Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Melatonine vraagje..

+6
Coco
pindaatje
Linda
Luce
Fiwen
M@niek
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Melatonine vraagje.. - Pagina 3 Empty Re: Melatonine vraagje..

Bericht  Parisienne wo 23 jan 2013 - 21:28

Ik zou er wel op letten dat je het vermoeide eigenlijk net voor bent, dus dat ze in bed ligt op het moment dat ze echt erg moe is. Ik heb inmiddels bij N. gemerkt dat als ik net te lang wachtte, dat ze dan oververmoeid raakte en het inslapen juist weer erg moeilijk ging. Bij de eerste tekenen van slaap gaat ze gelijk zo snel mogelijk naar bed, ik moet bij haar echt dat 'vervelende-van-moeheid' voor zijn. Hier krijgt N. om 18.00 uur haar toetje of een knijpfruitzakje met haar pilletje erin en om 19.00 uur ligt ze in bed.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  M@niek do 24 jan 2013 - 9:12

Parisienne schreef:Ik zou er wel op letten dat je het vermoeide eigenlijk net voor bent, dus dat ze in bed ligt op het moment dat ze echt erg moe is. Ik heb inmiddels bij N. gemerkt dat als ik net te lang wachtte, dat ze dan oververmoeid raakte en het inslapen juist weer erg moeilijk ging. Bij de eerste tekenen van slaap gaat ze gelijk zo snel mogelijk naar bed, ik moet bij haar echt dat 'vervelende-van-moeheid' voor zijn. Hier krijgt N. om 18.00 uur haar toetje of een knijpfruitzakje met haar pilletje erin en om 19.00 uur ligt ze in bed.

Bedankt voor je advies! Dag 3 gaat ook weer perfect. Voor half 9 ligt ze op bed (voor veel mensen waarschijnlijk nog vrij laat maar anders ging ze pas om half 11/11uur). Ik hoop dat ze aan 1mg genoeg heeft of is de kans groot dat ik toch moet gaan verhogen (gewenning)?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne do 24 jan 2013 - 9:25

Verhogen lijkt mij (voorlopig) niet nodig. Houdt er wel rekening mee dat het niet altijd werkt. Het gaat vanaf het begin af aan al goed, maar het kan zo omslaan natuurlijk. Dit zal niet per se iets te maken hebben met de dosering melatonine, maar met het feit dat er weer andere (peuter)fases doorheen komen waarom ze weer slechter slapen. Hier heeft het juist 2 weken geduurd voordat we wat merkte van de werking van de melatonine.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  M@niek do 24 jan 2013 - 9:28

We zullen het zien, voor nu ben ik erg tevreden en er zullen vast wel wat dipjes gaan komen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Coco do 24 jan 2013 - 10:14

Fijn dat het goed gaat [email=M@niek]M@niek[/email]!

Wat zei de huisarts Pindaatje?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  pindaatje do 24 jan 2013 - 10:48

Coco: nou helaas, we krijgen géén melatonine time released.. Volgens de ha en ka is dit niet goed voor kinderen confused .
Ze hadden wel wat anders bedacht, een medicatie die hij 1x in de 3 dagen moet innemen, en hij dan op zou moeten doorslapen.
Naja, zo gezegd zo gedaan, dus hup naar de apotheek, werd er daar heel moeilijk gedaan over die tabletten (weet even naam niet meer, dus kan niet ff gauw googlen), dus van de apotheek hebben ze de ha gebeld, en de ka gebeld, en uiteindelijk hadden ze het niet op voorraad.. Dus kan het morgen ophalen...

Heb daarna nog wel even die tabletjes gekocht waar Smupkes het over had, dat zal ik denk ik eerder proberen dan de medicatie op recept...

Laatst aangepast door pindaatje op di 29 jan 2013 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  M@niek do 24 jan 2013 - 11:05

Jeetje wat krom zeg, geen melatonine maar wel een ander medicijn!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne do 24 jan 2013 - 12:03

Jeetje pindaatje, wat een ontzettend raar verhaal! Melatonine stelt niet veel voor, het is een lichaamseigen stof. Daarentegen willen ze wel een of ander medicijn gaan geven. Heel goed dat je zelf al hebt besloten dit niet eens te gaan proberen!

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: