Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lange broeken / zomer/ warm weer.

4 plaatsers

Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 22:13

Ik draag altijd lange broeken ook in de zomer.

Jullie vinden dit misschien stom maar voel me niet prettig in jurkjes/rokjes en kortere broeken staan mij voor geen meter. Op vakantie als ik niemand ken trek ik dit wel gewoon aan maar dan goedkopere dingen die niet echt mooi zijn omdat het alleen maar voor vakantie is.

Vinden jullie een lange broek kunnen met warm weer? zie toch veel mensen die dit stiekem dragen. Of kan het echt niet en loop ik voor lul?

En hebben jullie goede tips om lange broeken outfits in de zomer toch luchtig te maken met de rest wat je aan hebt zodat het er wat luchtiger uitziet en is?

Groetjes Ise.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 22:17

Waarom zou dat stom zijn? Draag wat je fijn vindt!

Ik heb 1 shortje, een linnen broek tot op de knie, een aantal rokjes en wat jurkjes. Maar een lange broek doe ik ook wel aan hoor. Waarom zou je voor lul staan met een leuke lange broek? Misschien is het wat warm, maar soit. Als jij er maar happy mee bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Atelier Madame za 26 mei 2012 - 22:30

Ik snap nooit zo goed hoe je alle jurkjes en rokken over 1 kam kunt scheren Embarassed ik bedoel er zijn zoveel modellen en soorten, misschien heb je gewoon moeite om het juiste voor jouw figuur te vinden?

Natuurlijk moet je gewoon dragen wat je lekker vind zitten hoor, en een leuke broek kan prima met dit weer. Zeker een witte skinny bijv met een mooi tuniek of shirt kan super leuk staan!

Tip: maak desnoods een topic met de vraag of mensen voor jou outfits kunnen samenstellen. Gewoon een foto van je figuur plaatsen en je wensen. Er zitten op dit forum echt veel mensen met goede ideeen en wie weet heb je er iets aan lange broeken / zomer/ warm weer. 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Blond za 26 mei 2012 - 23:00

Ik draag ook nog wel lange broeken hoor. Geen spijkerbroeken, maar katoenen skinny's draag ik wel. Zeker naar kantoor, want lang niet al m'n jurken zijn kantoorproof. Ik vind het wel heet hoor, wat dat betreft draag ik liever iets luchtigers.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 23:03

Atelier Madame schreef:Ik snap nooit zo goed hoe je alle jurkjes en rokken over 1 kam kunt scheren Embarassed ik bedoel er zijn zoveel modellen en soorten, misschien heb je gewoon moeite om het juiste voor jouw figuur te vinden?

Natuurlijk moet je gewoon dragen wat je lekker vind zitten hoor, en een leuke broek kan prima met dit weer. Zeker een witte skinny bijv met een mooi tuniek of shirt kan super leuk staan!

Tip: maak desnoods een topic met de vraag of mensen voor jou outfits kunnen samenstellen. Gewoon een foto van je figuur plaatsen en je wensen. Er zitten op dit forum echt veel mensen met goede ideeen en wie weet heb je er iets aan lange broeken / zomer/ warm weer. 281626781

Goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Annemoontje za 26 mei 2012 - 23:20

Jammer dat je je niet prettig voelt in rokjes enzo. Maar ik vind wel dat er voor elk figuur er wel een mooie rok te vinden is. Ik bedoel er zijn zoveel soorten modellen en stofjes. Ik zou gewoon eens een pasmiddagje inlassen ofzo met een vriendin. Misschien ontdek je dan wel iets wat jou leuk staat. En als je er nou een legging onder doet? Misschien is het ook een kwestie van wennen. Als ik lang geen rokjes meer aan heb gehad, is het ook altijd wel weer even wennen eraan.

Maar er is natuurlijk niets mis hoor met een lange broek, ik draag ze ook gewoon. Ik moet wel voor mijn werk.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 5:09

Ik heb vaak spijkerbroeken aan dus ook nog Embarassed Embarassed
Voel me daar het prettigst in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Arwyn zo 27 mei 2012 - 6:16

Is het dan niet een idee om eens op zoek te gaan naar een wat dunnere broek?
Je hebt ook wel spijkerbroeken van een dunnere stof of anders een katoenen broek oid.
Ik draag in de zomer ook wel lange broeken, maar dan vaak wel in een lichte kleur en/of een dunnere stof.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 8:57

Ik heb hetzelfde hoor. Mijn vriend vanmorgen nog toen we bij mij kwamen 'je trekt toch wel iets anders aan he?' hahaha Very Happy. Nu had ik toevallig wel een soort strandjurkje gekocht en wilde die wel aan maar meestal voel ik me daarin echt niet zo op mijn gemak. De laatste tijd ben ik wat vaker jurkjes gaan dragen dus het gaat wel iets beter nu. Maar herkennen doe ik het dus zeker. Gister had ik een spijkerbroek aan maar dan wel gewoon met een hempje erboven, zonder mouwen. Dan heb ik het echt niet te warm ofzo voor gewoon de stad in te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lange broeken / zomer/ warm weer. Empty Re: lange broeken / zomer/ warm weer.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum