Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend vreemdgegaan

+22
TGR
CrazyGrace
Sugarfall
Singsing
MissD
Rumble
Niekske
MADDIE
Lynn_
loura
Moezie
Roze Roos
Ella
LoveMusic
Okidoki
Alias
Cheesegirl
Janelie
Angela_1986
Sweety
Carra
Rapunzel
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 6:54

Een nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Mijn vriend heeft het vandaag uitgemaakt nadat hij heeft opgebiecht dat hij woensdag heeft gezoend met een collega Hij is nu verliefd op haar en de meid in kwestie heeft ook gevoelens voor hem. Maar ze woont samen met een goedkoop figuur die nogal jaloers is aangelegd en mijn vriend zal afmaken als hij er achter komt dat hij met zijn vriendin heeft gezoend. Ze kan daarom niets met mijn vriend beginnen. Snap niet wat mijn vriend in haar ziet (Ze zit van top tot teen onder de tattoo's), en ik voel me zo verdrietig en in de steek gelaten. Het ging al langer niet helemaal lekker tussen ons en nu ook dit nog Cry


Laatst aangepast door Rapunzel op zo 6 feb 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Carra za 5 feb 2011 - 7:02

Owh wat naar voor je. Waren jullie lang samen?

Doordat het al langer niet lekker liep stond hij waarschijnlijk open voor anderen. Maar dat hij het uitmaakt zonder dat hij iets met dat andere meisje kan beginnen, betekent wel dat hij eerlijk is naar je en niet bij je blijft terwijl hij dat eigenlijk niet wil.

Sterkte ermee.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 7:06

We zijn 7 jaar samen. Ja, dat denk ik ook. Maar nog liever had ik gehad dat hij het had uitgemaakt voordat hij met haar zoende Sad
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Sweety za 5 feb 2011 - 7:07

Sterkte ermee! Hoelang ging het al niet goed tussen jullie? Wel raar dat hij het uitmaakt terwijl hij niks met haar kan beginnen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 7:23

Ja, hij zegt dat hij niet met mij door wil als hij gevoelens heeft voor haar. Maar hij werkt met haar dus ik maak me ernstige zorgen over wat hij met haar van plan is Sad Het ging de laatste 2 maanden niet zo goed. We hadden plannen om samen te gaan wonen maar we konden het er niet echt over eens worden waar. Hij heeft nu in z'n eentje een huis gekocht, waar hij in april de sleutel van krijgt. We hebben afgesproken dat ik misschien alsnog bij hem in trek over die tijd, maar dat is latere zorg.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Angela_1986 za 5 feb 2011 - 7:24

Wat zal dit moeilijk voor je zijn! Zo lang samen geweest en dan is het ineens over...

Dat hij niets met haar kan beginnen maar het toch uitmaakt geeft denk ik wel aan dat hij het echt niet meer ziet zitten met jou. Dat verandert voor jou de situatie natuurlijk niet maar ik vind het wel eerlijk van hem. Al was het nóg eerlijker geweest als hij ook niet met haar had gezoend! Waarschijnlijk heeft die zoen hem zijn ogen doen openen.

Héél veel sterkte! hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 7:39

Dankjewel, daar zit zeker wel wat in maar ik hoop toch stiekem dat hij nog van gedachten veranderd. Al ben ik ook boos en weet ik niet of ik hem nog wil met deze wetenschap. Erg verwarrend :S
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Janelie za 5 feb 2011 - 7:40

Wat een verdrietige situatie! Na 7 jaar gaat het op deze manier uit.
Verder sluit ik me bij Angela aan.

Heel veel sterkte!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:40

Pfoe wat erg!
Maar wat een klootzak ook dat hij dat doet...
Sterkte!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Janelie za 5 feb 2011 - 7:42

Rapunzel schreef:Dankjewel, daar zit zeker wel wat in maar ik hoop toch stiekem dat hij nog van gedachten veranderd. Al ben ik ook boos en weet ik niet of ik hem nog wil met deze wetenschap. Erg verwarrend :S

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Jullie waren al zo'n lange tijd samen, dat is nu opeens voorbij. Je gevoelens zijn niet opeens weg, hoe boos je ook op hem bent. Misschien verandert hij nog van gedachten, misschien niet. Mocht hij dat toch nog doen, dan moet je dan maar verder kijken hoe jij tegenover de situatie staat. Voor nu is het gewoon helemaal niet leuk, sterkte.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Angela_1986 za 5 feb 2011 - 7:59

Janelie schreef:
Rapunzel schreef:Dankjewel, daar zit zeker wel wat in maar ik hoop toch stiekem dat hij nog van gedachten veranderd. Al ben ik ook boos en weet ik niet of ik hem nog wil met deze wetenschap. Erg verwarrend :S

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Jullie waren al zo'n lange tijd samen, dat is nu opeens voorbij. Je gevoelens zijn niet opeens weg, hoe boos je ook op hem bent. Misschien verandert hij nog van gedachten, misschien niet. Mocht hij dat toch nog doen, dan moet je dan maar verder kijken hoe jij tegenover de situatie staat. Voor nu is het gewoon helemaal niet leuk, sterkte.

En dan sluit ik me nu bij Janelie aan!

Mocht hij van gedachten veranderen, probeer je dan wel goed te realiseren of jij 'm ooit nog voor 100% kunt/durft te vertrouwen...


Laatst aangepast door Angela_1986 op za 5 feb 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel za 5 feb 2011 - 8:37

Dankjewel, het is nog allemaal heel vreemd allemaal, als in een droom. Ik kan het nog niet helemaal in perspectief zien, wie weet komt dat nog en dan kan ik verder kijken.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Angela_1986 za 5 feb 2011 - 8:41

Het lijkt me niet vreemd dat je het nog niet in perspectief kunt zien, het is vandaag pas gebeurd... Neem je tijd, denk aan jezelf en dan komt dat vanzelf!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Cheesegirl za 5 feb 2011 - 9:13

Wat heftig zeg!
Ik kan me goed voorstellen dat er heel veel verschillende soorten emoties door je hoofd heen gaan. Ik hoop dat je snel wat rust voor jezelf kan vinden en je leven weer op de rails krijgt.
Sterkte! hug
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Alias za 5 feb 2011 - 9:17

Sterkte! Vreselijk rot voor je. Maar gelukkig is hij wel eerlijk en houdt hij je niet aan het lijntje. Desondanks blijft het natuurlijk echt rot dat hij met haar gezoend heeft. hug
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Janelie za 5 feb 2011 - 10:15

Geef het tijd, het is allemaal nog zo vers. hug Het perspectief komt wel weer, denk eerst maar aan je zelf. Praat met vriendinnen, huil, schreeuw, luister naar de radio, zit in stilte. Doe wat voor jou het fijnst voelt.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Okidoki zo 6 feb 2011 - 0:43

Ik kan je helaas de hand schudden. Mijn relatie is ook over na 7 jaar. Ook bij ons ging het al langere tijd niet goed (hij is gelukkig niet vreemd gegaan). Uiteindelijk is de knoop doorgehakt tijdens een telefoongesprek en sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Wel gevraagd hoe nu verder, wil graag een fatsoenlijk afscheid. Zo voelt het ook niet prettig na 7 jaar. En ook vreemd als ik hem dadelijk weer tegenkom in het dorp of de supermarkt, wat zeg je dan tegen elkaar?

Ik vind het ook wel heel vreemd dat mijn toekomst nu ineens, voor mijn gevoel, weer zo onzeker is. Ik ben 25 en wil binnekort toch uit huis maar dan zal ik dus waarschijnlijk alleen gaan wonen in plaats van samen, en moet ik over een tijdje weer gaan daten...zou niet weten of ik het nog kan! Rolling Eyes
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  LoveMusic zo 6 feb 2011 - 4:49

Ik vind het heel erg verdrietig voor je. hug Probeer het nu niet in perspectief te willen zien, daarvoor is het echt nog veel te vroeg. Je gedachten en gevoel zullen de komende dagen wel heel erg verschillen (boos, verdrietig, hem wel terugwillen, hem nooit meer terugwillen) laat het gewoon allemaal toe en dan komt het weer helemaal goed met jou. Veel sterkte en lucht je hart hier wanneer je dat wil!
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Rapunzel zo 6 feb 2011 - 5:25

Vandaag heb ik een hele slechte dag. Moet steeds huilen en dan bel ik mijn (ex)vriend op en dan reageert hij gefrustreerd omdat hij niet met mijn verdriet kan omgaan. Heb zojuist weer een huilbui gehad tijdens zo'n telefoongesprek en tegen hem gezegd dat we beter niet meer kunnen bellen. Het probleem is alleen dat ik hem steeds mis, waardoor ik wel die behoefte voel om hem te horen, maar hij kan me alleen maar meer teleurstellen. Wat me ook gek maakt is dat hij verlangt naar dat andere meisje die hij morgen weer op zijn werk ziet. Ik ben er helemaal ziek van en heb vannacht geen oog dichtgedaan.

Okidoki, wat erg dat jij in hetzelfde schuitje zit! Voor mij speelt dat toekomstbeeld inderdaad ook sterk mee. Dat beeld wat ik van ons had wordt kapotgemaakt en ook kan ik me niet voorstellen dat ik ooit weer zoiets kan opbouwen met een ander, laat staan dat ik zin heb om te daten. Sad

Dankjewel voor jullie lieve reacties!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 6:12

Jee, wat heftig! En dat na 7 jaar, kan me voorstellen dat je even 'de weg kwijt bent'.
Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Ella zo 6 feb 2011 - 21:58

Jeetje vreselijk zeg! heel veel sterkte
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Roze Roos zo 6 feb 2011 - 22:47

Wat heftig allemaal! Ik kan mij voorstellen dat je hem steeds wil bellen en dat dat alleen maar teleurstelling op levert. Verder sluit ik mij aan bij Janelie.

hug
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Moezie zo 6 feb 2011 - 23:36

Wat heftig na 7 jaar!
natuurlijk ben ik het eens met de rest dat hij wel eerlijk tegenover jou is geweest..
Maar dat maakt jou verdriet er niet minder om.

Ik wil je gewoon even veel sterkte wensen en een hug geven
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  loura ma 7 feb 2011 - 1:58

Wat een rotstreek om met iemand anders te gaan... Verliefd of niet. Hij had daar beter eerlijk over kunnen zijn :/

Ik hoop dat je deze tijd een beetje door komt.. Je moet proberen veel afleiding te zoeken en ook al zou je er misschien geen zin in hebben gewoon afspreken met vriendinnen en leuke dingen doen. Succes iig
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 4:02

De dag dat je weer wil gaan daten komt vanzelf. Maak je daar nu nog niet druk om. Wat Janelie zei, huil, gil doe dingen wat je nu graag even wil doen. Stap voor stap.
Ik snap heel goed dat je je ex wil bellen om zijn stem te horen. Maar hij kan je niet helpen. ( wat je zelf ook zei ) Dit is iets waar je zelf doorheen moet gaan en hij zal je alleen maar teleurstellen want je krijgt niet te horen van hem wat je wil horen. Daardoor doe je jezelf alleen maar meer pijn en kan je niet vooruit. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend vreemdgegaan Empty Re: Vriend vreemdgegaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum