Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
+36
vlinder-19
Shopaholic
Snirp
Parisienne
VeryCherry
Roodkapje
luenca
liqueje
Elodie
strawberry
Luce
Rapunzel
Slakje
Steep
Viva
Rush
Yare
Shisha
Mermaid
Mari
Taeda
Marsy28
mouette
Minx
xxjojootjexx
Silver
Bosjesvrouw
Femmem
Tania
Linda
Lejow
Marin
Toet
RioolSpook
Gympie
Sam
40 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
--
Laatst aangepast door Viva op wo 23 jan 2013 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Het is heel wisselend, dat ligt aan mij ( onregelmatige diensten en dat ik vaak heel moe ben dat ik al slaap voordat ik mijn kussen raak). Gemiddeld hebben we 1 keer per week seks. Het liefste zou ik het 2 a 3 keer per week willen, mijn man wel vaker. Ik hou niet zo van snelle 5 minuten seks (af en toe wel hoor) en hoe knap mijn man mij ook vind, soms vind ik mezelf gewoon niet mooi en dat werkt ook niet mee. In de herfst/winter heb ik ook minder zin, doe mij maar lente en zomer dan ben ik sowieso een stuk vrolijker.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn vriend wilt elke dag, liefst ook 2 of 3 keer. Ik heb met periodes gewoon géén zin, dan vrijen we 2 weken niet, dan weer een periode van 3-4 keer per week. Het wisselt heel erg.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind 1 keer per maand wel heel erg weinig, maar elke dag hoeft van mij ook niet zo. Voor mij is 3 keer per week genoeg.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Zou seks voor mannen fijner zijn dan voor vrouwen omdat de man in 9 van de 10 gevallen vaker wil? Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Rapunzel- Prater
Rapunzel schreef:Zou seks voor mannen fijner zijn dan voor vrouwen omdat de man in 9 van de 10 gevallen vaker wil? Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Hormonen..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Rapunzel schreef:Zou seks voor mannen fijner zijn dan voor vrouwen omdat de man in 9 van de 10 gevallen vaker wil? Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Hormonen..
Klopt! Ik ben even op onderzoek gegaan hoe het nu precies zit en het blijkt dat een vrouw evolutionair gezien moet wachten tot ze vruchtbaar is om zin te krijgen, maar een man moet per seconde kunnen overgaan tot seks, dus op het exacte moment wanneer het vrouwtje wil. Maar aan de andere kant zou dat weer betekenen dat een vrouw maar 1 keer per maand écht zin heeft.
Rapunzel- Prater
Rapunzel schreef:Sam schreef:Rapunzel schreef:Zou seks voor mannen fijner zijn dan voor vrouwen omdat de man in 9 van de 10 gevallen vaker wil? Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Hormonen..
Klopt! Ik ben even op onderzoek gegaan hoe het nu precies zit en het blijkt dat een vrouw evolutionair gezien moet wachten tot ze vruchtbaar is om zin te krijgen, maar een man moet per seconde kunnen overgaan tot seks, dus op het exacte moment wanneer het vrouwtje wil. Maar aan de andere kant zou dat weer betekenen dat een vrouw maar 1 keer per maand écht zin heeft.
Nou, ik had gisteren een discussie met mijn man. Ik zei al, waarom is bij mannen over het algemeen de behoefte zoveel groter?
Mijn en zijn conclusie: wij denken dat mannen gewoon meer van sex voelen. Vrouwen hebben weinig gevoel van binnen. Ik bedoel, je voelt een tampon ook niet zitten. En je komt over het algemeen ook niet klaar van penetratie. Daar is toch iets meer voor nodig. Als ik mijn man moet geloven is all the way gaan echt hemels. Er zullen vast een hoop vrouwen zijn die het ook heel fijn vinden, maar hemels? Denk dat mannen dat over het algemeen toch echt vaker ervaren dan vrouwen. Bovendien is de eikel van de penis bij wijze van de clitoris. Bij ons zit dat ding toch echt niet IN de vagina.
Daarnaast komt er volgens mij ook nog bij dat vrouwen moeilijker ontspannen dan mannen. Zoals je zegt, een man kan heel snel overgaan op sex. Volgens mij kan de gemiddelde vrouw echt niet PATS BOEM in 1 keer alles in haar hoofd uitzetten en sex hebben.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Rapunzel schreef:Sam schreef:Rapunzel schreef:Zou seks voor mannen fijner zijn dan voor vrouwen omdat de man in 9 van de 10 gevallen vaker wil? Ik vraag me af waar dat aan ligt.
Hormonen..
Nou, ik had gisteren een discussie met mijn man. Ik zei al, waarom is bij mannen over het algemeen de behoefte zoveel groter?
Mijn en zijn conclusie: wij denken dat mannen gewoon meer van sex voelen. Vrouwen hebben weinig gevoel van binnen. Ik bedoel, je voelt een tampon ook niet zitten. En je komt over het algemeen ook niet klaar van penetratie. Daar is toch iets meer voor nodig. Als ik mijn man moet geloven is all the way gaan echt hemels. Er zullen vast een hoop vrouwen zijn die het ook heel fijn vinden, maar hemels? Denk dat mannen dat over het algemeen toch echt vaker ervaren dan vrouwen. Bovendien is de eikel van de penis bij wijze van de clitoris. Bij ons zit dat ding toch echt niet IN de vagina.
Daarnaast komt er volgens mij ook nog bij dat vrouwen moeilijker ontspannen dan mannen. Zoals je zegt, een man kan heel snel overgaan op sex. Volgens mij kan de gemiddelde vrouw echt niet PATS BOEM in 1 keer alles in haar hoofd uitzetten en sex hebben.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik zou best eens voor een dagje man willen zijn en willen voelen hoe het voor hun voelt.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Haha, nou ik ook!Luce schreef:Ik ook!
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Ik denk dat het wel zo zit zoals Luce omschrijft. Mannen hebben gewoon geluk met zo`n enorme gevoelige 'knop' die alle aandacht krijgt tijdens penetratie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daar zit inderdaad wat in Luce! Maar mannen masturberen in het algemeen ook vaker, hoe verklaar je dat dan?
Rapunzel- Prater
Mijn vriend zou ook het liefst elke dag willen en dan meerdere keren.
Het verschilt heel erg maar op zijn minst 4x p/week.
ik las pas ook iets over de libido van de man en de vrouw.
Wij vrouwen willen toch meestal wel ons bemind voelen voor we opgewonden raken.
Hebben allerlei omwegen nodig om zin te hebben.
Als bij vrouwen iets niet fijn voelt, spanning,omgeving,onzekerheid heeft dat al invloed op ons libido.
Mannen is het gewoon een pad van naar a en b en dat is het.
Las ook iets van de Penis hangt naar buiten en krijgt daardoor heel de dag meer aanraking.
De vagina is helemaal verstopt en krijgt ook niet zomaar stimulatie.
Het verschilt heel erg maar op zijn minst 4x p/week.
ik las pas ook iets over de libido van de man en de vrouw.
Wij vrouwen willen toch meestal wel ons bemind voelen voor we opgewonden raken.
Hebben allerlei omwegen nodig om zin te hebben.
Als bij vrouwen iets niet fijn voelt, spanning,omgeving,onzekerheid heeft dat al invloed op ons libido.
Mannen is het gewoon een pad van naar a en b en dat is het.
Las ook iets van de Penis hangt naar buiten en krijgt daardoor heel de dag meer aanraking.
De vagina is helemaal verstopt en krijgt ook niet zomaar stimulatie.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
nou ik voel toch wel degelijk iets als ik 'het' doe, en klaarkomen ook hoor
maargoed, wij doen het helaas niet vaak meer, mijn libido is erg naar beneden gestagneerd vanwege de medicijnen..
maargoed, wij doen het helaas niet vaak meer, mijn libido is erg naar beneden gestagneerd vanwege de medicijnen..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
luenca schreef:nou ik voel toch wel degelijk iets als ik 'het' doe, en klaarkomen ook hoor
..
Er is ook niet gezegd dat een vrouw niks voelt
Gast- Gast
Pluto schreef:luenca schreef:nou ik voel toch wel degelijk iets als ik 'het' doe, en klaarkomen ook hoor
..
Er is ook niet gezegd dat een vrouw niks voelt
Haha, anders is er wel heel weinig lol aan seks hebben, als alleen de man wat voelt
Gast- Gast
Normaal... 2x per week.. werken beide onregelmatig en een gezin... Prima zo voor ons:)
Maar sinds J. haar geboorte hebben we bijna een half jaar geheelonthouding gehad. Dat lag aan mij. Hij vond dat wel eens lastig maar weet hoe het komt en had daar ook zeker begrip voor. Nu ook op een laag pitje, mijn mannetje "moet" eerst zijn sterilisatie doorzetten. Dat gaat hij deze zomer doen als het goed is
Maar sinds J. haar geboorte hebben we bijna een half jaar geheelonthouding gehad. Dat lag aan mij. Hij vond dat wel eens lastig maar weet hoe het komt en had daar ook zeker begrip voor. Nu ook op een laag pitje, mijn mannetje "moet" eerst zijn sterilisatie doorzetten. Dat gaat hij deze zomer doen als het goed is
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het liefst elke dag, maar de afgelopen week was weinig spannends en sliepen we al zodra we in bed gingen liggen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Het liefst elke dag, maar de afgelopen week was weinig spannends en sliepen we al zodra we in bed gingen liggen
Jeetje wat veel.
2x in de week is voor ons genoeg.
Gast- Gast
1 keer per twee weken is voor mij eigenlijk genoeg, al kan ik ook langer zonder. Mijn vriend wil vaker. Gemiddeld doen we het 1 keer per week/twee weken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ligt het gemiddelde denk ik op 1 a 2x per week. Hier zijn we beide tevreden mee.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Pluto schreef:VeryCherry schreef:Het liefst elke dag, maar de afgelopen week was weinig spannends en sliepen we al zodra we in bed gingen liggen
Jeetje wat veel.
2x in de week is voor ons genoeg.
Wij hebben beide een heel hoog libido Ik heb ook niet het gevoel dat ik weer 'moet' of zo. Sex is gewoon fijn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Rapunzel. Mannen maken elke dag miljoenen nieuwe zaadcellen aan, inderdaad ook om de evolutionaire reden die iemand hier al geplaatst heeft. Wij dragen onze eicellen al in de baarmoeder bij ons en deze worden dus ook niet vernieuwd. Vandaar dus ook dat ze verouderen en op latere leeftijd het moeilijker wordt kinderen te krijgen voor vrouwen. Mannen daarentegen moeten zo'n vers mogelijk sperma hebben. Of ze zich nou elke dag aftrekken of niet, de cellen vernieuwen zich. Maar het is wel beter voor het sperma als een man 1 keer per dag ejaculeert. Als ik geen zin heb (en wij doen dus inderdaad wel elke dag een seksuele activiteit) vind ik het ook helemaal niet erg als mijn vriend even de douche induikt. Het zit nou eenmaal in de mens..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ken (bijna) geen mannen die minimaal 1x per dag klaarkomen hoor of continu aan seks of alles wat daarbij komt kijken denken. Is het niet ook gewoon een verhaal wat de wereld in wordt geholpen door veel mensen?
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vaak seks?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» Seks voor geld?
» Ga jij aan de leugendetector voor je partner?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» Seks voor geld?
» Ga jij aan de leugendetector voor je partner?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: