Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

+22
Siem
Hoochie
Reeza
Rouxxxe
luisa
Evalynn
LDJ
Mizz_S
Atelier Madame
Slakje
Caroow
Snoes
Phileine
Ella
Sugarfall
Viva
Highway
Fortissimo
Japie
Rush
minoessepoes
iloverocknroll1984
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Rouxxxe ma 21 jan 2013 - 5:36

Nee, als ik een nieuwe relatie zou hebben, zou ik dat niet doen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Reeza ma 21 jan 2013 - 5:39

Ik vind dat ook niet normaal, zou heel raar staan te kijken. Ik zoen ook alleen mijn vriend op zijn mond, verder niemand. Vind het ook altijd een beetje raar als mensen hun moeder/kind/vriendinnen op de mond zoenen, maargoed, ieder zijn ding..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Hoochie ma 21 jan 2013 - 6:01

Als je beide vrijgezel bent, zie ik er geen problemen in. Heb het zelf ook gedaan, maar nee niet als je een relatie hebt.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Siem ma 21 jan 2013 - 6:04

Ik doe het ook nog met een ex van me, maar ik heb dan ook geen relatie in dat geval zou ik het niet meer doen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Mint di 22 jan 2013 - 10:18

Wij hebben allebei geen exen, maar dan nog geef ik mensen soms wel een kus op de mond. Ik zou er geen problemen mee hebben.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Tania di 22 jan 2013 - 10:25

Ik zou het niet doen omdat ik het niet netjes vind als je relatie hebt en mijn man zou het echt vreselijk vinden. Maar zelf zou ik er eigenlijk geen problemen mee hebben als mijn man het zou doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Feline di 22 jan 2013 - 10:27

Ik vind dan juist een kus op de mond heel intiem ofzo. Mijn vriend is de enige die ik op de mond zoen. Verder echt niemand. Ik zou het in ieder geval niet accepteren.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Tabbert di 22 jan 2013 - 11:48

Feline schreef:Ik vind dan juist een kus op de mond heel intiem ofzo. Mijn vriend is de enige die ik op de mond zoen. Verder echt niemand. Ik zou het in ieder geval niet accepteren.


+1
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen? - Pagina 2 Empty Re: Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum