Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend zo grappig in zijn slaap

+6
ExpressoB
Rouxxxe
loura
Rumble
slaatje
Aardbei
10 plaatsers

Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Aardbei di 19 jun 2012 - 18:22

Gisteravond lag ik in bed, mijn vriend sliep al en ik nog niet, knijpt hij ineens in mijn bil en zegt hij daarna: 'dat was ik niet, dat was die stoel'. Daarna knijpt hij nog een keer in mijn bil dus ik zeg: 'was dat weer die stoel?' antwoord hij: 'dat ligt eraan'. Hij draait zich om en slaapt weer, vanmorgen kon hij zich niets meer herinneren. Ik moest hier zo om lachen. Praat jullie vriend wel eens in zijnslaap?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 18:26

Nee, ik ben degene die al dit soort dingen doet al rolde mijn vriend van de week wel heel het bed door, zo over me heen. Ik dacht dat hij grappig probeerde te doen, vond ik niet zo leuk om 2 uur in de nacht haha maar de volgende dag wist hij er ook niets meer van Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 18:36

Ik denk dat hij droomde dat hij in de kroeg stond en mooie vrouwen aan het versieren was Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Aardbei di 19 jun 2012 - 18:40

Smikkell schreef:Ik denk dat hij droomde dat hij in de kroeg stond en mooie vrouwen aan het versieren was Laughing
Ach, zolang het bij dromen blijft Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  slaatje di 19 jun 2012 - 19:37

Daar zou ik me ook kapot om kunnen lachen.

En ik ben juist degene die dat soort dingen doet. Ik slaap meestal onrustig. Zo maak ik in mijn slaap meestal een tent als ik op mijn rug lig, dan zet ik mijn voeten op het matras met mijn knieen omhoog. Of ik ga recht overeind zitten, draai mijn hoofd naar mijn vriend en ga vervolgens weer heel hard liggen. Ook schijn ik vaak in mijn slaap aan hem te vragen wat hij aan het doen is Vriend zo grappig in zijn slaap 253468018
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 19:52

Haha dat is zeker grappig. Ik doe ook altijd van die rare dingen. Ik heb een keer de halve slaapkamer doorzocht naar een paarse hond en ik heb ook een keer met mijn kussen gevochten Embarassed

Ach ja, ik ben niet helemaal jofel geloof ik.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  loura di 19 jun 2012 - 21:25

Mijn vriend die is gewoon een wilde in zijn slaap.. Zijn kussen is niet veilig, de dekens zijn niet veilig, soms ben ik zelfs niet veilig Wink. Hij beweegt heeel veel en met zijn bewegingen neemt hij alles was hij vast kan pakken mee. Zijn kussen ligt ook meestal naast het bed als hij wakker word Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:30

O wat hilarisch! Bij ons ben ik degene die rare dingen zegt. Laatst schijn ik rechtop in bed te hebben gezeten en luidop 'Oh-My-Gooood' te hebben gezegd, terwijl dat normaal niks voor mij is.. Hehe.. En afgelopen nacht (maar dat kan ik me wel herinneren) liep ik om het bed heen terwijl ik zei: 'En nu? Hoe moet het nu verder?' (ik droomde dat er een eng dier over het bed liep..)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 21:44

Break Of Day schreef:O wat hilarisch! Bij ons ben ik degene die rare dingen zegt. Laatst schijn ik rechtop in bed te hebben gezeten en luidop 'Oh-My-Gooood' te hebben gezegd, terwijl dat normaal niks voor mij is.. Hehe.. En afgelopen nacht (maar dat kan ik me wel herinneren) liep ik om het bed heen terwijl ik zei: 'En nu? Hoe moet het nu verder?' (ik droomde dat er een eng dier over het bed liep..)

lol!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Rouxxxe di 19 jun 2012 - 22:33

Haha hier ben ik meestal degene die in m'n slaap praat en de meest gekke dingen of verhalen ophang bij m'n vriend. Dat verteld ie me altijd de dag erna, maar kan me er ook bijna nooit van herinneren. Mijn vriend heeft me ook wel eens midden in de nacht in m'n tieten geknepen, wist ie de dag erna absoluuuuut niet meer van, heel apart Laughing
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  ExpressoB di 19 jun 2012 - 22:56

De mijne brabbelt soms in zijn slaap en lachen. Meest rare houdingen maar echt hele verstaanbare dingen heeft hij nooit gezegd. Ook aan mij zitten.... volgende dag wist hij niks meer.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gympie di 19 jun 2012 - 23:06

Break Of Day schreef:En afgelopen nacht (maar dat kan ik me wel herinneren) liep ik om het bed heen terwijl ik zei: 'En nu? Hoe moet het nu verder?' (ik droomde dat er een eng dier over het bed liep..)

Hahahaha lol!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 23:15

Die van mij eet in zijn slaap. Echt super irritant! En af en toe praat hij wat. Gelukkig niet te veel, want ik slaap heel licht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 23:19

Ik ben ook eens een keer over mijn vriend heen gaan lopen (helemaal in paniek en schreeuwend) omdat er een slang in ons bed kroop... Mijn vriend een hartverzakking, ik met het hart in mijn keel wakker wordend staand in de hoek van de kamer.. Ik kan dan weer rustig in bed kruipen en onmiddellijk in slaap vallen. Mijn vriend ligt dan nog wel even wakker.. De volgende dag herinner ik me meestal wel zo ongeveer wat ik heb gedroomd.

Zulk soort dromen heb ik regelmatig, en in periodes van stress is het bijna iedere nacht raak.. Als het te erg wordt slapen mijn vriend en ik apart..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Aardbei di 19 jun 2012 - 23:38

Rumble schreef:Haha dat is zeker grappig. Ik doe ook altijd van die rare dingen. Ik heb een keer de halve slaapkamer doorzocht naar een paarse hond en ik heb ook een keer met mijn kussen gevochten Embarassed

Ach ja, ik ben niet helemaal jofel geloof ik.
lol!

Mijn vriend was ook een keer helemaal gestrest tijdens zijn slaap, hij was maar aan het roepen dat we nu écht weg moesten want we moesten nog anderhalve kilo sperziebonen halen laughcry
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  mosio wo 20 jun 2012 - 0:34

Haha wat hilarisch allemaal. Mijn vriend is ooit een keer zijn bed uitgerold, maar verder ben ik degene die de rare dingen 's nachts doet. Ik schijn vaak tik tik wie ben ik ofzo iets te doen met mijn vriend. Dan ligt hij met zijn rug naar mij toe en dan tik ik hem op zijn rug net zo lang tot hij zich omdraait en vraagt wat is er? en dan lig ik gewoon te slapen en dat kan ik dan wel een keer of 3, 4 achter elkaar doen. De volgende ochtend weet ik dan van niets.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Ayla wo 20 jun 2012 - 0:53

Zo droomde ik laatst dat er iets ergs was met de hond, hij had een hele grote wond of zoiets ik weet het niet precies meer. Ik zat in ieder geval rechtop in bed, was misselijk van de schrik, en vriend schrok zich ook kapot, ik gilde namelijk "er is iets ergs met Billy!" En ik zag (al lang geleden gelukkig) heel vaak beestjes of dingen, dan moet ik ook even wakker worden voordat ik weet dat het er niet is, heel raar is dat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  ExpressoB wo 20 jun 2012 - 1:37

Ik heb mijn vriend een keer hard op zijn rug gekrast in mijn slaap! Was hij de volgende dag niet zo blij mee haha:P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Caramba wo 20 jun 2012 - 1:57

Mijn ex had altijd hele gesprekken zin zijn slaap. Zo zat hij ooit eens rechtop in bed en zat maar naar mijn kast te graaien. Ik werd daar wakker van en vroeg wat er was. Zei hij ik heb last, ja waarvan? Nou ik heb last van je broertje die in de kast zit! En zo ging hij ook weer liggen.
De volgende dag heb ik hem verteld dat hij last had van mijn broertje, hij begon wel zo te lachen. En dat terwijl ik geen eens een broertje heb.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend zo grappig in zijn slaap Empty Re: Vriend zo grappig in zijn slaap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum