Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan?

+26
Treasure
iloverose
Shisha
Cimic
Zwerver
Burn
Caramba
Vino
hellowkitty
Inge
Snoes
Ella
Lady4
Aimee
Tiana
Highway
xxDila
Fortissimo
Viva
Frappuccino
Japie
Luce
Toet
Manderijn
VeryCherry
Rush
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan?

Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Lijn111038%Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Lijn1110 38% 
[ 71 ]
Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Lijn111062%Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Lijn1110 62% 
[ 116 ]

Totaal aantal stemmen : 187

Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Empty Re: Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan?

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 22:56

Rush schreef:Ik vond mijn relaties toen ik rond die leeftijd was best serieus. Ik denk er nu wel iets anders over, maar toen voelde het echt serieus. Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 3079029344

Mijn huidige relatie begon toen ik 17 was en is behoorlijk serieus. We wonen inmiddels samen en maken trouwplannen. En zo zijn er in mijn omgeving veel meer stellen die al sinds hun 17/18e bij elkaar zijn en nog samen zijn.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 Empty Re: Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan?

Bericht  Rush zo 20 jan 2013 - 22:57

Fortissimo schreef:
Rush schreef:Ik vond mijn relaties toen ik rond die leeftijd was best serieus. Ik denk er nu wel iets anders over, maar toen voelde het echt serieus. Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan? - Pagina 2 3079029344

Mijn huidige relatie begon toen ik 17 was en is behoorlijk serieus. We wonen inmiddels samen en maken trouwplannen. En zo zijn er in mijn omgeving veel meer stellen die al sinds hun 17/18e bij elkaar zijn en nog samen zijn.
Mijn broer en zijn vrouw waren ook 15 en 19 toen ze bij elkaar kwamen, echt heel mooi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 23:00

Ligt er trouwens aan wat je als vreemd gaan bedoelt. Zoenen, sexen? Of ook je in je hoofd helemaal gek laten maken door een ander en daarmee contact onderhouden waar nog geen sex is geweest?

Hier allemaal niet trouwens. Blijkbaar ben ik best braaf Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:08

Ik was ook 16 hoor, toen ik bij mijn man kwam en toen vond ik dat ook serieus. Achteraf denk ik dat je op je 16 e of 20e nog geen benul hebt van wat relaties inhouden. Ik ben nu 14 jaar verder en ik ben op de meeste dingen wel teruggekomen. Niet dat dat erg is, dat hoort bij de leeftijd. Maar echt snappen waar het om ging deed ik toen nog niet, al dacht ik echt van wel. Grote mond had ik toen ook altijd over relaties, ik wist wel hoe het zat, vreemdgaan deed je toch niet en echte liefde overwint alles.

Laatst aangepast door Eucalypta op zo 20 jan 2013 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:10

Eucalypta schreef:Ik was ook 16 hoor, toen ik bij mijn man kwam en toen vond ik dat ook serieus. Achteraf denk ik dat je op je 16 e of 20e nog geen benul hebt van wat relaties inhouden.
Ik was ook 17. Nu ruim 10 jaar later nog samen Yes

Gast
Gast

Bericht  xxDila zo 20 jan 2013 - 23:25

Ja.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 23:26

Eucalypta schreef:Ik was ook 16 hoor, toen ik bij mijn man kwam en toen vond ik dat ook serieus. Achteraf denk ik dat je op je 16 e of 20e nog geen benul hebt van wat relaties inhouden. Ik ben nu 14 jaar verder en ik ben op de meeste dingen wel teruggekomen. Niet dat dat erg is, dat hoort bij de leeftijd. Maar echt snappen waar het om ging deed ik toen nog niet, al dacht ik echt van wel. Grote mond had ik toen ook altijd over relaties, ik wist wel hoe het zat, vreemdgaan deed je toch niet en echte liefde overwint alles.

Dat bovenste gaat misschien voor jou op, maar ik vind niet dat je het kan stellen dat het voor iedereen geldt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Highway zo 20 jan 2013 - 23:28

Ja
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tiana zo 20 jan 2013 - 23:28

nee
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee zo 20 jan 2013 - 23:29

Eucalypta schreef:Ik was ook 16 hoor, toen ik bij mijn man kwam en toen vond ik dat ook serieus. Achteraf denk ik dat je op je 16 e of 20e nog geen benul hebt van wat relaties inhouden. Ik ben nu 14 jaar verder en ik ben op de meeste dingen wel teruggekomen. Niet dat dat erg is, dat hoort bij de leeftijd. Maar echt snappen waar het om ging deed ik toen nog niet, al dacht ik echt van wel. Grote mond had ik toen ook altijd over relaties, ik wist wel hoe het zat, vreemdgaan deed je toch niet en echte liefde overwint alles.

Ik vind dat je nog steeds een behoorlijk grote mond hebt over relaties en weet hoe alles zit.

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ook niet van plan het te doen. Maar zeg nooit nooit...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:31

Fortissimo schreef:

Dat bovenste gaat misschien voor jou op, maar ik vind niet dat je het kan stellen dat het voor iedereen geldt.
dat vind ik wel, al was het maar omdat je op die leeftijd nog een kind ent, nog in de puberteit zit en je hersens nog niet volgroeid bent waardoor je wel degelijk een andere kijk op dingen hebt dan een volwassene. Bij pubers werken hersenen echt anders, dus ze nemen ook andere beslissingen en zijn impulsiever en zwart witter. Dat geldt echt gewoon voor iedereen en is niet eens een mening, maar gewoon een feit. Je gaat van een kind van 3 maanden toch ook niet zeggen dat hij best kan leren schrijven omdat dat voor iedereen anders is? Want waar je hersenen nog niet aan toe zijn, dat kunnen ze nog niet. Geldt voor pubers ook. Kijk, op je 20 e is dat vaak al anders dan op je 15 e, en ja, je persoonlijkheid speelt ook mee, maar toch

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 23:36

Ja hoor.... dus in feite neem je mijn relatie niet eens serieus al is het maar omdat ik 21 ben en omdat de 'feiten' dat zeggen? Ik vind het toch belangrijker te kijken naar de persoon en de relatie zelf dan zoiets te beweren.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:37

Ja, ik ben meerdere keren vreemd gegaan. Dat was in mijn eerste 2 relaties. Gelukkig waren we toen allemaal niet zo serieus. In mijn laatste relatie niet.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 20 jan 2013 - 23:42

Nee, ik ben nooit vreemdgegaan. Ik ben weleens met iemand naar bed geweest die op dat moment vreemd ging met mij. Voelde ook wel een beetje schuldig hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:43

Fortissimo schreef:Ja hoor.... dus in feite neem je mijn relatie niet eens serieus al is het maar omdat ik 21 ben en omdat de 'feiten' dat zeggen? Ik vind het toch belangrijker te kijken naar de persoon en de relatie zelf dan zoiets te beweren.
voel je niet zo aangevallen jh. Ik was getrouwd op mijn 21e. Dus ik neem dat wel degelijk serieus. Ik zeg alleen dat ik er achteraf gezien de ballen verstand van had, terwijl ik dacht dat ik alles wist. smile

Nu weet ik tenminste dat ik niets weet, er kan van alles gebeuren en het beeld wat ik had klopte niet. Geeft niet, kon ik ook niet weten, daarom leer je nou eenmaal bij. Ik zal over 20 jaar ook wel zo naar nu kijken smile

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo ma 21 jan 2013 - 0:05

Ik voel me niet aangevallen, ik krijg alleen regelmatig het gevoel bij jou dat jij je verheven voelt boven de mensen die op jonge leeftijd een relatie hebben gekregen of mensen die nog niks mee hebben gemaakt in hun relatie. Prima dat jij jouw relatie op de rit hebt, maar dit betekend niet dat jij nu opeens een almachtige god bent op gebied van relaties.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 0:09

Wie zegt dat ik mijn relatie op de rit heb? Je vult een hoop in wat ik niet gezegd heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 0:15

Ja

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 21 jan 2013 - 0:17

Nee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 21 jan 2013 - 0:32

Ja, in mijn vorige relatie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Inge ma 21 jan 2013 - 9:10

Ja, in vorige relaties wel eens vreemd gegaan. in mijn huidige relatie niet.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  hellowkitty di 22 jan 2013 - 9:56

Jup
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Vino di 22 jan 2013 - 10:12

Nee
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Caramba di 22 jan 2013 - 10:31

In het andere topic heb ik ook ja gezegd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Burn di 22 jan 2013 - 11:57

Nee, wel iemand vreemd laten gaan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: