Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
+36
vlinder-19
Shopaholic
Snirp
Parisienne
VeryCherry
Roodkapje
luenca
liqueje
Elodie
strawberry
Luce
Rapunzel
Slakje
Steep
Viva
Rush
Yare
Shisha
Mermaid
Mari
Taeda
Marsy28
mouette
Minx
xxjojootjexx
Silver
Bosjesvrouw
Femmem
Tania
Linda
Lejow
Marin
Toet
RioolSpook
Gympie
Sam
40 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
Oh stoppen met de pil is voor mij ook zoooo goed geweest.
Nooit meer ga ik aan die rotzooi.
Nooit meer ga ik aan die rotzooi.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Tania schreef:Gympie schreef:
Tania, maakte dat echt een verschil? Hoe snel merkte je dat en hoe ging dat met evt acne?
Ja was echt een wereld van verschil. Toen ik gestopt was met de pil en mijn hormonen weer een beetje op orde waren had ik gewoon echt veel meer zin. Ik denk dat ik na een maand ofzo verschil begon te merken. Niet alleen qua sex maar ik voelde me ook gewoon beter, minder down, minder moe en voelde me gewoon meer mezelf.
Acne is bij mij gelukkig niet terug gekomen, daar was ik ook wel bang voor.
Herkenbaar! Heb veel vaker zin nu ik gestopt ben met de pil en voel me ook veel beter. Helaas is mijn acne/vette huid wel terug gekomen..
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
-
Niet quoten.
Niet quoten.
Laatst aangepast door It's me op ma 21 jan 2013 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gemiddeld zo'n 4 keer per week.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
-
Laatst aangepast door Marin op ma 21 jan 2013 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
-
Laatst aangepast door Gympie op di 22 jan 2013 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
-
Laatst aangepast door Marin op ma 21 jan 2013 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
-
Sorry voor de streepjes! Maar ik vind het te privé om te laten staan.
Sorry voor de streepjes! Maar ik vind het te privé om te laten staan.
Laatst aangepast door Gympie op ma 21 jan 2013 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:O, Sam, je vroeg naar m'n gesteldheid. Hahaha, ik las ongesteldheid.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Gympie op di 22 jan 2013 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
Hier is het en behoorlijke poos veel minder geweest door de pijn, ik spande mij teveel aan (door gebeurtenis uit verleden) glijmiddel voor vrouwen 'sensilude' ofzoiets gebruikt en toen ging het beter, ik kon weer genieten en na verloop niet meer nodig gehad.
Na het stoppen met de pil is het nog veel beter geworden! Hier gebeurt het 1a 2x in de week, vaak alleen in de weekenden.
Na het stoppen met de pil is het nog veel beter geworden! Hier gebeurt het 1a 2x in de week, vaak alleen in de weekenden.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Hij vind 1x per maand of 2 maanden prima.. Ik zou heel blij zijn met 1x per week.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
voor mij is 2/3 keer per week ideaal. Heb nu geen partner dus daar hoef ik het niet aan te vragen. Heb een tijdje geen pil gebruikt en dan ligt het beduidend hoger. Voor nu ben ik dus heel blij met de pil
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gympie, ik lees tussen de regels dat je de Diane 35 slikt, daarvan gaat je libido inderdaad omlaag. Er zit cyproteron in, wat anti-androgeen werkt (= anti mannelijk hormoon). Daardoor werkt het tegen acne, maar ook tegen je libido. Cyproteron wordt in hogere dosering daarom ook gebruikt als chemisch castratiemiddel!
On topic: ik ben het meest blij met 3-4x per week. Vriend vindt 2x per week ook prima.
On topic: ik ben het meest blij met 3-4x per week. Vriend vindt 2x per week ook prima.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Sowieso elke dag wel een 'seksuele activiteit', echt sex ongeveer 4 a 5 keer per week. Na 2,5 jaar zijn we daar beide het gelukkigst mee.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
We hadden zo'n 2x per week seks, momenteel wordt dat twee weken per maand opgeschroefd naar 4x en eigenlijk bevalt dat wel
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Wij doen het 2-3 keer per week. Wij vinden dit beide prima.
Gast- Gast
En wat als je partner nu meer wil, of juist niet? Schik je een beetje naar elkaar toe? Of heeft de ander dan pech?
Gast- Gast
Femmem schreef:Tania schreef:Gympie schreef:
Tania, maakte dat echt een verschil? Hoe snel merkte je dat en hoe ging dat met evt acne?
Ja was echt een wereld van verschil. Toen ik gestopt was met de pil en mijn hormonen weer een beetje op orde waren had ik gewoon echt veel meer zin. Ik denk dat ik na een maand ofzo verschil begon te merken. Niet alleen qua sex maar ik voelde me ook gewoon beter, minder down, minder moe en voelde me gewoon meer mezelf.
Acne is bij mij gelukkig niet terug gekomen, daar was ik ook wel bang voor.
Herkenbaar! Heb veel vaker zin nu ik gestopt ben met de pil en voel me ook veel beter. Helaas is mijn acne/vette huid wel terug gekomen..
Ik slik ook de diane, en ik wil er graag vanaf maar ben bang voor acne, want ik wordt nog ongelukkiger van een kop vol puisten dan van minder sex... pfff.
Toevallig gister nog met mijn vriend over voor de pil was ik een en al lust, ik wilde altijd en overal. Van mij hoeft het nu niet meer zo vaak, 1x per week is genoeg, ik heb ook echt geen zin, en ik baal er wel van. Mijn vriend wil het liefste zo vaak mogelijk.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Minder dan we zouden willen, deels omdat hij er vaak gewoon niet is. En als hij er wel is, is het vaak gewoon te gezellig en komen we niet aan seks toe.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Voordat ik zwanger was gemiddeld 2x per week, soms wat minder. We werken beide onregelmatig dus we gaan niet vaak tegelijk naar bed en soms leven we ook dagen langs elkaar heen en komt het er gewoon niet van. Van ons beide zou het wel vaker mogen maar 1x in de zoveel tijd (als we een paar dagen samen vrij zijn) schroeven we het gemiddelde dan weer aardig op en nemen we er alle tijd voor.
Nu ik zwanger ben is het een stuk minder. De eerste weken was ik vooral te moe en daarnaast heeft mijn man er wel moeite mee om nu de knop om te zetten. Hij blijft het toch een beetje raar vinden om sex te hebben nu ik zwanger ben, is bang dat hij me pijn doet (alles is wat gevoeliger) en heeft zelf ineens een stuk minder behoefte. Ik denk dat we nu ongeveer 1 -2 x per maand sex hebben.
Nu ik zwanger ben is het een stuk minder. De eerste weken was ik vooral te moe en daarnaast heeft mijn man er wel moeite mee om nu de knop om te zetten. Hij blijft het toch een beetje raar vinden om sex te hebben nu ik zwanger ben, is bang dat hij me pijn doet (alles is wat gevoeliger) en heeft zelf ineens een stuk minder behoefte. Ik denk dat we nu ongeveer 1 -2 x per maand sex hebben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben nu 2 maand samen met mijn vriend en we zien elkaar alleen in het weekend, we hebben dan elke ochtend en avond sex, soms ook nog 's middags als we thuis zijn. Heerlijk gewoon, met mijn ex was het een moetje, toen was het eens per drie weken omdat de liefde over was, dat vond ik echt te weinig. Nu weet ik niet wat me overkomt, zin in overvloed
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
_Liv schreef:Wij doen het 2-3 keer per week. Wij vinden dit beide prima.
Wij ook.
Gast- Gast
Gemiddeld 3x per week en daar zijn we beide tevreden mee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gemiddeld 2x per week. Vriend vind dat prima, ik zou wel vaker willen. Mijn vriend is er vaak te moe voor (werkt heel veel op dit moment) en daar heb ik dan ook wel begrip voor.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vaak seks?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» Seks voor geld?
» Ga jij aan de leugendetector voor je partner?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» Seks voor geld?
» Ga jij aan de leugendetector voor je partner?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: