vakantie dilemma
+6
Parisienne
Darius
PiP
Linda
Fearie
Teddyaapje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
vakantie dilemma
We zijn aant twijfelen wat te doen...
-eind april met t vliegtuig voor zo'n 8 dgn naar Turkije, all in 5sterren hotel. Ik ben dan ong. 28w zwanger
- later in de zwangerschap, rond de 34w zwangerschap, naar center parks (oid) in Nederland
We zijn eigenlijk van de zon vakanties en deze keer mag de oudste nog gratis mee, maar van de andere kant lijkt t me wel fijn om eens niet aan vliegtijden vast te zitten en hier vertrouw ik t eten iets meer...
-eind april met t vliegtuig voor zo'n 8 dgn naar Turkije, all in 5sterren hotel. Ik ben dan ong. 28w zwanger
- later in de zwangerschap, rond de 34w zwangerschap, naar center parks (oid) in Nederland
We zijn eigenlijk van de zon vakanties en deze keer mag de oudste nog gratis mee, maar van de andere kant lijkt t me wel fijn om eens niet aan vliegtijden vast te zitten en hier vertrouw ik t eten iets meer...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: vakantie dilemma
Ik zou denk ik zolang ik me goed voel nog lekker zou genieten van een zonvakantie
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Fearie schreef:Ik zou denk ik zolang ik me goed voel nog lekker zou genieten van een zonvakantie
Mee eens!
Wij zijn anderhalve week geleden terug gekomen van een week Egypte. Ik heb echt zo genoten! Het was zo fijn om dit nog even met dochter te kunnen doen voordat de baby komt. Die vliegreis is me ook reuze meegevallen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Niet dat je het eten van Center Parcs kan vertrouwenTeddyaapje schreef:We zijn aant twijfelen wat te doen...
Ik zou denk ik voor de zonvakantie gaan zolang je je goed voelt, maar dat kan je nu natuurlijk nog niet zeggen..
Ik ben met 15 weken zwangerschap naar Turkije geweest, maar had behoorlijk last van zonneallergie.
Ook was het best wel warm, 40 graden begin juni en daar had ik ook wel meer last van dan voor de zwangerschappen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Teddyaapje schreef:We zijn aant twijfelen wat te doen...
Vanaf de twee moet je toch ook betalen voor je kind als je gaat vliegen?
Ik zou denk ik voor de vliegvakantie naar Turkije gaan. Toen voelde ik me nog erg lekker maar inmiddels moet ik er echt niet aan denken om op vakantie te gaan en ik ben nog niet eens 34 weken.
Wat eten betreft, ik zou wel een beetje beter opletten idd bij zo'n all inclusive resort. Zo veel mogelijk verse dingen eten en niet van dat spul wat al de hele avond in zo'n warmhoud bak staat
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vanaf 2 jaar moet je toch de volle mep betalen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Vanaf 2 jaar zijn ze inderdaad niet gratis meer.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ponyo schreef:Vanaf 2 betaal je de helft.
Dat wist ik helemaal niet, tot welke leeftijd geld dat dan?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik zou dan ook voor eind april kiezen (nog geen hoogseizoen, nog niet zo ver zwanger en lekker zonnetje)
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ik zou ook voor eind april kiezen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Je moet vanaf 2 jaar inderdaad betalen maar het valt allemaal nog wel mee qua prijs. Wat betreft de vraag zou ik ook kiezen voor de zonvakantie. Daar kom je naar mijn idee toch meer tot rust en in een centerparcs huisje wil je toch al snel wat meer doen/zelf koken ed.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Dilemma
» Dilemma!
» Dilemma
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Dilemma