Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gelukkig in relatie?

+11
Coco
Bosjesvrouw
Mari
Fearie
Middleme
Mermaid
Sarah1985
VeryCherry
RioolSpook
Tania
Sam
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Fortissimo ma 21 jan 2013 - 22:30

Ja, ik ben heel gelukkig in onze relatie. Natuurlijk heeft hij af en toe zijn dingetjes, maar die heb ik ook. Dan wordt er wat geschreeuwd maar vervolgens komt hij weer een kusje brengen Wink Samenwonen heeft onze relatie ook veel goeds gedaan. We zijn samen echt een team, dat is wel gebleken. We vullen elkaar aan en denken over veel dingen hetzelfde. Nu we allebei fulltime aan de slag zijn, kan ik echt genieten van het weekend. Dan zijn we lekker samen, even tijd voor ons zelf! Daar kan ik maandags al naar uit kijken Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:56

Pippa schreef:
Pritt schreef:Ik ben gelukkig in mijn relatie, maar ik mis het wel om samen dingen te doen. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst uit eten zijn geweest.
Oppas is niet zo makkelijk te regelen voor ons en man zit net zo lief thuis. Overigens doen we thuis wel gezellige dingen hoor, maar ik wil ook de deur wel eens uit samen...

Waarom is het niet zo gemakkelijk te regelen? Want anders wil mijn zusje met liefde een keer op komen passen bij jullie hoor! Ze woont heel dichtbij, heeft al jaren ervaring en zou het graag doen.

Oh echt? Dat zou ik echt heel fijn vinden!
We hadden hiervoor een vaste oppas, maar zij werkt nu heel onregelmatig en kan dus niet vaak meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:58

Pritt schreef:
Pippa schreef:
Pritt schreef:Ik ben gelukkig in mijn relatie, maar ik mis het wel om samen dingen te doen. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst uit eten zijn geweest.
Oppas is niet zo makkelijk te regelen voor ons en man zit net zo lief thuis. Overigens doen we thuis wel gezellige dingen hoor, maar ik wil ook de deur wel eens uit samen...

Waarom is het niet zo gemakkelijk te regelen? Want anders wil mijn zusje met liefde een keer op komen passen bij jullie hoor! Ze woont heel dichtbij, heeft al jaren ervaring en zou het graag doen.

Oh echt? Dat zou ik echt heel fijn vinden!
We hadden hiervoor een vaste oppas, maar zij werkt nu heel onregelmatig en kan dus niet vaak meer!

Pm me maar, dan vraag ik t haar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? - Pagina 2 Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum