weet dat ik van mijn vrijheid hou en ik weet dat ook van haar...

Ingewikkeld :S

Ze weet trouwens wel hoor dat ik rustig aan wil doen... Ze vond me al leuk toen ik nog een relatie had, maar toen ben ik er niet op ingegaan.

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 10:53

Mijn tekst was niet gebaseerd op vrouwen die van vrouwen houden. smile Ik herken de liefde voor een vrouw niet, maar wel de liefde voor iemand. Je vroeg of het herkenbaar was en toen ben ik zo 'dom' geweest om mijn post te beginnen met nee, want nee, ik ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw.

Maar of het nu een man of vrouw is, doe het rustig aan. Er zijn kinderen in het spel. Maak het niet eerder openbaar voor kinderen en anderen als er een solide basis is tussen jullie tweeen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Yaelynn di 29 mei 2012 - 10:58

Hihi ooo ok, nu snap ik het :P

Ja, ze zij ook dat ze het rustig aan wou doen voor de kids. We zoenen ook niet voor de ogen van onze kids ofzo. Van de zomer een keertje met de kids naar de dierentuin ofzo.

Het voelt nog zo onecht... Ik voel me ook niet bezet ofzo haha.

Grappig iets die gevoelens van een mens.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 11:07

Dat is leuk! De dierentuin! En je woont er dichtbij, toch?

Doe het gewoon rustig aan. Vooral als je je nog niet bezet voelt. Het kost even tijd. Neem de tijd. Herkenbaar? 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 18:55

Misschien voelt het nog niet echt omdat je ooit al verder was met haar dan dat je nu bent. Dat het dan pas echt gaat voelen op het moment dat je weer op dat punt bent gekomen?

Mijn relatie is ook nog niet voor de hele buitenwereld bekend helaas maar voelt wel degelijk echt gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Yaelynn di 29 mei 2012 - 20:24

Ik woon idd vlakbij de dierentuin smile

Ik was toendertijd niet echt ver met haar... Ik bedoel... We hadden toen geen sex enzo omdat we nog niet uit de kast durfden te komen qua biseksualiteit en blaaa... We wisten toen niet of we het wel konden maken :P Maar toendertijd waren we wel veel kleffer Wink

Nu is het meer van: als we naast elkaar zitten dan zitten we half verstrengeld met elkaar, als we buiten op een terrasje zitten of uitgaan en we zitten normaal naast elkaar dan is het subtiel elkaars hand vasthouden of een streeltje over elkaars been, bij begroeting altijd een zoen.. Very Happy

Rustig aan dat gaan we wel doen smile Het is ook een beetje eng allemaal. Het scheelt echt dat ze me vrij laat en ik haar (onder de normale voorwaarden in een relatie).

Eens zien waar dit gaat landen haha.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 23:16

Maar is het niet logisch dat je niet compleet plakt in het openbaar? Ik deed dat toen ik 16 was maar nu ook niet meer hoor smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 23:22

Wat is er mis met vrijheid in een relatie? Het hoef toch niet gelijk zo snel van stapel te lopen. Als jullie het beide fijn vinden en beide aan jullie vrijheid gewent zijn, waarom gaan jullie niet op deze voet verder? Een relatie word vanzelf sterker hoe meer jullie samen delen en hoe meer het vertrouwen erbij komt kijken. Ik zou zoveel mogelijk proberen te genieten met haar en je even niet druk maken om het echtheid gevoel, denk dat dit vanzelf wel komt in de zin van elkaar veel beter leren kennen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum